Giveaway o kosmetiku Weleda

Krásný den, dnes jsem si pro vás připravila další Giveaway o pečující kosmetický balíček Weleda . Nedávno jsem na blogu zveřejnila rece...

Krásný den,

dnes jsem si pro vás připravila další Giveaway o pečující kosmetický balíček Weleda. Nedávno jsem na blogu zveřejnila recenzi mandlového tělového mléka pro citlivou pokožku od této značky, který jsem si naprosto zamilovala. Weleda patří mezi mé oblíbence v pečující kosmetice a protože jsem s touto firmou navázala spolupráci, věnovala mi produkty i pro vás.

Děkuji Weledě za poskytnutí produktů do soutěže.
Co obsahuje kosmetický balíček?
1. Mandlový krém na ruce
2. Granátové jablko regenerační sprchový krém
3. Tyčinka na rty EVERON 


A jak se zúčastnit?

1. Odpovědět do komentářů na otázku:
  Weleda pěstuje léčivé rostliny ve svých vlastních zahradách. Kde jsou ty vůbec největší? (nápověda - www.weleda.cz)

2. Být čtenářem mého blogu (veřejně přes GFC - pravidelní čtenáři)

3. K odpovědnímu komentáři připsat váš email a jméno pod kterým mě sledujete na GFC

4. Pouze pro ČR - doručovací adresa může být pouze v České republice


Do kdy soutěž trvá?
Soutěž bude ukončena 29.8.2015 (o půlnoci)
Výherce bude kontaktován na email a zveřejněn na Facebooku 


FACEBOOK   |   INSTAGRAM   |   YOUTUBE

You Might Also Like

25 komentářů

  1. Gfc caroline
    Kajush.01@centrum.cz
    Ty největší jsou nedaleko sídla firmy v německém Schwäbisch Gmündu.

    OdpovědětVymazat
  2. Gfc ervulenka
    Ervulenka@seznam.cz
    V Německu

    OdpovědětVymazat
  3. První, co bych chtěla napsat je to, že se mi velmi líbí tvůj nový design blogu. :)
    Největší zahrady jsou v německém Schwäbisch Gmündu.
    Sleduji tě dlouho, a to jako Gate To Neverland.
    Můj email: gatetoneverland@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný blog :-)
    GFC - LucieValášková
    Největší zahrady jsou v německém Schwäbisch Gmündu.
    valaskova24@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. OdpověĎ: v Německu (Schwäbisch Gmünd)
    GFC Markéta Králová
    macu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Jůů, to jsou super ceny :) Sleduji pod tímto jménem a největší zahrady jsou v Německu - Schwäbisch Gmünd. Mail je maladominika14@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. GFC: Tess Šmajsová
    Odpověď je: v Německu- Schwäbisch Gmünd
    teria@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Sleduji pod jménem Dendy.
    Největší zahrady jsou v Německu, konkrétně v Schwäbisch Gmünd.
    denisa.sebestova@email.cz

    www.dendyss.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. GFC: Zuzana Zelienková
    Odpoveď je: v Nemecku- Schwäbisch Gmünd
    zuzka.zelienkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Sleduji přes GFC jako Kriss
    největší zahrady jsou v v Německu- Schwäbisch Gmünd
    kiss.iii@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Moc povedená soutěž o kosmetiku.
    sleduji tě přes GFC jako Lenka Špryslová

    Největší zahrady jsou v německém Schwäbisch Gmündu.

    spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Největší zahrady jsou v německém Schwäbisch Gmündu.
    GFC Genevra, genevra43@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. 1. Ty největší jsou nedaleko sídla firmy v německém Schwäbisch Gmündu.
    KasumiJedai@seznam.cz

    2. GFC - Caterina Lothbrok

    Hodně štěstí všem!:-)

    OdpovědětVymazat
  14. Od značky Weleda jsem ještě nic nezkoušela, tak teď zkusím štěstí :)
    Největší zahrady jsou v německém Schwäbisch Gmündu.
    Sleduju na GFC (Hana Mlčáková), H.Mlcakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. 1. Největší zahrady jsou nedaleko sídla firmy v německém Schwäbisch Gmündu.
    2. GFC: ZdeňkaM
    3. zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Značku Weleda mám velmi ráda. Největší zahrady jsou nedaleko sídla firmy v německém Schwäbisch Gmündu.
    Gfc slovakovairca95
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. 1. Schwäbisch Gmünd
    2. Vlasta Řenčová
    4. RencovaV@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. v nemecku
    tomanova.katerina@centrum.cz
    sleduji jako elizabeth. greenova1

    OdpovědětVymazat
  19. v nemecku
    adresu mam aj v čr :)
    n.princess(zavinač)azet.sk
    sledujem cez tento učet

    OdpovědětVymazat
  20. 1. Zahrady jsou v německém Schwäbisch Gmünd.
    2. sleduji jako El, eliota@centrum.cz
    děkujeme za soutěž :) Weledu jsem ještě nezkoušela, ale určitě to je dobrá značka - když si pěstuje vlastní rostliny :)

    OdpovědětVymazat
  21. Odpověď: Ve Schwäbisch Gmünd
    Sleduji tě jako Katherine Sýkorová
    katerinas.sykorova@seznam.cz

    Zvu tě na můj blog, kde probíhá také giveaway :)

    OdpovědětVymazat

  22. 1. V Německu ve Schwäbisch Gmünd
    2. Sleduji jako Martina Homoláková
    3. Můj mail je: martina.homolakova@gmail.com
    4. Doručovací adresu mám v ČR :)

    Děkujeme Ti za krásnou giveaway. O kosmetice Weleda tedy slyším poprvé, ale dosti mne zaujala, tudíž bych ji i ráda vyzkoušela. A navíc se mi hrozně líbí jejich obaly :D. Ještě jednou děkujem :).

    OdpovědětVymazat
  23. Odpoveď : Schwäbisch Gmünd
    GFC : Braylee Dixon
    Mail : braylee.dixon@gmail.com
    Adresa : mám kamarátku, ktorá má adresu v ČR, nie je problém (:

    There's An Untold Story...

    OdpovědětVymazat
  24. V Německu → Schwäbisch Gmünd
    GFC: Terka Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Výherce kosmetického balíčku Weleda je komentář č. 14 - Hana Mlčáková , které jsem zaslala informační email. Všem děkuji za účast a pokud jste dnes nevyhráli, tak nezoufejte, protože s Weledou připravujeme ještě jednu soutěž, která bude probíhat na mém Instagramu ( @gabrinkas )

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři