Biooo - Coslys péče pro mastnou pleť (Recenze)

Krásný den všem, dnes jsem si pro vás připravila recenzi dvou produktů pro mastnou pleť od BIO kosmetiky Coslys. Produkty jsem dostala k ...

Krásný den všem,

dnes jsem si pro vás připravila recenzi dvou produktů pro mastnou pleť od BIO kosmetiky Coslys. Produkty jsem dostala k zrecenzování od jednoho báječného obchůdku Biooo.cz , kde najdete plno Bio výrobků a to od pečující kosmetiky po dekorativní kosmetiku. V tomto obchůdku jsem objevila i kosmetické značky, které jsem předtím vůbec neznala a o to větší chuť byla vyzkoušet (pro mě) nějakou novou a neznámou kosmetiku některých produktů pro mastnou pleť, na kterou se nejvíce zaměřuji v mých článcích. Dnešní recenze bude trochu delší než obvykle, tak snad ani to vás neodradí...


Bio kosmetika - BIOOO
Přírodní kosmetika je vyrobena z kvalitních surovin, rostlinných či bylinných extraktů a dalších přírodních složek. Účinné látky pocházejí z kontrolovaného ekologického zemědělství nebo z volného sběru přímo v přírodě. Přírodní kosmetika se obejde bez chemických látek, jako jsou nejrůznější konzervanty, barviva či emulgátory. Tyto chemické látky jsou nahrazeny kvalitními, šetrnými, a přesto účinnými přírodními výtažky či esenciálními oleji. Díky přírodnímu původu použitých složek není třeba kosmetiku testovat na zvířatech. Důkazem a zárukou kvality jsou různé certifikáty přírodnosti, přísné kontroly a také nenahraditelné zkušenosti našich babiček a prababiček, které bylinky používaly staletí před námi.
Francouzská značka kosmetiky, která nabízí pečující tělovou i pleťovou kosmetiku, nejen pro ženy, ale i muže a děti. Kosmetika je inspirovaná francouzskou přírodou. Všechny výrobky této kosmetiky mají certifikáty Cosmetique Bio a Ecocert. Složení této kosmetiky je plné rostlinných výtažků i výtažků z ovoce, cenných olejů a dalších kvalitních surovin jako je včelí vosk, med a mléko.

Coslys - Zmatňující tonikum pro mastnou pleť
(Cana 266Kč) Biooo

 -zjemňuje, zklidňuje astabilizuje funkci mazových žláz
 Díky rostlinným výtažkům nemá pokožka takové tendence se mastit a produkovat nadměrné množství mazu.

Tonikum je v plastové lahvičce, která má jednoduchý zelený disain a šroubovací uzávěr.
Po otevření je cítit lehká, nevtíravá vůně bylinek, která mi sedla a musím říct, že opravdu krásně a lehce voní. Tonikum krásně a perfektně pleť dočistí - i když jsem se vždy pečlivě odlíčila, tak na tampónku byly vždy nečistoty z pleti a zbytky po makeupu. Tonikum se rychle vstřebává do pokožky. Je jemné, neštípe a ani nevytváří pocit napnuté pleti. Po použití tonika je pleť pěkně zmatněná, jemná a sjednocená. Dalším velkým plusem je, že i když pleť zmatňuje, tak ji nevysušuje. Tonikum používám pravidelně - ráno i večer už několik týdnů a musím říct, že se mi rozšířené póry lehce stáhly a redukce mazu se snížila.
S tímto tonikem od Coslys jsem velmi spokojená a je jedno z nejlepších, které jsem kdy vyzkoušela. Pleť vám zmatní, i když už nepoužijete zmatňující krém. Navíc vám pleť nevysuší, což se mi stávalo u tonik celkem běžně. Dalším velkým plusem vidím, že  nevypíná pokožku, pleť sjednotí a zmírní redukci mazu.

