DTANGLER BAND - GUMIČKY KTERÉ OŽIVÍ ÚČES

Krásný den, dnes potěším určitě všechny ženy a slečny, které den co den používají gumičky do vlasů, stejně jako já. Protože mám celkem dlo...

Krásný den,

dnes potěším určitě všechny ženy a slečny, které den co den používají gumičky do vlasů, stejně jako já. Protože mám celkem dlouhé vlasy a nemám ráda, když mi lezou do obličeje a lepí se mi jednotlivé prameny na pusu, tak si to bez gumiček nedokážu představit a mám jich velkou spotřebu. Něco jiného je, když jdu někam na akci, tak preferuji vlasy rozpuštěné, ale v běžném režimu mám vlasy většinou stažené do culíku, nebo drdolu. To ale určitě všichni znáte a myslím si, že většina z vás to má stejné. Nejhorší ovšem je, když jste upravené a na jedné ruce se vám převaluje vytahaná gumička, na které jsou ještě vaše vypadlé vlasy. No tohle je přesně můj případ, teda byl do doby, než mi z Brazil keratinu přišly tyhle barevné, stylové a krásné gumičky Dtangler Band.


Gumičky se nabízí v různých barevných variantách, kde si určitě každý vybere to své. Když se teď koukám na e-shop, tak nabízejí vánoční kolekci, kde jsou na gumičkách motivy dárečků, sobů, hvězd a stužek, Je tam toho víc, tak se určitě podívejte. Gumičky vám přijdou navléklé na papíru s logem značky a každá sada je po pěti gumičkách. 


A co je na Dtangler Band tak zvláštního? Asi jste si už všimli, že gumičky mají krásný design. Já se při výběru dlouho rozhodovala a nakonec jsem si vybrala sadu Light, kde jsou pastelové barvy, které krásně oživí mé hnědo červené vlasy. Další výhodou je to, že gumičku můžete nosit na ruce jako náramek a mít jí tak neustále u sebe. Takže místo vytahané gumičky na rukou, nosíte tuhle ozdobu, která působí na oko jako náramek. O gumičkách se píše, že jsou pružné a díky tomu pevně stáhnou vaše husté vlasy a i delší mikádo. Jsou elastické a proto jsou vhodné pro jakýkoliv tip účesu jako culík, drdol, nebo cop. No a další jejich výhoda je měkkost, díky které vlasy nelámou, nezachycují a neničí je. Já mohu se vším naprosto souhlasit, vlasy pěkně stáhnou, drží velmi dobře i když máte vlasy dlouhé a husté, ale poslední varianta, že vlasy nezachytávají je individuální a závisí na tom, jaký set zvolíte. U mého setu Light je problém v tom, že jednotlivé gumičky nejsou hladké a obsahují třpytky, které jsou drsné a tak se často stane, když gumičku sundaváte, že nějaký ten vlásek zachytí. Ale jak říkám, jde o to, jakou variantu zvolíte, protože u těch hladkých beztřpytkových gumiček se vám to nestane.


Celkově jsem spokojená. Nejenže mají krásný design, ale jsou i funkční a když gumičku zapomenete na ruce, tak vám to bude jedno.

Jak se vám gumičky líbí? Taky je váš problém gumička na ruce?

Děkuji Brazilkeratin.cz za poskytnutí produktu k recenzi.

You Might Also Like

24 komentářů

  1. Tieto som ešte neskúšala. Používam tie, ktoré vyzerajú ako šnúra od telefónu, tie sú super.

    Bourjois GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo ty jak vypadají jako šňůrka od telefonu mám taky ráda, ale celkem se mi rychle vtahávají :)

      Vymazat
  2. Krásne. Mám podobné akurát v rôznych odtieňoch šedej a sú to zatiaľ najlepšie gumičky do vlasov, aké som kedy skúšala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že i tyto jsi s nimi spokojená:-) Jsou fajn a vypadají ve vlasech krásně:)

      Vymazat
  3. Vyzerajú skutočne krásne! :) Ja som však už celkom dlho verná tým plastovým čo ako slečna v prvom komentári spomína - vyzerajú ako šnúra od telefónu :D Na ne nedám dopustiť! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tý jo takové ani neznám a celkem se mi líbí svým designem :)))
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo mají různé designové provedení:-) taky to byl oříšek vybrat si jeden design :-D

      Vymazat
  5. Mám stejné gumičky jen mají jiný dizajn. Jsou to držáci, nosím je pořád ve vlasech nebo na ruce.

    OdpovědětVymazat
  6. Tyto jsem zatím nezkoušela a zajímalo by mě, jak vypadají ve vlasech :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkusím to ještě nafotit a přidat to jsem :) Já to už fotila, ale jak jsem to fotila sama, tak z toho žádná fotka nebyla, nebo byla, ale tam nebyla vidět gumička :D

      Vymazat
  7. jeeej tie sú aké krásne :) tiež by ma zaujímalo ako vyzerajú vo vlasoch :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkusím to ještě nafotit na vlasech. Případně koukni na net, tam nějaké obrázky s gumičkou ve vlasech jsou :)

      Vymazat
  8. Jééé, sú úplne krásne :) gumičky nosím väčšinou na ruke alebo v kabelke :)


    Zvláštne dievča
    Čítanie je sexy

    OdpovědětVymazat
  9. Jsou opravdu krásné. Ještě jsem je nikde neviděla. Já problém s gumičkou na ruce nemám. Nosím je jen ve vlasech a když ji někde sundám, odložím si ji. Ale pak se mi zase častěji ztrácejí... :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já je taky často nevídám a v obchodě jsem je snad ani ještě neviděla. Jo to znám s tím odložením a následným hledáním :D

      Vymazat
  10. Vypadají krásně, je těžké sehnat gumičky, které doopravdy drží .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to máš pravdu. A když už nějaké drží, tak se za pár dnů hned vytahají :/

      Vymazat
  11. Tyhle gumičky neznám, ale vypadají pěkně. Taky často zapomínám gumičku na ruce :D

    OdpovědětVymazat
  12. Gumičky s emi moc líbí, hlavně barva! :) Růžová je moje nejoblíbenější, i když ji prakticky vůbec nenosím! :D Já nosím hlavně ty, které barevně splývají s vlasy a hlavně gumičky Invisible gum!
    Na mém blogu je giveaway o krásné náramky Deltimo, tak se určitě Ty i Tvoji čtenáři koukněte, ať si třeba uděláte radost ještě před Štědrým dnem! :)

    Giveaway o naramky Deltimo

    OdpovědětVymazat
  13. Já se teď snažím nenosit vůbec žádné, ale když už tak šáhnu po invisible gum :) Tyhle ale můžou pěkne vypadat na copech a tak, barevně jsou moc povedené !
    LENNY MALI i DANMARK

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři