The Balm cosmetic

Krásné čtvrteční odpoledne všem, za nedlouho budu mít narozeniny, tak jsem si chtěla udělat radost (sama sobě) a objednala jsem si produkt...

Krásné čtvrteční odpoledne všem,

za nedlouho budu mít narozeniny, tak jsem si chtěla udělat radost (sama sobě) a objednala jsem si produkty od značky The Balm, kterou jsem dlouho chtěla vyzkoušet.



Určitě tuto značku plno z vás už zná, nebo jste o ni alespoň slyšeli. Pokud ne, tak vám ji dnes trošku představím... a přidám sem z jejich stránek i historii a odkaz na jejich web.

Značka je velmi oblíbená a známá především v zahraničí, ale už i u nás. Ceny produktů od The Balm se pohybují výše, než na co jsme zvyklé z obchodních center a drogerií. Osobně si myslím, že tyto produkty jsou velmi kvalitní a že investice do této značky se vyplatí. Určitě se ale najdou i ti, kterým produkt nějak nesedl, nebo které tato značka nějak neoslovila.

The Balm se určitě může pyšnit krásnými obaly, které jsou velmi originální a perfektně propracované. Na každého tyto obaly působí jinak. Na někoho hravě, na jiného zase až sexi dojmem, které tvoří třeba paletky s nahými ženami, nebo dokonce muži, přes které jsou v horní a dolní partii překryty barvou. Opravdu originální provedení patří všem produktům, které The Balm nabízí.


V balíčku objevíte i malý katalog s produkty a popisky, které nabízejí.

Značka se už nezaměřuje jen na dekorativní kosmetiku, ale můžeme u ni najít i pečující produkty. Ke kterým se postupem času i snad  já dopracuji a něco si od pečující kosmetiky objednám a vyzkouším.

Moje objednávka obsahovala zatím dekorativku:

Neviditelný matující pudr - Sexi Mama
Rozjasňovač-, zvýrazňovač - Mary-Lou Manizer
Řasenka objemová - What ś your type? The Body Builder

A jeden produkt navíc, jelikož mají do neděle akci- ke každému nákupu zdarma- Rozjasňovač mini Cindy- Lou Manizer (tento produkt už je rozebraný, takže ho nahradila Hot Mama, také rozjasňovač).


Odkaz na stránky: The Balm



Historie The Balm: 

Zakladatelkou značky theBalm je Marissa Shipman. Marissa si v roce 2004 uvědomila, že k tomu, aby vypadala a cítila se skvěle, potřebuje
pár produktů. A když je potřebuje ona, tak ostatní ženy určitě také…
Marissa se rozhodla pustit do menšího výzkumu, koupila si 11 knih o tom, jak vyrobit make-up a začala s ním experimentovat ve své kuchyni. “Stal se ze mě blázen do make-upu! Založila jsem firmu, vypracovala rozpočet, najala chemika a navrhla webové stránky.
Do svých výrobků začala přidávat látky proti stárnutí, různé druhy pigmentů, úžasné vůně a…zrodil se theBalm. V současnosti  naleznete produkty theBalm, které jsou bez parabenů a nejsou testovány na zvířatech, takřka po celém světě.

The Balm je veganská kosmetika, takže určitě má plno příznivců v tomto kruhu, ale určitě ji ocení i ti, kteří tento kruh nějak nevyznávají, či přímo nevyhledávají. Kosmetika se netestuje na zvířatech. 
Většina produktů je multifunkčních a lze je použít na více částí obličeje.



Postupem času, až produkty zcela vyzkouším, udělám vám i recenzi, která bude na mém blogu.

Vyzkoušela jste už některý produkt od této značky, nebo se teprve chystáte? A jak na vás působí samotné obaly a celá tato kosmetika? Budu ráda, když napíšete do komentáře, ráda si přečtu jak jste s produkty spokojené, či nespokojené vy.

FACEBOOK   |   INSTAGRAM   |   YOUTUBE

You Might Also Like

13 komentářů

  1. Od The Balm nic nemám, vždy mne odradila cena :( Ale slyšela jsem na ni spoustu ód a vím, že ji lidi milují, proto ji chci někdy také vyzkoušet :)
    Lumiere of Fashion

    OdpovědětVymazat
  2. Rada bych od tehle znacky neco vyzkousela. Libi se mi hlavne jejich uzasne obaly.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovědětVymazat
  3. Já ty obaly prostě žeru a jinak se to říct nedá. Těším se na svou první objednávku, která zahrnuje Hot mama a Cindy Lou-manizer. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Upřímně musím říct, že jediné, co mne na TheBalm baví jsou ty obaly. Zatím mám teda jen tři výrobky a to Autobalm paletku, Mary-Lou a ještě tvářenku. Bohužel ta paletka stínů Autobalm tak zklamala, že se mi nechce už od téhle značky zkoušet nic dalšího. Ale Mary-Lou a tvářenka je dost fajn.

    Maru Giveaway o balíčky Rita Ora

    OdpovědětVymazat
  5. Po theBalm pokukuju už docela dlouho, hlavně ten šíleně známý rozjasňovač mě láká, takže nějaké recenze budu kvitovat jen s povděkem :)!

    OdpovědětVymazat
  6. Obaly jsou opravdu super, zítra už pomalu budu zkoušet a testovat, abych vám mohla co nejdříve napsat recenzi :) Sama jsem na ty produkty zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  7. O této značce slyším poprvé! Ale design se mi opravdu líbí ��

    OdpovědětVymazat
  8. tiež by som chcela niečo vyskúšať, teším sa na recenzie :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. Ja som už o tejto značke počula, no nemala som zatiaľ možnosť ju vyskúšať :) no obaly má naozaj nádherné a z tvojej recenzie ma zaujala ešte viac :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ty obaly jsou nádherné! O značce ale slyším zatím poprvé. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři