POO-POURRI (Toaletní záležitost - SOS)

Krásný den, dneska jsem si přichystala jeden speciální článek...proč zrovna speciální? Protože vím a tuším, že někoho možná zaskočím, p...

Krásný den,

dneska jsem si přichystala jeden speciální článek...proč zrovna speciální? Protože vím a tuším, že někoho možná zaskočím, pohorším nebo tak...A proč? Protože dnes vám chci představit Poo - Pourri (toaletní záležitost, kterou bych nazvala i jako ,, SOS na toaletě,, )

Doporučuji si pustit toto video, které vám o samotném produktu řekne víc než dost. Video, které je nejen informační, ale věřím tomu, že někoho i pobaví a taky věřím v to, že někoho bohužel i pohorší... ale tak co, přeci toaleta je záležitostí všech (a bohužel i nás žen)...

Na rovinu vám můžu říct, že nejdříve jsem na video koukala jako blázen, asi z důvodu, že jsem prostě žena a že některé záležitosti si nechávám spíše pro sebe...když jsem ale na video koukala podruhé, smála jsem se nepopsatelným způsobem.

POO-POURRI
- sladce osvěžující vůně lesních plodů, jahod a broskví
Na Poo-Pourri jsem už narazila před delší dobou v nějakém časopise a nedávno i v jednom obchodě. Asi si plno z vás říká: ,,Co je to za úžasnou lahvičku s voňavkou?,, I já jsem si to říkala, když jsem na obrázky této věcičky narazila. Pak jsem byla celkem i překvapená - voňavka to není, ale lahvička, která je plná esenciálních olejů, která se bere především na toaletu.

Já tyhle roztomilé, ale ujeté a humorné věci prostě miluji. Už jen celý design lahvičky mě uchvátil a když se k tomu připočte smysl pro humor, tak to nemá chybu.
 Abych tu jen neplácala, tak vám o tomto produktu něco řeknu, ale nebojte recenzi jako takovou nečekejte.
Poo-pourri funguje na bázi esenciálních olejů. Lahvička má rozprašovač, kterým stříknete na záchodovou vodní hladinu a pak si už jen stačí sednout... Esenciální oleje zadrží nežádoucí zápach a tak si nebudete připadat trapně, když budete opouštět toaletu (ať jste kdekoliv).

Tahle toaletní věcička funguje, hlavně si myslím, že je to úžasný tip na nějaký vtipnější dárek, nejen pro zasmátí, ale i pro funkčnost - třeba zrovna pro pány.

Tento článek berte s vtipem a rezervou, zasmějte se tomu, berte to jako tip pro dárek a objevení humoru v tomto podzimním počasí... 


Znáte, nebo už jste narazili na Poo-pourri? Jak na vás tato toaletní věcička působí?

FACEBOOK   |   INSTAGRAM   |   YOUTUBE


You Might Also Like

4 komentářů

Pravidelní čtenáři