Hakuro štětce - H13, H15

Krásný den, dnes mám pro vás článek o štětcích Hakuro , které jsem si před nějakou dobou pořídila. Zaměřila jsem se především na štětce na...

Krásný den,

dnes mám pro vás článek o štětcích Hakuro, které jsem si před nějakou dobou pořídila. Zaměřila jsem se především na štětce na tvář, zejména na konturování, nanášení tvářenky a rozjasňovače, protože ty využívám velmi často, ale pořád hledám ten správný tvar, který mi bude nejvíce vyhovovat.


Nabídka Hakuro štětců je velmi obsáhlá a já chvíli strávila nad tím, jaké tvary štětců pořídit. Nakonec jsem vybrala dva štětce, které jsou si tvarem velmi podobné a z fotek skoro až totožné, ale přeci jen nějaký rozdíl mezi nimi je. Navíc jeden štětec (H13) je z přírodních vláken a to z kozy a druhý (H15) je syntetický.


 Hakuro H13
Podle oficiálního popisku je tento štětec vhodný pro aplikaci rozjasňovačů a může být použit i pro nanášení tvářenky a bronzeru. Jako vždy ale doporučuji štětec použít různými způsoby jaké vás jen napadnou, protože každému štětec může vyhovovat na různé produkty, takže se řiďte jednoduše svým dojmem.



Design štětce se nese v naprosté jednoduchosti, kde se odráží černá a stříbrná barva s logem značky a číslem. Rukojeť je z přírodního dřeva a v ruce se drží velmi dobře a celkově je štětec celkem lehký, i když teda znám i lehčí, ale tady se to dalo čekat, kvůli použitému dřevu.



Co se týče tvaru, tak štětec je střižen do špičky, jak vidíte na detailní fotce. Je celkem huňatý v tom smyslu, že na nanášení rozjasňovače, tvářenky a bronzeru rozhodně stačí. Štětinky jsou příjemné, není to taková plyš, jako u syntetických štětin, ale že by škrábal na tváři, nebo při nanášení produktu by byl na pleti nějak nepříjemný, tak to rozhodně ne.



Já si štětec H13 záměrně pořídila na rozjasňovač. Ten se s ním nanáší naprosto perfektně a produkt nanese precizně přímo tam, kam ho nanést chcete.


Další štětec je podle oficiálního popisku vhodný zejména pro nanášení tvářenky a bronzeru, protože umožňuje precizní konturování. Opět ale dejte na svůj pocit a štětce využívejte podle vaší libosti.


 Design štětce je naprosto stejný jako u toho předchozího. Prostě jednoduchost a kombinace černé a stříbrné barvy s dřevěnou rukojetí. V ruce se opět drží velmi dobře a také je i celkem lehký.



Štětec je tvarem velmi podobný jako ten předchozí, ale malé rozdíly tu přeci jen jsou. I když je štětec opět do špičky, tak je tenhle o něco více huňatější a díky syntetickému vlasu i příjemnější, prostě je to příjemná plyš, která tvář pěkně pohladí.


Pokud jste zvyklí na husté a větší štětce na konturování, tak si budete muset zvyknout na změnu, protože mně to dává zabrat a zatím jsem se s ním nějak nezžila. Precizně produkt nanáší, to mohu potvrdit, ale přeci jen to ztrácení trvá trochu déle, než s těma zkosenýma. Jinak perfektní je opět na nanášení rozjasňovače, tady je to prostě jistota.


Tady si můžete všimnout a porovnat tvar a hustotu obou štětců.


Koneckonců já se štětci spokojená rozhodně jsem a to stoprocentně. Štětce jsou pěkné, především kvalitní a cena rozhodně odpovídá. Už jsem je prala asi třikrát a zatím drží bezvadně, nepelíchají a ani nevypadávají vlákna. Takže, pokud hledáte, nebo si hodláte nějaké štětce pořídit, tak doporučuji mrknout právě na Hakuro.

Znáte štětce Hakuro a pokud od této značky některý ze štětců vlastníte, tak určitě napište, jak jste spokojení vy?

FACEBOOK   |   INSTAGRAM   |   YOUTUBE

You Might Also Like

13 komentářů

  1. Značku znám a i štětce vypadají zcela dobře :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. nemám z tejto značky žiaden štetec...páči sa mi ich tvar, pretože ako tak pozerám, tak takého tvaru nemám ani jeden štetec :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvar mají super, hlavně na rozjasňovač jsou perfektní :)

      Vymazat
  3. Já jsem tuhle značku objevila až díky komentářům u mě na blogu, štětce vypadají celkem fajn :) Já jsem nedávno dostala sadu štětců od PLH, se kterou jsem moc spokojená - nedávno jsem o ní psala na blogu :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě mrknu na článek :) Ta nová limitka je fakt pěkná :)

      Vymazat
  4. Ahoj, mam asi 4 stetce od Hakuro a som nesmierne spokojna, su krasne jemne a dobre sa s nimi pracuje. Neviem si ich vynachvalit! Najradcej mam H24, je skoseny a je urceny na bronzer a rozjasnovac. Pouzivam ho ale hlavne na tvarenku, samozrejme aj na bronzer a vrchnou castou nanasam rozjasnovac, pecka! :)

    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že máme stejný názor na Hakuro :) Na ten H24 mrknu, protože zkosený potřebuji do zásoby, takže děkuji za tip :)

      Vymazat
  5. Štetce vyzerajú byť kvalitné, a aj ten tvar je super, určite sa po nich poobzerám. :)

    Pozývam ťa na súťaž:
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/2016/08/back-to-school-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. Už dlouho po nich pokukuji, ale ještě jsem se neodhodlala k tomu je koupit :)

    Style Solution - giveaway o Bourjois rtěnky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky jen pokukovala, pak jsem se teprve rozhoupala a koupila :) Naštěstí nelituji :)

      Vymazat
  7. Hakuro samozřejmě znám a štětce od nich mám. Přijdou za tu cenu velmi slušné, jen mi v porovnání s jinými značkami nevydrží pěkné tak dlouho a přírodní chlup se velmi lehce vysuší :-)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři