DEMDACO - PANIER DES SENS PLEŤOVÉ TONIKUM MOŘSKÁ ŘASA, LE PETIT OLIVIER VYŽIVUJÍCÍ NOČNÍ PLEŤOVÝ KRÉM S OLIVOVÝM OLEJEM

Krásný den, dnes bych vám chtěla představit e-shop Demdaco , kde najdete nejen kosmetiku, ale i dekorace, svíčky, interierové vůně a mnoho...

Krásný den,

dnes bych vám chtěla představit e-shop Demdaco, kde najdete nejen kosmetiku, ale i dekorace, svíčky, interierové vůně a mnoho dalšího. Jejich sortiment je velmi obsáhlý a díky tomu si tu přijde na své určitě každý. Když jsem se na e-shop podrobně koukala, narazila jsem i na krásné kosmetické dárkové sady, které jsou vhodné jako dárek k narozeninám, nebo pod stromeček. Určitě se na ně podívejte, protože jsou kouzelné. Nicméně já vám dnes představím dva kosmetické produkty od dvou kosmetických značek , které pro vás budou asi úplnou novinkou. Tak jdeme na to.


Panier Des Sens - Pleťové tonikum mořská řasa 
Tato kosmetická značka je inspirována Středomořím a pochází z jižní Francie. Skvěle kombinuje přírodní složky s podporou místního hospodářství.

- obsahuje extrakt z mořských řas a mořské pramenité vody
- neobsahuje parabeny, barviva a phenoxyethanol
- pro osvěžení pleti a dočištění po odlíčení
- zklidňuje pokožku



Tonikum je v plastové modré lahvičce s aplikátorem, díky kterému nanesete přesné množství vody na tamponek a zbytečně s ní neplýtváte. Design se mi moc líbí, už na pohled totiž připomíná moře a vše s ním spojené. Po otevření je cítit lehká vůně, která není příliš výrazná, což oceňuji, protože mě moc neoslovila. Ne že by mi tonikum nějak smrdělo, nebo tak, ale ta vůně mi sympatická není.



Tonikum používám dvakrát denně a to ráno při odstraňování mazu, který se přes noc vytvořil a večer jako dočištění pleti po odlíčení. Musím pochválit to, že pleť jemně, ale velmi dobře dočistí. Poradí si i se zbytkem make-upu, který na pleti zůstal a odstraní i další nečistoty, jako maz. Po aplikaci tonikum nevytváří lepivý efekt a ani lesklý film. Naopak pleť pěkně zmatní a na dotek je jemná, hebká a lehce rozzářená. Ani při dlouhodobém používání pleť nevysušuje, ale je dobré po dočištění na pleť nanést krém.



La Petit Olivier - Vyživující noční pleťový krém s olivovým olejem 
Zakladatelé Eric Renard a Xavier Padovani založili značku roku 1996. Jejich posláním je spojit přírodní látky ve vysoce kvalitní produkty pro péči, jež bude přístupná všem ženám.

- obsahuje olivový olej, aloe vera a vitamín E
- neobsahuje parabeny, barviva a fenoxyethanol
- vhodný pro suchou a citlivou pleť


Krém je v plastovém obalu s uzávěrem a dávkovacím aplikátorem. Tento aplikátor oceňuji, protože je praktický a hygienický. Opět musím pochválit design, který je nápaditý a připomíná olivovník. Po otevření krém jemně a příjemně voní. Úplně nevím, k čemu bych tuto vůni přirovnala, ale hlavní je, že mi sedla.


Krém má hutnější konzistenci a určitě ho ocení všichni, kteří máte normální, nebo sušší pleť. I když moje pleť je mastná, tak mi nevadí používat hutnější a výživnější produkty na noc. Především teď v zimním období mám většinou suché tváře a tak má v mé pečující rutině využití i během dne, když nejsem nalíčená. Krém se velmi dobře roztírá a díky tomu ho stačí nanášet v malém množství. Vstřebává se celkem rychle, ale jelikož je hutnější, tak to není zase raz dva. Po úplném vsáknutí nevytváří lepivý efekt a ani nedělá mastný film. Pleť je po použití krásně hebká a jemná. Navíc jí dodá potřebnou výživu a především hydrataci. Po delším používání pokožka působí více naducanějším dojmem a zdravěji.


A jaký je závěr? Tonikum pleť dobře dočistí a po jeho použití je pěkně hebká a jemná. Jediné mínus, které na tomto produktu vidím je jeho vůně, která mi příliš nesedla. Co se týče krému, tak tady nemůžu vytknout nic a to ani jeho příjemnou a lehkou vůni. Krém pleti dodá potřebnou výživu a také hydrataci. Určitě sedne každému, kdo má normální, nebo suchou pleť. 

Znáte e-shop Demdaco? A co říkáte na produkty, které jsem vám dnes představila?

Děkuji zastoupení Demdaco.cz za poskytnutí produktů k recenzi.

You Might Also Like

14 komentářů

  1. No to koukám má pěkné obaly a kosmetiku vůbec neznám, ale asi mě láká :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obaly jsou krásné a výstižné :) Určitě vyzkoušej, věřím, že budeš spokojená :)

      Vymazat
  2. Tuto značku vůbec neznám, ale zaujalo mě to pleťové tonikum :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pleťové tonikum je super, teda až na jeho vůni, ale každému voní něco jiného :)

      Vymazat
  3. Koukala jsem na eshop a ty kosmetické sady vypadají vážně povedeně. Aspoň vím, kde nakoupím poslední dárky:-) Jinak mě zaujel ten krém na suchou pokožku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sady mají úžasné, že? Taky už mám tip na nějaký ten set :)

      Vymazat
  4. Eshop nepoznám, ale výrobky má zajímavé. Nejvíce mě zaujal noční krém s olivovým olejem. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Eshop jsem rovněž neznala, ale vypadá slibně :). Zaujal mě hlavně krém, těch není nikdy dost.

    OdpovědětVymazat
  6. Značku vůbec neznám, ale ty obaly jsou krásné.

    OdpovědětVymazat
  7. Tato značka mě velmi zaujala. Patřím mezi ty které prvně zaujme obal :)
    https://naturebyteddybear.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to jdu hned na eshop, moc krasna kosmetika!
    Mej se krasne papa ByGabra
    www.bygabra.cz

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři