Inspirace líčení - Autumn makeup look

Krásný den, léto už je za námi a přichází barevný podzim, který je rozmanitý svou barevností. Proto jsem se dnes rozhodla vytvořit dalš...

Krásný den,

léto už je za námi a přichází barevný podzim, který je rozmanitý svou barevností. Proto jsem se dnes rozhodla vytvořit další podzimní Inspiraci líčení - Autumn makeup look. Tento look je do podzimního období ideální, navíc jsem se snažila držet se při zemi, aby byl look jemný a vhodný na každodenní nošení.

Inspirace líčení - Autumn makeup look
(líčení s paletkou BHcosmetics - Baked and Beautiful)
Na čistou pleť jsem nanesla BB krém, který pěkně sjednotil tón pleti a vytvořil matný finiš. Kruhy pod očima a nedokonalosti jsem zakryla lehkým korektorem a pleť jsem zapudrovala pudrem.
Na oční víčka jsem nanesla nejdříve bázi pod oční stíny, aby líčení očí vydrželo co nejdéle a nejlépe celý den. Bílou tužkou jsem vymalovala celé pohyblivé víčko a rozmazala jsem ji. Barvy stínů tak lépe vyniknou. Do jedné třetiny oka jsem nanesla jemný růžovo béžový stín. Na druhou třetinu oka jsem použila tmavší stín, který je zlatavě hnědý. Na poslední třetinu jsem nanesla tmavší hnědý stín. Přechody stínů jsem rozmazala.
 Do ohybu oka jsem použila stejný tmavší hnědý stín, který jsem pečlivě a lehce rozmazávala směrem k obočí. Na horní linku jsem použila nejtmavší stín z paletky - šedivý. Linku jsem vedla od půlky oka a rozmazala jsem ji do stínů. Vnitřní koutek jsem rozzářila růžovo tělovým stínem. Tmavě hnědým stínem jsem vytvořila dolní linku a bílou tužkou jsem obtáhla dolní vodní linku. Řasy jsem zvýraznila a natočila černou řasenkou. 
Bronzerem jsem lehce vystínovala obličej a tím jsem udělala pěkný, přirozený a opálený nádech pleti Jemnou narůžovělou tvářenkou jsem lehce zvýraznila tváře. Na rty jsem použila jemnou růžovou barvu.
Použité produkty
BB Cream Matte - Rimmel
Korektor Flawless Light Reflecting - Barry M
Compact Powder - Beige (Essence pudr)
Gelová řasenka na obočí (Make me brow 02) - Essence
Báze pod oční stíny - Dermacol
Bílá tužka (Kajal Eye Liner) - E style
Paletka Baked and Beautiful - BHcosmetics
Řasenka Get Big Lashes Volume Curl - Essence
Tekutá rtěnka (01 Colour party) - Essence
  Konturovací paletka Iconic - Makeup Revolution


Jak se vám líbí dnešní jemná a podzimní inspirace líčení?


FACEBOOK   |   INSTAGRAM   |   YOUTUBE

You Might Also Like

9 komentářů

Pravidelní čtenáři