TAG Liebster award

Krásný den, dnes jsem tu s Tagem Liebster award , do kterého mě nominovala Verča z blogu    GateToNeverland   ByVeronica . Na začátek chci...

Krásný den,

dnes jsem tu s Tagem Liebster award, do kterého mě nominovala Verča z blogu  GateToNeverland ByVeronica. Na začátek chci říci, že mám tagy ráda, protože se čtenáři dozví plno věcí o člověku, kterého sledují a zrovna třeba u Beauty blogů, je to celkem zpestření, protože je asi mimo psát do recenzí, novinek, nebo do inspirace líčení něco o nás ze života osobního. Takže jsem se do tagu vrhla rychle a po hlavě...

Tento TAG se zakládá na jedenácti faktů o mě a jedenácti otázek, které Verča pro nás vymyslela...

(11 FAKTŮ O MNĚ)
1. Je mi 22 let
2. Jmenuji se Gábina
3. Miluji jídlo
4. Jezdím na koních
5. Miluji kosmetiku
6. Jsem trochu bláznivá
7. Neměla jsem ráda školu
8. Jsem hrozně lenivá na práci a úklid
9. Mám ráda společnost, ale někdy jsem samotářská
10. Ráda chodím nenamalovaná, bez jakéhokoliv makeupu 
11. Utrácím i za kraviny, které nepotřebuji ale když musím, tak umím i šetřit

11 OTÁZEK OD VERČI

1. Jak dlouho bloguješ?
Bloguju teprve chvilku okolo 3měsíců, ale před pár roky jsem měla také blog, ale tomu jsem se tolik nevěnovala, teď bloguji naplno :)

2. Dáváš přednost spíše vlogerkám nebo blogerkám?
Sleduji obojí, někdy mám náladu na vlogy, někdy na blogy. Ale že bych něco sledovala víc, nebo radši, to ne.

3. Měla jsi v minulosti svůj blog i na jiném serveru, než je blogspot.cz/sk?
Blog jsem dříve měla na blog.cz 

4. Jsi spíše letní, nebo zimní typ?
Já nesnáším zimu, nemám ráda sníh a ani ty mrazy... Ale tohle léto je už na mě také moc, ale i tak mám raději léto.

5. Kdyby jsi byla na opuštěném ostrově a mohla si sebou vzít pouze 3 věci, co by jsi si vybrala?
To je těžká otázka a taky doufám, že se to nikdy nestane :D
Věci? Já bych spíš potřebovala s sebou lidi, kteří se nebojí, já jsem totiž hroznej strašpitel :D
- sirky, nůž, satelitní mobil (abych mohla zavolat o pomoc :D) 

6. Jak trávíš letošní prázdniny?
Prázdniny? Kéž bych je ještě měla. Já už pracuji, takže prázdniny bohužel nemám.

7. Kolik hodin denně průměrně trávíš připojená na internetu? 
Vím že je to několik hodin denně, ale nevím kolik :D Mám internet v mobilu, takže by se dalo říct, že jsem tam pokaždé, když mám čas :)

8. Čteš? Dáváš přednost pevné vazbě nebo e-book?
Já čtu málo a když už otevřu knížku, tak jsou to naučné knihy o koních, jejich výcvik, jejich nemoce a tak dále. Jinak čtu čas od času časopisy, ale to je jen ojedinělé. Ale preferuji pevnou vazbu.

9. Účastníš se hlasování v blogerce roku?
Ano :)

10. Čeho by jsi chtěla v dohledné dosáhnout?
Pokud se to týká mého života, tak teď je můj každodenní cíl neustále jezdit na mém koni, aby si co nejvíce zvykal, že se nemůže jen cpát trávou a senem. Cvičit mladého koně, je opravdu tvrdý oříšek...

11. Jaký je tvůj názor na zahraniční spolupráce s eshopy (asijské oblečení atd.)?
Myslím si, že každého je věc s kým chce spolupracovat a s kým spolupracuje. Já osobně proti těmto spoluprácím a eshopům nic nemám.


FACEBOOK   |   INSTAGRAM   |   YOUTUBE

You Might Also Like

6 komentářů

  1. hrozne dobrý tag a tá foto na konci, krásne si namaľovaná na fotke a máš nádherný úsmev! :)
    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Docela si mě překvapila s tím koněm:-) Ale super TAG určitě tě známe o něco více:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Obdivuju tě, nevím jestli bych to sama dokázala se starat o koně :) V příštím tagu by jsi ještě mohla prozradit, kde pracuješ, to mě vždycky hrozně zajímá, co lidi dělají :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když je to mladý, nebo starý kůň , tak o to větší starosti to jsou... ale dá se to :) Super nápad, určitě v příštím tagu zařadím práci - i když se asi budete divit jakou práci mám :D

      Vymazat
  4. Pěkný tag a okouzlující úsměv! :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři