Flormar nail enamel - lak na nehty

Krásný páteční den, dneska jsem tu s recenzí laku na nehty od značky Flormar . Tuhle značku jsem zkoušela poprvé a začala jsem teda u lak...

Krásný páteční den,

dneska jsem tu s recenzí laku na nehty od značky Flormar. Tuhle značku jsem zkoušela poprvé a začala jsem teda u laků na nehty, protože já miluji nalakované a barevné nehty, takže mám takovou slabost na laky, hlavně na pestré barvičky.

Vybrala jsem si od této značky Nail Enamel lak v odstínu 407 Haute Pinkcena cena 79Kč.
Kupovala jsem ho v drogerii Teta, mají ale i webové stránky, kde si jejich produkty můžete objednat.



A teď k samotnému hodnocení laku. Lahvička má moc povedený disain, lak v láhvičce prostě vypadá úžasně. Výběr barev mají taky opravdu velký, což já oceňuji, určitě si každý přijde na tu svou oblíbenou barvu. Štěteček na nanášení mě moc nepotěšil, je docela uzoučký a já mám raději širší štětečky, protože se mi s nimi lépe lak nanáší. Lak je docela tekutý, takže barva často stéká do stran na kůžičku. Samotná barva je docela světlounká, takže musíte nanést minimálně dvě vrstvy a i tak vám nehtíky v místech prosvitnou. Musím ale říci, že docela dobře a rychle schne. Na nehtech vypadá pěkně, pokud teda nanesete více vrstviček. Barvy jsou pěkně zářivé. Vzhledem k ceně laku bych čekala mnohem více parády...

Fotka samotnéhoFlormar laku bez Top- Coatu.


Na této fotce jsem přidala Top- Coat od Essence.



Zkoušeli jste nějaký produkt od této značky? A jak jste byly spokojené?

Brzy na mém blogu GIVEWAY - kde bude jeden z mini produktů od The Balm Cindy- Lou Manizer rozjasňovač.

You Might Also Like

0 komentářů

Pravidelní čtenáři