Letní plážový outfit

Krásný den, tak tu máme to vytoužené léto a prázdniny, na které jste se určitě těšili. Ti z vás, kteří chodíte do práce tak jako já, tak ...

Krásný den,
tak tu máme to vytoužené léto a prázdniny, na které jste se určitě těšili. Ti z vás, kteří chodíte do práce tak jako já, tak snad vás nemine zasloužená dovolená, třeba někde u moře. Já se tenhle rok k moři nechystám, ale i tak vám ukáži můj ,,Plážový outfit,, na dovolenou. V tomto outfitu se vidím někde na pláži, voda omývá pískové břehy při západu slunce a já se v letních šatech  procházím po tom zlatavém písku, nebo se procházím někde ve zdejším městě a jdu s chutí ochutnávat jídla, které kontinent nabízí... Miluji léto a v tomto období se mé outfity skládají většinou z volnějších šatů, nebo kraťásků s nějakým volnějším topem...

Zvolila jsem dlouhé jemnější vzorové šaty, které jsou podle mého ideální na letní radovánky u moře.
 Celý outfit jsem doplnila kloboukem a jedním zlatým náhrdelníkem.
Boty jsem záměrně nezvolila, protože třeba i vy po pláži chodíte bosé... jinak bych volila nějaké balerínky, nebo botičky s otevřenou špičkou...
Protože je to dovolenkový letní outfit, tak jsem se ani nějak nelíčila, jen linky a řasenku. Jsem člověk, který se na dovolené skoro vůbec nemaluje a když už, tak jen řasenku do města.
LETNÍ PLÁŽOVÝ OUTFIT
Klobouk - Řecko
Zlatý náhrdelník- Kik
Šaty- Kenvelo
Doufám, že jsem vás dnes neunavila fotkama a snad se vám dnešní dovolenkový outfit líbil. 
Budu ráda, když mi napíšete jaký letní kousky máte nejraději.

FACEBOOK   |   INSTAGRAM   |   YOUTUBE

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Moc ti to sluší a závidím ti, že můžeš nosit takové šaty, protože já jsem na ně moc malá :( :D A mimochodem máš krásnou barvu vlasů.
    Můj nejoblíbenější letní kousek je overal, který jsem si v červnu koupila v H&M :
    )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za milý komentář :) Taky narážím často na šaty, které jsou o moc dlouhé, ale nakonec jsem našla co mi sedí :) Super, overal mám taky ráda :)

      Vymazat
  2. Nádherné šatky a kontrast barvy vlasů a šatů je překrásný..

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/recenze-ryor-ocniho-kremu.html

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne fotky a tie šaty ti pristanú :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. love the dress xo

    http://thefurthestthingfromperfect.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Moc ti to sluší, si krásná:-) Jinak můj letní kousek je zaručeně overal, je to vzdušný a jednoduchý a prostě to miluju:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten klobouk je super :)
    http://simonevxls.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Ty šaty jsou nádherné! Královna pláže! :)
    www.lifestylebyribbon.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Veľmi ti šaty pristanú! :) Tiež sa chystám kúpiť si nejaký pohodlný kúsok na leto, najideálnejšie v podobe dlhých šiat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Podívej se třeba do Kenvela, maj tam hodně podobných, dlouhých šatů :)

      Vymazat

Pravidelní čtenáři