TIP Z BIOOO
 Tonikum uchovávejte v lednici, vychlazené bude pak výrazněji a účinněji stahovat póry. Tonikum můžete použít i jako lokální péči na nedokonalosti.


Coslys - Denní krém pro mastnou pleť
(Cena 378Kč) Biooo

- pokožku matuje a zároveň o ni díky bylinným výtažkům pečuje 
Byliny regulují funkce mazových žláz, takže pokožka již nemá takovou potřebu produkovat maz, a je tak matnější a s méně nedokonalostmi. Lehký jojobový olej, který pokožku vyživí do hloubky a zároveň na ní vytvoří ochranný film, aniž by ji zamastil či ucpal pleťové póry.
Krém je opět v bílé lahvičce se stejným disainem. Má velký aplikátor, který je podle mě praktický. Krém není příliš hutný, spíš bych řekla, že je skoro tekutý a má lehce nažloutlou barvičku. Voní jemně a stejně jako tonikum, jen trochu slaběji. Krém se na pleti dobře a lehce roztírá, stačí ho nanést v malém množství a vystačí vám na celý obličej. Vstřebávání krému do pleti je celkem rychlé. Na pleti nevytváří žádný lesklý ani uleptaný efekt, takže se hodí i když zrovna nepoužijete makeup, nebo pudr. Krém je lehký a lehce hydratační, pleť okamžitě zmatní a krásně zjemní. Po použití krému se mi pleť začne lesknout po cca 7 hodinách.
S krémem jsem opět velmi spokojená. Na krému se mi líbí, že ho můžu použít i jako podklad pod makeup. Dalším plusem je zmatnění pleti na cca 7 hodin, což je podle mě perfektní, protože pleť se mi mastí teď v létě mnohem víc, než jindy. Navíc nevytváří uleptaný, ani lesklý efekt na pleti, který pozoruji u většiny krémů pro mastnou pleť.
Produkty jsem si oblíbila a jsem s nimi velmi spokojená, především s pleťovým tonikem, které se stalo pro mě jedničkou. S čistým svědomím můžu říct, že kosmetika Coslys stojí za vyzkoušení a jsem moc ráda, že jsem měla možnost vyzkoušet tuhle báječnou BIO kosmetiku.

Znáte tento Biooo obchůdek a pečující kosmetiku Coslys, nebo jsou pro vás novinkou?


FACEBOOK   |   INSTAGRAM   |   YOUTUBE

You Might Also Like

11 komentářů

  1. Tak to musím vyzkoušet, málokdy najdu něco, co mi pleť doopravdy zmatní :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na zmatnění i velmi mastné pleti je super, určitě doporučuji :)

      Vymazat
  2. Já bych spíš aktuálně potřebovala nějaký krém (nebo něco jiného, hlavně účinného) proti beďarům, jdu do tanečních, tak abych nějak vypadala. Proto makeup taky všechno nezakryje. :-) Nemáš nějaký tip? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já když jsem dříve hodně trpěla na akné tak jsem používala dost pečující kosmetiky zaměřenou na akné. Nejvíce mi pomohla kosmetika Cannaderm (Aknea ošetřující voda a Aknea ošetřující krém). S touto kosmetikou jsem byla spokojená a jedna z mála mi pomohla. Jinak z recenzích a doporučení je často chválená Bioderma - micelární voda a krém Sebium global, které jsou také pro pleť s akné. Biodermu sice vyzkoušenou nemám, ale čtu na ni samou chválu od slečen, které trpí, nebo trpěli také akózní pletí.

      Vymazat
  3. To vypada hezky skoda ze mám suchou :D

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to dobře!:) Já mám nejradši krémy od Biodermy:)
    Verranda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krémy od Biodermy jsem zatím nezkoušela, ale taky se po nějakém podívám, slyším na ně většinou samou chválu :)

      Vymazat
  5. Vůbec jsem nevěděla, že taková značka existuje. :D Každopádně vypadá vážně skvěle! :)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři