Podzimní Giveaway s tělovým peelingem Soaphoria

Krásný den, s voňavým obchůdkem Krásná každy den  jsme pro vás připravili podzimní soutěž - Giveaway s přírodní kosmetickou značkou Soa...

Krásný den,

s voňavým obchůdkem Krásná každy den jsme pro vás připravili podzimní soutěž - Giveaway s přírodní kosmetickou značkou Soaphoria.

 
Co můžete vyhrát?
Tělový peeling Soaphoria dle vlastního výběru - zde

- tyto peelingy jsou vyráběné z přírodních výtažků. Odstraňují odumřelé kožní buňky, čistí pokožku a v konečném důsledku ji nechávají obnovenou, jemnou a vláčnou.


Jak se zúčastnit?
1. Být čtenářem mého blogu (veřejně přes GFC - pravidelní čtenáři)
2.  Like na stránky FB - Krásná každý den
3. Napsat do komentářů jaký produkt by se vám z obchůdku Krásná každý den líbil, nebo který by jste rádi vyzkoušely.
4. K odpovědnímu komentáři připsat váš email a jméno pod kterým mě sledujete na GFC
5. Být z ČR nebo SR


Soutěž bude ukončena 25.10.2015 o půlnoci. 
Výherce oznámím na FB stránce a v komentářích.


FACEBOOK   |   INSTAGRAM   |   YOUTUBE

You Might Also Like

47 komentářů

  1. Škoda, že nemám facebook :D ale krásné produkty :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Sleduji delší dobu vše, ja tebe tak stránky eschopu a právě že si brousím zuby na dost věcí od nich,ale zatím jsem neobjednávala, tak trochu se snažím dodržet předsevzetí nekoupit si tenhle měsíc žádnou kosmetiku :D Tak uvidíme je 15.10 a už mám absťák :))) Nejvíc mě zaujal kofeinový krém pod oči na který čtu dost chválu.
    email - jana.wertheimova@seznam.cz a sleduji všude jako jana wertheim

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, tento obchůdek jsem neznala, ale když jsem koukla na jejich stránky, tak mě velmi zaujaly výrobky, které prodává. Dobrý tip na vánoce ;-) Mě osobně by nejvíc lákalo vyzkoušet Tělové suflé nebeská čokoláda.
    Sleduji GFC a FB: Petra Brázdová, e-mail: brazdova.p@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, super soutez. Na eshopu me zaujal ocni krem a zinkova masticka. Sleduji pres gfc jako Karolina Švandová karolina.svandova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Přeji všem krásný den :-) Tato úžasná soutěž mi hned zvedla náladu v dnešním deštivém dni. Jsem pravidelnou čtenářkou blogu Gabrielles, mimochodem super stránečka, kterou pravidelně sledují na facebooku. Jelikož miluji levandule, velmi mě zaujal a moc ráda bych vyzkoušela Tělový peeling levandulové pole - https://www.krasnakazdyden.cz/peelingy/152-telovy-peeling-levandulove-pole-soaphoria.html Yveta Ličková, yveta.lickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná soutěž, tento peeling bych moc ráda vyzkoušela! Nejvíce mě zaujal Hluboký nádech :)
    Sleduji tě jako Katherine Sýkorová a fcb stránku jako Kateřina Sýkorová. Email: katerinas.sykorova @seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Zapojuji se také do soutěže a z nabídky Krásná každý den bych pro manžel vybral něco z jejich oblíbených levandulí - tělový peeling levandulové pole. Jinak sleduji na facebooku - Heřman Lička, bd.h.licka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  8. ráda bych vyzkoušela právě ten peeling nebo nějaký bio oční krém.
    GFC Wikira
    FB sleduju už dávno jako Wikira/jsikrasna
    wikirakrasna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Tyto stránky jsem vůbec neznala, tak jsem si je celý prošla, zaujalo mě toho hodně ale asi nejvíc bych chtěla vyzkoušet organický šampon na suché, poškozené a namáhané vlasy
    sleduji na facebooku jako Markéta Heinrichová
    marketa.heinrichova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Sleduji přes GFC i FB Vendula Janků
    Ráda bych vyzkoušela práškovou barvu na vlasy vypadá zajímavě :)
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Zdravím, ze stránky Krásná každý den bych nejraději vyzkoušela Tělový peeling aloe vera, organický tekutý šampon na mastné vlasy a šlehané tělové mléko(levandule).
    Můj email: valu.zeleznikova@seznam.cz
    GFC: Val Hierro

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, přes GFC a FB sleduji jako Caterina Lothbrok
    Zalíbil se mi krémový deodorant, nic podobného jsem ještě neviděla a vypadá zajímavě. :)

