Setkání blogerek s Avéne - představení novinek

Krásný den,  ve čtvrtek jsem se vydala do Prahy, kde se konal event se značkou Avéne , na který jsem byla pozvána portálem blogerky.cz ...

Krásný den, 

ve čtvrtek jsem se vydala do Prahy, kde se konal event se značkou Avéne, na který jsem byla pozvána portálem blogerky.cz . Byla jsem opravdu moc ráda, že jsem se mohla této parádní akce zúčastnit, protože to bylo poprvé, kdy jsem se na takovouto akci s blogerkami dostala. Setkání probíhalo v krásném hotelu Emblem v centru Prahy. Připraveno pro nás bylo bohaté občerstvení studené kuchyně, kde nechyběli ani sladké dezerty, které byly naprosto úžasné...


Na každém stolku byly naše jmenovky se sladkou pozorností. Musím říct, že detail v podobě jmenovek našich blogů mi udělal velkou radost a potěšil. 


 Na začátku nám byla značka Avéne představena, kde jsem se opět dozvěděla něco nového a pak jsme pokračovali zábavnou částí ve formě her. Dále pokračovalo představení novinek, které přicházejí na trh a které jsme si mohli i vyzkoušet.


Studená kuchyně plná delikates u které jsem si velmi pochutnala, především na sladkých variantách malých dortíků s jahodami.

 
 

Při odchodu jsme dostali taštičku plnou kosmetiky, která zahrnovala i nejnovější produkty - novinky. Už se těším až je vyzkouším...


Celé setkání bylo vydařené a jsem moc ráda, že jsem mohla být jeho součástí. Děkuji portálu blogerky.cz za pozvání na tak skvělou akci, kterou jsem si užila.

Znáte značku Avène, jaké produkty jste vyzkoušeli?


FACEBOOK   |   INSTAGRAM   |   YOUTUBE

You Might Also Like

18 komentářů

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý článek! Značku Avene znám, ale zatím jsem od ní žádné produkty nezkoušela :-)

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Nelčo :) Určitě značka stojí za vyzkoušení :)

      Vymazat
  3. Krasne fotky!
    Dendyss.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, tak to je super, že jsi byla na takové akci! :) Vypadalo to tam luxusně :)

    OdpovědětVymazat
  5. Věřím, že setkání bylo super. Tolik skvělého jídla, mňam. Avene poznám, mám od nich jen vzorek termální vody, která byla k časopisu. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jídlo bylo perfektní i celé setkání :) Jejich termální vodu jsem ještě nezkoušela, takže jsem na ni zvědavá.

      Vymazat
  6. Super akce, někdy bych se nějaké taky chtěla zůčastnit :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad se také poštěstí, protože to byl opravdu zážitek :)

      Vymazat
  7. Skvělá akce.. :-) Skvělý článek :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/10/podzimni-hnede-liceni.html

    OdpovědětVymazat
  8. waau, parádna akcia, aj ja by som sa rada niekedy na takú dostala... výrobky Avene by som chcela taktiež vyskúšať, závidím ten krásny balíček čo si dostala :)

    Klaudy's shopping enjoyment

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě značka stojí za vyzkoušení, zatím jsem měla několik produktů a vždy jsem byla spokojená :)

      Vymazat
  9. ó, tak to už hej! je pravda, že veľa produktov som ešte neskúšala... teda, zatiaľ iba jeden a to minerálnu vodu v spreji, však je úžasná a určite si ju kúpim aj nabudúce! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vodu ve spreji jsem ještě nezkoušela, tak snad se k ní také dostanu :)

      Vymazat
  10. Tak to musela být parádní akce :) Já jsem od Avéne díky portálu blogerky zkoušela masku na obličej, která mi teda moc vyhovuje

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla to parádní akce :) Také jí mám a jsem s ní spokojená :)

      Vymazat

Pravidelní čtenáři