Srpnoví oblíbenci v péči o pleť a tělo

Krásný den, dnes jsem tu s článkem, který se týká kosmetických pečujících produktů, které jsem si v srpnu nejvíce oblíbila a které jsem ne...

Krásný den,

dnes jsem tu s článkem, který se týká kosmetických pečujících produktů, které jsem si v srpnu nejvíce oblíbila a které jsem nejvíce používala. Pečující kosmetiku miluji a velmi si na ni zakládám. Vybrala jsem jen pár produktů, těch opravdu pro mě ,,nejlepších,, za můj srpnový měsíc. Na některé už můžete na mém blogu najít i recenze a o těch dalších si můžete přečíst v nejbližší době.

Z pečující pleťové kosmetiky bych vám jako první chtěla představit EAU THERMALE AVÉNE - Cleanance Mat. Jedná se o zmatňující pleťovou vodu, která obsahuje Monolaurin v kombinaci s absorpčními pudry, které regulují nadměrnou tvorbu mazu a zmatňují pleť. Obsažená termální voda Avéne pleť zklidňuje a osvěžuje. Recenzi chystám v nejbližší době, kde vám o ni řeknu více.
Dalším oblíbencem se stal další produkt od Avéne a to regenerační, zklidňující maska, kterou jsem získala ve výzvě na Blogerky.cz - recenze zde.
 Masku jsem si zamilovala, díky okamžité hydrataci pleti, kterou při nanesení ihned cítíte. Pleť parádně vyživuje a zklidňuje. Velkým plusem je i její odstranění, kdy stačí zbylou masku z obličeje setřít tamponkem. Je vhodná pro každý typ pleti a to i když máte pleť mastnou.  
Jako denní krém jsem v srpnu používala a oblíbila Green energy Organics - 24H MAT CONTROL (matující krém) na který se recenze teprve objeví. 
Krém je lehce hydratační, pleť pěkně zmatní a zjemní. Má antibakteriální vlastnosti a zklidňuje pleť s akné. 
Z tělové pečující kosmetiky jsem si oblíbila Mandlové tělové mléko pro citlivou pokožku od Weledy, na které naleznete recenzi zde.
Tělové mléko jsem si oblíbila díky jeho hydrataci a vyživení pokožky. Mléko se rychle vstřebává a krásně voní po mandlích. Mléko u mě mělo velké uplatnění především po opalování, kdy byla moje pokožka podrážděná a citlivější.
Jako poslední produkt, který jsem nejčastěji používala a který se stal mou nezbytností je balzám na nehty od Saloos, recenze zde.
Balzámek s bambuckým máslem a plný olejů, mojí suchou a tvrdou nehtovou kůžičku krásně regeneroval a vyživoval . Navíc jsem si zamilovala jeho mentolovo bylinkovou vůni.
Vyzkoušeli jste některý produkt z mých oblíbenců za srpen? Jaký je váš oblíbenec v péči o pleť, nebo o tělo?

FACEBOOK   |   INSTAGRAM   |   YOUTUBE

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Ta maska od Avéne vypadá velmi dobře :))

    OdpovědětVymazat
  2. Tělové mléko je asi opravdu top produkt v poslední době, jaký může vůbec být :))

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj :) Nechceš byť moja Aff? :) meoweed.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Tu masku jsem chtěla také vyzkoušet, ale bohužel mě na testování nevybrali, ale četla jsem na ní samé kladné recenze tak si ji píšu na wishlist:) Od Avéne mám termální vodu, která mě celkem zklamala:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda :/ Já od Avéne vyzkoušela zatím jen tu masku a tu zmatňující vodu a ty jsou super.

      Vymazat

Pravidelní čtenáři