Tohle nebo tamto? TAG

Krásné středeční ráno vám všem, zatím to venku, takhle po ránu, vypadá zataženě, snad se to odpoledne aspoň trochu vyjasní, tudíž i má ...

Krásné středeční ráno vám všem,

zatím to venku, takhle po ránu, vypadá zataženě, snad se to odpoledne aspoň trochu vyjasní, tudíž i má nálada je taková unavená, den se trochu táhne, tak jsem si pro vás připravila Tag- Tohle nebo tamto? Budu ráda, když se zapojíte i vy a něco napíšete... 


MAKEUP
tvářenka nebo bronzer - tvářenka 

lesk na rty nebo rtěnka - určitě rťenka
linky nebo řasenka - řasenka
makeup nebo korektor - korektor, nebo pudr 

neutrální nebo barevné oč. stíny - neutrální

lisované nebo sypké oč. stíny - lisované

štětce nebo houbička - štětce




NEHTY

dlouhé nebo krátké -  dlouhé
gelové nebo přírodní - obojí, já mám přírodní, nebaví mě to čekání u gelovek
zářivé nebo tmavé - podle nálady, ale spíše zářivé
kytičkové nebo nekytičkové - no podle toho jaké ,,kytičky,, moderní mi nevadí




TĚLO

parfém nebo tělové spreje - parfém
mléko nebo tělové máslo - určitě mléko
sprchový gel nebo mýdlo - gel



MÓDA

džíny nebo kalhoty - ven džíny ale doma tepláky
dlouhé kalhoty nebo kraťase - v zimě dlouhé, na jaře a létě krátké
šaty nebo sukně - asi ty šaty
pruhy nebo puntíky - puntíky
žabky nebo sandálky - balerínky :)
šátky nebo klobouky - tak to nevím, mám ráda obojí :)
cvočkové nebo jiné naušnice - 
náhrdelníky nebo náramky - náramky
podpatky nebo nízké - nízké, ale mám ráda i podpatky
bunda nebo mikina - mikina
h&m nebo gate - stylově spíše Gate, ale Hm mám také ráda


 



VLASY

vlnité nebo rovné - obojí, podle na co je nálada
drdol nebo culík - culík
pinetky nebo sponky - pírka
sprej na vlasy nebo gel - určitě lak na vlasy
dlouhé nebo krátké - dlouhé i krátké
světlé nebo tmavé - barevné
svázané nebo volné - volné



RANDOM

déšť nebo slunce - jednoznačně sluníčko
léto nebo zima - no jasně že léto, plavky, slunce a voda :)
podzim nebo léto - léto
čokoláda nebo vanilka - čokoláda, mňam


A jak jste na tom vy? Určitě mi zodpovězte do komentářů nějakou otázku, která vás zaujela, nebo v čem se shodujeme, budu ráda. Jinak vám přeji pohodovou středu :)

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Super tag :) Já mám také nejraději léto...jsem prostě člověk, ktrerý není stavěný na vystavování se mrazu každé ráno :D
    Lumiere of Fashion

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři