ŠPALDOVO-JOGURTOVÉ LÍVANCE (ZDRAVĚ A FIT)

Krásný den, milujete sladké snídaně? Tak dnes mám pro vás recept na zdravější variantu lívanců, které si nejraději připravuji o víkendu, k...

Krásný den,

milujete sladké snídaně? Tak dnes mám pro vás recept na zdravější variantu lívanců, které si nejraději připravuji o víkendu, kdy si je můžu v klidu připravit a plně vychutnat. Většina zdravějších verzí na tuto pochoutku není žádná sláva a tak mi nějaký čas trvalo, než jsem se dopracovala k těmto chutnějším lívancům. Navíc pokud si vyhrajete a přidáte mezi jednotlivé lívance různé ovoce nebo zdravější variantu sirupů či nutelly (na kterou brzy bude i recept), tak si je zamiluje celá vaše rodina.

Rozhodla jsem se, že k receptům zařadím i nutriční hodnoty, které jistě oceníte především pokud držíte redukční dietu, nebo si počítáte váš denní kalorický příjem.


Snídaně jsou základ. První krok k nastartování dne. Dobré a sladké snídaně jsou potěšením pro chuťové pohárky a to i v případě, pokud jste se dali na cestu zdravého životního stylu, nebo držíte dietu.

Přichystejte si sladkou variantu snídaně v podobě špaldovo-jogurtových lívanců po kterých se budou olizovat i vaše děti. 



Potřebujeme
100g hladké špaldové mouky
100g řeckého jogurtu
80ml mléka (používám kokosové, ale výběr je na vás)
2 vejce
2 lžíce medu (můžete použít stévii, nebo jiné sladidlo)
1 lžička jedlé sody

Postup
Všechny ingredience smícháme a tím nám vznikne hutnější těsto. Pánev potřeme lžičkou oleje (používám kokosový) a tvoříme lívance. Ozdobíme je tím, co máme rádi jako například: ovoce, kokosové plátky, hořká čokoláda...


Nutriční hodnoty
1 lívanec
lívance (cca 10ks)
Kcal
71,8
718
Bílkoviny
3,35
33,5
Sacharidy
9,8
98
Tuky
2,14
21,4



Dobrou chuť :) 

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Mňam, hned bych ochutnala. Těším se na recept nutelly. :)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Dokonalé fotky! Lívance mám na snídani moc ráda :) A díky tomu, že dnes jsem měla velmi malou snídani, udělám si parádní lívanečky ke svačince, děkuji za inspiraci ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  3. Ooo ty vypadají bombasticky :) krásně jsi je nafotila, až je škoda je jíst!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři