Ziaja - Oční šalvějový gel proti otokům

Krásný den, asi plno z vás určitě zná, to ranní koukání do zrcadla, kdy se skoro nepoznáváte. Kromě opuchlého obličeje ještě přibývají ...

Krásný den,

asi plno z vás určitě zná, to ranní koukání do zrcadla, kdy se skoro nepoznáváte. Kromě opuchlého obličeje ještě přibývají opuchlé a oteklé oči, orámované kruhy pod očima. I když jsem celkem velký spáč a spím každý den minimálně osm hodin, tak na kruhy pod očima a otoky trpím už několik let a to můžu být vyspalá jak chci, protože ani těch deset hodin spánku by mi nepomohlo. Tenhle šalvějový oční krém od Ziaji používám už několik měsíců, mám už druhé balení a tak jsem se konečně rozhodla něco o něm napsat, protože kdo by se chtěl pořád koukat na ty oteklé oči...

Gel proti otokům s výtažkem ze šalvěje - Ziaja
(15ml - 89Kč)

-Účinně zmenšuje otoky pod očima.
-Vyhlazuje a zpružňuje pokožku.
-Zaručuje odpovídající úroveň hydratace.
-Tonizuje a lehce vypíná svrchní vrstvu pokožky.
 Krabička i obal je opět napsaný v polštině, ale na obalu nechybí česká nálepka s popiskem a návodem k použití. Gel je v tubě, která má šroubovací uzávěr. Na konci tuby je aplikátor, který je zužený, což je celkem praktické a pohodlné, protože gel můžu rovnou nanášet a naťupkávat na oční okolí. Gel je průhledný a při rozetření, nebo vklepávání kolem očního okolí přímo taje a vypadá tak trochu jako voda. Tím chci také říct, že se parádně roztírá, díky této konzistenci. Při nanesení gelu je cítit okamžité zchlazení, které by mělo být jako, když si na oči dáváte tamponek namočený ve studené vodě, protože na otoky je chlad to nejlepší - tím totiž otoky splaskávají a ztrácí se. Vstřebávání gelu je rychlé a nevytváří mastný film, proto jsem také gel nanášela večer i ráno. Gel oční okolí okamžitě hydratuje, lehce pokožku vypíná a vyhlazuje. 
 Díky tomu, že gel oční okolí po nanesení okamžité zchladí, tím se ztrácejí i rychle otoky očí. Všimla jsem si i mírného zlepšení co se týká kruhů pod očima. Kruhy sice nevymizí, ale nejsou tak barevně do očí bijící jako dříve. Při pravidelném používání se mi nikdy nestalo, že by mi začali slzet oči, nebo že by se po gelu v okolí očí vyskytla nějaká neplecha. Takže jsem s gelem celkově spokojená, je to taková každodenní okamžitá pomoc při oteklých očích.

Také vás trápí otoky nebo kruhy pod očima? Jaké produkty na oční okolí používáte vy?

FACEBOOK   |   INSTAGRAM   |   YOUTUBE

You Might Also Like

16 komentářů

  1. Ja v momentalni dobe pouzivam ocni krem od nivei a tento bych chtela vyzkouset, diky za tip.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Nivei jsem ještě krém na oční okolí nezkoušela, ale její krémy ráda mám :)

      Vymazat
  2. presne na tento produkt som sa dívala v obchode a stála nad ním asi 10 minút... rozmýšľala som, či ho vziať, alebo nie, lebo už som vyskúšala Garnier či Baleu a nepociťovala som veľký rozdiel. takže, práve si ma navnadila predsa len to kúpiť a asi tak aj spravím, pretože Ziaja kozmetiku mám nesmierne rada! :).
    takže vďak za túto recenziu! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zkoušela před Ziajou oční krém od Dermacolu a nějaký extra změny jsem nepocítila, jen hydrataci. Tenhle je zatím nejlepší, který jsem vyzkoušela, na ty otoky fakt pomáhá parádně a téměř okamžitě :)

      Vymazat
  3. Od Ziaji jsem nic nezkoušela, ale určitě si nějaký produkt plánuji co nejdříve koupit :)
    Super recenze!

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ziaja je báječná značka, hlavně je v nižší cenové kategorii a i přes to, je podle mého velmi kvalitní :)

      Vymazat
  4. já nepoužívám nic ale tohle vypadá fajn, asi se po tom kouknu, díky za tip :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  5. Ziaja je naprosto skvělá, miluji od ní kakaové máslo. Jediná otázka - nevíš, jak se ten název vyslovuje? :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Název značky - Žaja :) Kakaové máslo jsem nezkoušela, ale láká mě :)

      Vymazat
  6. Vypadá dobře, já mám od Ziaji kozí oční krém, je docela fajn, ale sem tam mě zaštípe :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak aspoň, že tenhle neštípe, protože to ráda nemám :)

      Vymazat
  7. Já bohužel musím říci, že mě tedy moc nesedl, já osobně potřebuji na oční okolí mastnější krémy, které opravdu hodně prohydratují oční okolí :) hodně mi právě pomáhají krémy od saloos :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to krém spíše na ty otoky, že ochladí :) Já jsem s ním spokojená. Ale super tip, na ty krémy od Saloos :)

      Vymazat
  8. kruhy pod očima a vrásky mne v poslednídobě trápí hodně, možná zkusím tento krém;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krémje spíše na ty otoky, aby je ochladil. Ale myslím si, že na samotné kruhy a vrásky nebude nejlepší volbou :)

      Vymazat
  9. Proč o tomhle zázraku slyším poprvé? Vypadá, že splňuje všechno, co potřebuju :))

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři