Timi Tag

Pěkný večer všem,  připravila jsem pro vás TIMI TAG  ve kterém se něco málo dozvíte :) Tag mi přijde, že je docela oblíbený a je v něm ...

Pěkný večer všem, 

připravila jsem pro vás TIMI TAG  ve kterém se něco málo dozvíte :) Tag mi přijde, že je docela oblíbený a je v něm i plno otázek, tak abych nelenila, něco jsem pro vás aspoň takto napsala. Třeba se v něčem i shodneme :)




1. Co máš právě na sobě? 
Zrovna jsem oblečená :D v teplákách a tričku.

2. Jsi zamilovaná?
Ano jsem, do úžasného chlapa.

3. Zažila si už někdy příšerný rozchod? 
Příšerný a někdy i trapný a kdo ne? :)

4. Kolik měříš?
168cm, teď bych možná chtěla měřit i méně, můj přítel je jen o dva cenťáky vyší, takže mám útrum s podpatky.

5. Kolik vážíš? 
No když si vzpomenu že minulý rok jsem vážila 53 o 4kg méně než dnes, chce se mi brečet :) 

6. Máš nějaké tetování? 
Mám a není to jen jedno, ale ani jednoho nelituji, vyjadřují mě.

7. Oblíbená seriálová/knižní dvojice? 
Moc nejsem na romantický seriál, knížky, takže nějak nevím .

8. Nějaký pearcing?
Ano obyčejný a microdermal.

9. Oblíbené seriály? 
Teď docela policie Modrava a Ulice :D

10. Oblíbená kapela?
Docela jich je dost :D

11. Co ti chybí? 
Právě že mi nic nechybí, jsem spokojená se vším co mám :)

12. Oblíbená píseň? 
Píseň nevím, snad všechny od Lany Del Rey a mnoho dalších, je to spíše o mé náladě a pocitech.

13. Kolik ti je let?
Za pár dní 22.

14. Znamení zvěrokruhu?
Blíženci (nevěřte všemu co se o blížencích píše) :)


15. Vlastnost, kterou by mně mít tvůj potenciální přítel?
Být hodný, ale taky neústupný, potřebuji pevnou ruku, jinak je to se mnou k nevydržení :) Také ale aby mě dokázal podržet a já v něm měla zázemí.

16. Oblíbený citát nebo hláška?
Citát: Dokud dýchám, doufám

17. Oblíbený herec/herečka?
Angelina Jolie

18. Oblíbená barva?
Světle modrá
19. Jak nahlas máš ráda puštěné písničky? 
Čím hlasitější tím lepší.

20. Co děláš když si smutná?
Zavřu se a přemýšlím, nebo jdu za kamarádkou.

21. Jak dlouho se sprchuješ? 
Jak kdy, někdy i 15minut, když si myji vlasy. Ale ve vaně vydržím dlouho, dokud voda není studená.

22. Jak dlouho ti trvá se ráno přichystat? 
Když vím že nechvátám tak dlouho, jsem po ránu hrozně pomalá a všechno mi trvá.

23. Bila jsi se někdy? 
Nevím jestli se tím dá chlubit :D

24. Nadchne tě..
Asi jako každou slečnu dárek, nebo květina.
Komplimentem, nebo jen úsměvem.

25. Vytočí tě..
Lži, pomluvy a lidi typu- všechno vím, všechno znám, všude jsem byl a kde ne, tak tam se chystám :D

26. Důvod, proč jsem si založila YT kanál?
Kvůli oblíbeným písničkám, které můžu mít pohromadě

27. Fóbie? 
Asi největší mám z výšek, to je pro mě hrozný, ještě když vím, že jako malá jsem lezla po střechách, stromech a žebřících.

28. Kdy si naposledy plakala? 
To už je dlouho a jsem za to ráda :)





29. Kdy si naposledy někomu řekla "Miluju tě" ? 
Dneska a to svému příteli...musím říct, že tohle slovo pro mě znamená dost a jen tak každému jsem to neřekla.

30. Význam tvého jména na blogu? 
 Chtěla jsem prostě své jméno :)

31. Kterou knihu jsi naposledy četla? 
To už je asi dýl, přesně si nepamatuji jakou, ale vím že to bylo o koních.

32. Kterou knihu právě čteš?
Žádnou,

33. Jaký seriál si naposledy viděla?
Dnes ráno Ulici :D

34. Poslední osoba se ,kterou si mluvila?
Mamka

35. Vztah mezi tebou a osobou, se kterou jsi naposledy mluvila? 
Rodinný, ale i přátelský

36. Oblíbené jídlo? 
Miluju jídlo, kromě králíka, koprovky, ledvinkové omáčky a hub...

37. Které místo chceš navštívit?
Minulý rok jsem byla v Řecku, míst by bylo hodně, ale já už teda nikdy letadlem jen tak nepoletím :D Takže asi spíš nějaké místo co je blíže :D

38. Poslední místo, které si navštívila?
V zahraničí Řecko, jinak naposled Prahu

39. Máš "crush" ?
Čeho??? :D jsem asi zaostalá 

40. Kdy si naposledy někoho políbila?
Dneska to bylo.

41. Koho si naposledy urazila? 
Já teda doufám že nikoho.

42. Oblíbená příchuť nebo sladkost?
Příchuť borůvková, jinak jakákoliv sladkost :) Hlavně čokoláda, mňam.


43. Na jaký hudební nástroj hraješ? 
Na žádný

44. Oblíbený šperk? 
Náramky a prstýnky a všechno co se třpytí.

45. Poslední sport, který si hrála? 
Nehrála, ale běhala jsem.

46. Poslední píseň, kterou jsi zpívala? 
Lanu Del Rey, když jsem jela v autě :)

47. Oblíbený rozvoj konverzace? 
Čau... tohle mě dokáže pocuchat :D

48. Použila jsi ho někdy?
Samotné čau ne :D

49. Kdy jsi byla naposledy s někým venku?
Každý den jsem venku, aspoň jen chviličku, takže dneska to bylo s přítelem.

50. Koho označíš?
Neoznačím nikoho, ale budu ráda když mi do komentáře zodpovíte některou otázku, která vás třeba zaujala, nebo váš názor na moji odpovědi, či se v něčem shodujeme :)

You Might Also Like

0 komentářů

Pravidelní čtenáři