    Mail: KasumiJedai@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Velmi me zaujalo telove sufle nebeska cokolada, protoze cokoladu miluji.
    Gfc slovakovairca95
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj.
    Obchůdek Krásná každý den sleduji už dlouho, ale ještě jsem se k objednávce nedostala. Plánuji tam nakoupit Ježíška :). Moc mě zaujalo tělové šlehané máslo čoko - pomeranč, pak taky henna, přírodní mýdla, růžová voda...no je toho hodně :).
    Měj se hezky,
    Hany.
    piercing.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Sleduji a lajkuji jako Primadonna Girl - PrimadonnaRealness@gmail.com
    Soaphorii jsem nedávno objednávala z jiného eshopu a ohromně si lebedím, peeling jsem ještě nezkoušela :) Z eshopu Krásná každý den bych ráda vyzkoušela Regenerační krém na ruce s měsíčkem, hledám teď přesně něco takového na své vysušené packy :)

    OdpovědětVymazat
  16. GFC Genevra, FB Martina Lesová, genevra43@gmail.com
    Po otevření stránky jsem si hned všimla, že prodávají krémy od Dulcia. Strašně ráda bych vyzkoušela oční krém s kofeinem. :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Krásna súťaž :-) Veľmi rada sa zapojím :-)
    GFC: Zuzana Zelienková
    FB: Suesanqa
    zuzka.zelienkova@gmail.com

    Z tohto e-shopu by som rada vyskúšala veľa vecí ale najradšej toto: https://www.krasnakazdyden.cz/suche-vlasy/186-nutrishamp-organicky-tekuty-sampon-na-suche-poskozene-vlasy-soaphoria.html


    Rada by som Ťa pozvala na môj blog, kde prebieha Moja prvá GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  18. Super soutěž!
    FB a GFC Kateřina Výmolová
    vymolovak@gmail.com
    Tak já bych ráda vyzkoušela tělový peeling kávička miluji vůni kávy v krémech i když kávu nepiju! :)

    OdpovědětVymazat
  19. Pekná súťaž, peelingy od Soaphoria musia byť určite skvelé a krásne voňavé :)
    GFC a FB: Klaudy's enjoyment
    email: klaudysenjoyment@gmail.com
    Z obchodíku Krásna každý den by som rada vyskúšala make-up, korektor a najradšej úplne všetko od značky Couleur Caramel, obnovujúci očný krém od Skin Blossom a určite by sa toho našlo ešte hoodne veľa :)

    Klaudy's shopping enjoyment

    OdpovědětVymazat
  20. supe giveaway !
    od soaphoria som prave pred dvoma tyždnami objednávala a maju super produkty :)
    sledujem pod tymto učtom
    bohužial fb som si nedavno vymazala, prio mi to zbytočné ho mat a zničil mi len vztahy aleto je jedno :D ..ň
    micka185@azet.sk
    všetky vvyzeraju lakavo ale najviac asi nejaký kompaktný púder.

    OdpovědětVymazat
  21. jako elizabeth green
    vyzkousela bych krem nebo neco z kosmetiky klasicke
    tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  22. gfc Oli K
    jesterecka(@)email.cz
    líbí se mi štětce na make-up nebo tvářenky, mají krásný obal

    OdpovědětVymazat
  23. Mají tolik krásných věcí, že nevím, co si vybrat dříve :( maladominika14@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. GFC Denisa Březinová
    email denisa.brezinova15@gmail.com
    Ráda bych vyzkoušela některý ze šamponů :)

    OdpovědětVymazat
  25. Skvělý peeling, ten by se mi moc líbil :) Jinak z obchůdku bych moc ráda vyzkoušela Tělové suflé nebeská čokoláda,
    zde sleduji jako Jana K. (jaaniickaa@gmail.com)
    Jana Kiki

    OdpovědětVymazat
  26. Ja by som určite rada vyskúšala od Dulcia OČNÍ KRÉM S KOFEINEM - NOČNÍ :)
    GFC: Sima
    mail: sima.bellova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. GFC: ZuZu
    FB: ZuZu Predaj Sabo
    sabova24 (zavináč) gmail.com a zaujalo najviac sérum na bielenie zubov od Dulcia po tom už poškuľujem dávnejšie :)

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj.
    sleduju jako KačaVal a na fb taky Kača Val :)
    kaca.val.1996@seznam.cz
    Jelikož mi došel můj oblíbený peeling tak bych si i vybrala peeling. A to asi ten "Ovocný sad". Miluju vůni ovoce :) Jinak mají strašně krásné produkty a určitě něco objednám mamce a sestrám na Vánoce :)

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj :) GFC Šárka Dvořáčková, FB Šárinka Dvořáčková
    sarka.dvorackova96@gmail.com
    Peeling mě oslovil "Mléčné potěšení" a z celého eshopu mě nejvíce oslovily asi tělové jogurty, nikdy jsem o tom neslyšela :D

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj :)
    GFC a FB Michaela Půčková,e-mail: michaela.puckova.m@gmail.com.
    Hodně mě zaujal právě ten na té fotce v giveaway. Miluju kokos a jasmín takže můj výběr by byl jasný mléčné potěšení. A z celého eshopu bych si vybrala snad všechno evokuje to ve mě super dojem takovou čistotu a úplně si dokážu představit jak to musí vonět v obchodě :)
    Budu ráda když se koukneš k nám: http://coffee-bitch-fashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  31. GFC: Terka Černá
    FB: Teruš Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    R8da bych vyzkoušela nějaký sprchový gel. :)

    OdpovědětVymazat
  32. Vybrala bych si: https://www.krasnakazdyden.cz/peelingy/149-telovy-peeling-ovocny-sad-soaphoria.html

    Sleduji pod MADE IN PRG madeinprg@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. GFC : Zdenka Bušová
    FB : Zdeni Bušová
    e-mail : zdenulik84@azet.sk
    najviac ma očaril telový peeling s levanduľou, pretože levanduľu úplne milujem :3
    Ďakujem za giveaway je skvelá ;)

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj mě by se nejvíc líbil medovej peeling. Stránku krásná každý den na fb sleduju pod jménem Wanessen Lalik. GFC: Vanessa Lalik. Email: Daemilalik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. gfc:Hizaki Sawai
    mail:Minako-chan@email.cz
    Nejvíce by se mi líbí jejich balzámy na rty :))
    fb:Nagis Tukan Yagi

    OdpovědětVymazat
  36. fb Kristýna Mencová, gfc Kristýnka, oslovil mě Tělový peeling citrusová bomba <3, mencovakristyna@email.cz :)

    OdpovědětVymazat
  37. Ahoj, kosmetiku neznám, ale ráda vyzkouším tělové suflé levandulové pole. :-)
    fb, GFC Marcela Machova
    machovamarcela1@seznam.cz
    Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  38. Ahoj, jsem "ulítlá" na balzámy na rty, tak bych vyzkoušela některý z nich.
    FCB, GFC Lenca
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. gfc i fb-Jana Svobodová
    Už dlouho chci zkusit právě jeden z peelingů značky SOAPHORIA,protože je hodně blogerek chválí,že krásně vydrhnou a přitom hydratují :)
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Doteď jsem o tomto obchodu neslyšela, ale mají opravdu krásné věci! :) Vím že to není u výrobků tak moc podstatné, ale strašně se mi líbí jejich obaly :D Moc ráda bych vyzkoušela rtěnku 254 Natural Pink nebo Organický sprchový gel levandulové pole :)
    Sleduji jako Kateřina L.
    infinityofcolorsblog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Tělový peeling čistá aloe vera. :)

    GFC: Mycakestyle1
    FB: Pavla Kostková
    kostkova.pavla@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Ahoj :-) Tak já bych určitě moc ráda vyzkoušela tuhý šampon na mastné vlasy. Ten by mě velmi zajímal, tuhý šampon jsem ještě nikdy nezkoušela... Na G sleduji jako Lucié S, na FB jako Lucie Žehož Schröderová, e-mail je skalarka@centrum.cz. Hezký večer ;-)

    OdpovědětVymazat
  43. Sleduji jako:
    GFC: Kath(erine)
    FB: Kateřina Křivková
    e-mail: katerinakrivkova@seznam.cz
    Nejraději bych vyzkoušela Tělový peeling Levandulové pole, protože miluji levandule <3
    Jsem z ČR

    OdpovědětVymazat
  44. Sleduju pod jménem Cassiemaixner (GFC) a Cassie Hlochová (FB)
    e-mail: cassiemaixner18@gmail.com
    Chtěla bych vyzkoušet tělový peeling kořeněný pomeranč, zinkovou masť, šumivou koupelovou kouli a další :)

    OdpovědětVymazat
  45. Sleduji přes GFC jako V vyky
    Fb like jako Denn Ie
    dainny@seznam.cz
    nejvíce mě zaujalo-Tělové suflé slaďoučký med to bych i ráda vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  46. Sleduji jako LoBGirl :)
    Na FB jako Šárka Löffelmannová
    Loffelmannova.s@gymjat.org
    A rozhodně bych chtěla vyzkoušet právě tyto peelingy, zatím mi jich moc nevyhovovalo a tyhle vypadá vážně suprově

    OdpovědětVymazat
  47. Soutěž je ukončena a vítězkou je komentář 35 se jménem - Hizaki Sawai.

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři