Moje letní kosmetické nezbytnosti

Krásný den, léto je v plném proudu a já jsem si na dnešní den pro vás připravila článek ,,Moje letní kosmetické nezbytnosti,, tedy produk...

Krásný den,

léto je v plném proudu a já jsem si na dnešní den pro vás připravila článek ,,Moje letní kosmetické nezbytnosti,, tedy produkty, které v létě používám nejčastěji. Rovnou vám mohu říci, že pokud je venku pařák něco okolo pětadvaceti- třiceti stupňů a já se chystám k vodě, nebo na zahradu k bazénu, tak všechny kosmetické radůstky jdou stranou a já po nich ani nesáhnu. Sahám spíše po krémech, aby i má pleť dostala bronzový nádech a nebyla neustále zatěžována vším možným. Ale pokud jdu do práce, nebo někam ven, třeba posedět s přáteli, nebo na výlet, tak to už sahám po těchto mých nejčastějších produktech, abych svůj obličej trochu zvýraznila...

Nejčastěji v létě používám korektory, zakrývám s nimi malé nedokonalosti, jako občasné pupínky, nebo kruhy pod očima. Myslím si, že na léto jsou ideální. V letních dnech a především v parných dnech makeupy nejsou nic pro mě a ani pro mou mastnější pleť.
Další nezbytností je pro mě matující, neviditelný pudr. Prostě jakýkoliv pudr, který je lehce pigmentovaný, nebo neobsahuje žádný pigment ,,neviditelný,,  Na podzim, až do jara používám spíše světlé odstíny pudrů, protože mám světlejší pleť. V létě po opalování už mi odstíny nesedí, takže pudr bez pigmentace je to pravé pro opálenější pleť.
Řasenka, řasenka a řasenka...je jedno jestli zrovna použiji vodě odolnou, nebo úplně obyčejnou. I když do letních dnů spíše volím tu první  ,,vodě odolnou,, Já mám ráda zvýrazněné oči, hlavně miluji objemové řasenky, které udělají ten ,,Top,, objem a řasy pěkně prohustí.
Dalším a předposledním produktem, který bych do těchto mých nejčastěji používaných kosmetických věciček zařadila je bez váhání rtěnka- lesk na rty. Na léto používám spíše jemnější odstíny růžové, nebo nude barvičky. Oblíbila jsem si i matné rtěnky a lesky, které jsou na léto suprové a já si je zamilovala. Podle mého zvýraznit rty rtěnkou, nebo leskem bohatě stačí k oživení celého obličeje, především v letních dnech.
A jako poslední jsou barevné, barevné a barevné laky na nehty. Miluji lesklé, ale i matné, ale musí být pestré a barevné. K opálené pokožce nejčastěji volím mintové barvičky, barvičky léta jako světle modré, žluté a nebo výraznější fialové, červené, nebo oranžové :)
A jaké jsou vaše letní kosmetické nezbytnosti, nebo nezbytnost co se týče dekorativky?

FACEBOOK   |   INSTAGRAM   |   YOUTUBE

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Ja mám rada skôr iba lesky ... nemám rada keď sa potím a nejako mi to tečie :D
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Já se teď moc nemaluju v létě mi vždy stačí řasenka, korektor a balzám na rty :)
    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat
  3. Naprosto souhlasím, že makeup v létě je sebevražda. Já už měsíc pobíhám tak nějak naprosto nenalíčená a stěžuju si když mám jít večer někam do společnosti na večeři nebo něco podobného. Začala jsem chodit i do klubů nenalíčená a ničkdo si ničeho nevšiml. Ať žije lenost! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme dvě :) Neumím si představit chodit s nějakým těžkým makeupem v horkých letních dnech. Jojo lenost :)

      Vymazat

Pravidelní čtenáři