Chlorella Pura - Regenerační krém s CGF

Krásný den, pokud sledujete portál Blogerky.cz tak jste si určitě všimli, že každou chvilku na stránkách probíhá nějaká testovací výzv...

Krásný den,

pokud sledujete portál Blogerky.cz tak jste si určitě všimli, že každou chvilku na stránkách probíhá nějaká testovací výzva, do které se může zapojit každá blogerka. Já jsem opět na jednu výzvu narazila a velmi se mi zalíbila, hlavně protože se jednalo o kosmetiku v péči o pleť. A abych pravdu řekla, tak já jsem velkou milovnicí krémů. Navíc jsem tuto kosmetickou značku doposud neznala, což byl o důvod víc, se do této výzvy zapojit, protože jako každá blogerka, ráda zkouším nové věci... Dnes vám tedy chci představit a trochu přiblížit značku CHLORELLA CENTRUM a říct vám své celkové dojmy z měsíčního testování.

Chlorella Centrum
Naším cílem a prioritou je především spokojenost a hlavně pevné zdraví zákazníků. Jsme rádi, že můžeme prostřednictvím naší společnosti alespoň přiblížit lidem všech věkových skupin kus opravdové přírody, kterou mohou využít pro zlepšení svého zdraví, krásy a vitality. 

Co je to Chlorella?
Chlorella je zelená mikroskopická řasa, která roste ve sladké i slané vodě. Existuje již přes tři biliony let a je to zřejmě jedna z prvních a nejjednodušších forem života na naší planetě. Chlorella obsahuje kompletní bílkoviny, všechny vitamíny skupiny B, vitamín C, vitamín E, minerály (zinek a železo), esenciální mastné kyseliny, bílkoviny, nukleové kyseliny, chlorofyl a obrovské spektrum dalších účinných látek. Obsahuje tedy všechny důležité živiny, které lidské tělo potřebuje.
Hydratační krém z řady CHLORELLA PURA COSMETICS
 s obsahem z extraktu z mimořádné řasy Chlorella pyrenoidosa je ideální pro každodenní péči pro všechny typy pleti, zejména pro problematickou a citlivou. Unikátní protizánětlivé účinky této řasy regenerují odřeniny, popáleniny, opary apod. zklidňují problematickou pleť a intenzivně jí ošetřuji. Díky obsahu vyvážené kombinace aminokyselin minerálů, vitamínů a dalších přírodních látek činí pleť měkko a hladkou. Krém se však nesmí dostat dovnitř otevřené rány.
Design a celkové zpracování obalu na mě působí lékárensky. Není to nic extra, ale ani nic špatného. Na první pohled mě ihned zaujala dávkovací pumpička, která je podle mého u krémů naprosto parádní. Přijde mi to více praktičtější a i hygieničtější. Krém má krémovější bílou konzistenci, není hutný a není ani příliš tekutý. Má příjemnou a velmi jemnou vůni, která je skoro nepatrná. Výborně se na pleti roztírá, takže ho stačí nanášet v malém množství a do pleti se okamžitě vstřebá. Krém je hodně jemný a lehký, že ho na pleti skoro vůbec necítím. Také mi přijde, že krém je lehce chladivý a podrážděnou pokožku okamžitě zklidní. Po použití krému se na pleti nevytvoří mastný film, pokožku lehce hydratuje a na dotek je krásně jemná. Po delším užívání jsem si všimla malých a příjemných změn na mé pleti. Pleť je lépe vyživená, vypadá zdravěji a rozzářeně. Ubyly i malé jizvičky po akné a celkový stav pleti se zlepšil.
S krémem jsem velmi spokojená. Líbí se mi, že je na pleti velmi lehký, pleť okamžitě krásně zjemní a dá se použít i pod make-up, díky lehké hydrataci. Ani po měsíčním používání jsem nezaznamenala nějaké neplechy na pleti, právě naopak. Krém si s mojí mastnější a problematičtější pletí naprosto sedl a prospěl ji.


Znáte tuto kosmetickou firmu CHLORELLA CENTRUM ?

FACEBOOK   |   INSTAGRAM   |   YOUTUBE

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Krém jsem také zkoušela :-) A je skvělý :)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/09/chlorella-pura-regeneracni-krem-s-cgf.html

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavý produkt, značka je pro mě úplně neznámá :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  3. Tuto kosmetickou značku nepoznám, ale dle tvé recenze vypadá fajn. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Příroda dokáže zázraky :) Pravidelně používám kosmetiku na bázi chlorelly.

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři