Inspirace líčení - Crazy colors look

Krásný den dnes jsem si připravila další barevnou Inspiraci líčení - Crazy colors look , kde divokost barev rozhodně nechybí. Barvy, b...

Krásný den

dnes jsem si připravila další barevnou Inspiraci líčení - Crazy colors look , kde divokost barev rozhodně nechybí. Barvy, barvy a samé barvy, hlavně ty pestré a neonové. Kdy jindy, než v létě bych vás mohla inspirovat touhle pestrou škálou barev? Podle mě, je tohle tropické léto ideální na takovéto duhovky, které jsou sice odvážnější, ale k létu se barevností prostě hodí.

Crazy colors look s paletkami 
E-style Perfect harmony palette 06 Crazy  (neonové stíny)
Sleek Dem Mar Volume II i-Divine (tmavší stíny)
Jako první jsem použila bázi pod oční stíny, aby líčení co nejdéle vydrželo. Bílou tužkou jsem vykreslila celé pohyblivé víčko a prstem jsem tužku lehce rozmazala. Jako první jsem z paletky od E- style použila oranžový stín, který jsem nanesla do půlky pohyblivého víčka.
 Ze stejné paletky jsem na druhou polovinu pohyblivého víčka použila růžový stín. Přechod mezi oranžovou a růžovou jsem rozmazala štětečkem. Vnitřní koutek jsem projasnila modrým stínem ze stejné paletky E- style. Modrý stín jsem protáhla do horního víčka a i spodní linky. Přechod jsem opět rozmazala. Růžovým stínem jsem vytvořila dolní linku. 
Nakonec jsem použila matný hnědý stín z paletky Sleek, který jsem nanesla do ohybu oka a rozmazávala jsem směrem k obočí a do ztracena. Nakonec jsem vytvořila linku, která u vnitřního koutku byla tenčí a na konci jsem ji trochu zesílila a oči zvýraznila objemovou řasenkou.
Líčila jsem s produkty
Štětečky BHcosmetics
Flawless Concealer - Beige (Barry M korektor)
Compact Powder - Beige (Essence pudr)
Eye Shadow base (Dermacol báze)
Kajal Eye Liner (E-style bílá tužka)
 Perfect harmony palette 06 Crazy (E-style paletka)
Dem Mar Volume II i-Divine (Sleek paletka)
Longlasting Gel Black (Dermacol gelové linky) 
Get Big Lashes Volume Curl (Essence řasenka)

Jsem spíše typ, který většinou sáhne po nude barvách, jak na denní, tak večerní líčení, ale s barevným líčením si ráda vyhrávám, je to takové oživení a experimentování.

Líbí se vám dnešní líčení Crazy look? 


FACEBOOK   |   INSTAGRAM   |   YOUTUBE

You Might Also Like

13 komentářů

  1. Rozhodně super líčení, jen mě vždy zajímá, jak potom vypadá celý obličej s takovým barevným líčením ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Příště určitě nafotím i celý obličej

      Vymazat
  2. No já bych v tom vypadala jako šašek, ale moc krásné líčení. :)
    http://celbova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné líčenie! Skvela práca i nápad :)

    OdpovědětVymazat
  4. Gaby, ty se prostě umíš perfektně nalíčit pokaždé. Opět moc krásné líčení. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Verčo :) No taky se to vždycky nepovede podle mých představ :)

      Vymazat
  5. Gabčo, krásné líčení!
    Jsi šikulka..

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  6. S tím sis asi vyhrála :) vypadá to dobře :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné líčení, muselo zabrat hodně času.
    Dávám tvému blogu odběr, a pokud se ti bude líbit můj blog, můžeš mu zanechat odběr také. :)
    Dendy - back to school #1 účesy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já moc děkuji Dendy :) Líčení bylo celkem rychlé...občas přicházím na to, že co trvá dlouho, tak to pak vypadá ještě hůř, než u toho, co zabere pár minut :) Děkuji za odběr a za pozvání.

      Vymazat

Pravidelní čtenáři