Manufaktura - BB krém pro každý typ pleti

Krásný den, dnes mám pro vás přichystanou recenzi jedné novinky od Manufaktury a to jemného BB krému s bambuckým máslem, mandlovým ol...

Krásný den,

dnes mám pro vás přichystanou recenzi jedné novinky od Manufaktury a to jemného BB krému s bambuckým máslem, mandlovým olejem a panthenolem, který je vhodný pro všechny typy pleti a to i pro mastnou pleť. Tento BB krém je ve dvou odstínech - světlejší (Medium light) a tmavší (Medium dark). Já BB krémy naprosto miluji, nejčastěji je používám k dennímu líčení a v letních dnech, kdy nechci pleť zatěžovat hutnými a ,,těžkými,, makeupy. Občas mám ale s výběrem ,,BBček,, trochu problém, protože moje pleť je mastnější a většinou se začne lesknout za několik málo hodin, ale i tak jsem jejich velkou milovnicí a občas na nějaké to Top BBčko které mi vyhovuje narazím. Jak už jsem řekla, tento BB krém je vhodný pro všechny typy pleti a protože jsem k testování dostala oba odstíny, tak ten tmavší jsem testovala já s mojí mastnější pletí a druhý světlejší testovala moje mamka, která už má zralejší a sušší pleť.

 Její myšlenkou a konceptem jsou ,,Domácí lázně,, relaxovat a pečovat o sebe kvalitní kosmetikou, originálních doplňků a zajímavých receptů na domácí lázně.

Manufaktura je česká firma, která byla založena roku 1991. Firma využívá převážně české suroviny a spolupracuje s českými dodavateli. Unikátní přírodní suroviny, které využívá jsou například bylinky, české pivo, nebo moravské víno. Manufaktura drží certifikát Human Cosmetics Standart (netestuje na zvířatech).

s bambuckým máslem, mandlovým olejem a panthenolem

BB krém neboli zkrášlující balzám přináší oblíbené spojení pečujícího denního pleťového krému a lehkého make-upu. Unikátní receptura založená na vyvážené kombinaci cenných přírodních olejů, rostlinných výtažků a barevných pigmentů nabízí pleti jemnou péči, zpevnění a dlouhotrvající hydrataci, sjednocení barevného tónu, zmatnění lesklé pokožky a potlačení drobných nedostatků pleti. Neobsahuje silikony, ropné oleje ani chemické UV faktory. Vhodný pro všechny typy pleti.

Obal BB krému se mi moc líbí, kombinace ozdobného písma a barevnost je pastva pro mé oči, není to přehnané a není to ani málo. BB krém je v tubě se šroubovacím uzávěrem, na co jsme všichni zvyklí. Krém není hutný, řekla bych, že je spíše krémové konzistence. Na pleť ho stačí nanášet v malém množství, roztírá se velmi dobře a vstřebávání je také parádní a téměř okamžité. Krycí schopnost není příliš vysoká, ale na malé nedostatky vystačí. Krém je velmi lehký a na pleti skoro není cítit, někdy jsem i zapomněla, že na pleti vůbec nějaký krém mám. Suchou i mastnější pokožku pěkně hydratuje a rozzáří, nevytváří lesklý efekt, takže se můžete obejít i bez pudru, ale pokud se vám pleť mastí více, je lepší zapudrovat. Já zapudrovávala vždy a pleť byla krásně jemná a zmatněná až na 9hodin, což mi přijde na BBčko parádní. Mamka krém zkoušela i bez pudru a byla nadšená, protože nejen že byla její pleť po celý den lehce hydratovaná, ale byla i jemná a příjemná na dotek, bez nežádoucího uleptaného, nebo lesklého efektu. BB krém, jak mou mastnější pleť, tak i mamky sušší pleť pěkně sjednotil a to až do večera.

BB krém odstín - Medium Dark
Pro jaký typ pleti je tedy BB krém vhodný?BB krém mojí mastnější pleti vyhovoval, lehce ji hydratoval, pěkně ji sjednotil a pleť byla zmatněná na celkem dlouhou dobu.Mamky sušší pleť byla po celý den hydratovaná, sjednocená, na dotek jemná a rozzářená.

Myslím si, že tento BB krém je vhodný jak pro suchou, tak i mastnější pleť. Je krásně jemný a na pleti úžasně lehký. Krycí schopnost není velká, ale malé nedostatky pleti zakryje a pleť barevně sjednotí.
BB krém nás mile překvapil a byly jsme s ním obě dvě velmi spokojené.

Vyzkoušeli jste tento BB krém, nebo nějaký produkt od Manufaktury?

You Might Also Like

30 komentářů

  1. S Manufakturou nemám žádné zkušenosti, ale už po nějakém produktu pokukuji :)
    Hezká recenze!

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji znám také jen chvilku, pořád je to pro mě spíše novinka :) Děkuji

      Vymazat
  2. Já celkově od manufaktury ještě nic nevyzkoušela. Taky mě hodně zaujal obal a krém vypadá velmi příjemně. Momentálně používám bb krém od Dermacolu a jsem taky moc spokojená.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě stojí za vyzkoušení :) Já teď zkouším BB krém od Rimmelu a jsem s ním tak na půl spokojená...

      Vymazat
  3. Já si myslím, že BB krém pleť nezmatní, ale spokojená s ním jsem... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám mastnou pleť a hezky mi ji zmatní, plno BBček i makeupu dělá matný ,,finiš,, :)

      Vymazat
    2. Já se po něm bohužel lesknu, docela dost, bez pudru to nejde...podle mě se hodí spíše pro suchší pleť, ale hydratuje skvěle.

      Vymazat
    3. Já ho taky vždy zapudrovávám, ale vydrží mi celý den. U každého je to jiné, to je jasné, něco někomu sedne a jinému ne.

      Vymazat
  4. Já žádný BB cream nemám ale nějaký bych chtěla vyzkoušet :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  5. Nezkoušela jsem od Manufaktury nic, BB vypadá dobře a hodně mě překvapuje, že je vhodný i pro mastnější pleť, když obsahuje olej a máslo :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem nejdřív na to celkem koukla, že obsahuje oleje a bambucké máslo, ale nakonec mě mile překvapil :)

      Vymazat
  6. Manufaktura je super značka i poměrně kvalitní. Mají super věci, proto mě ani nepřekvapuje, že jste s mamkou obě spokojené :)). Já mám od nich moc ráda peelingová mýdla. Jinak na léto si vždy vystačím s něčím na pusu a řasenkou, ale tenhle BB krém zní tak lákavě. Navíc celý den pokožku hydratuje a drží jak má - myslím, že je jasné, že příští léto je můj :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peelingová mýdla jsem ještě nezkoušela, ale jsem na ně zvědavá, takže si co nejdříve nějaké pořídím :)

      Vymazat
  7. Zrovna dneska jsem si odnesla od obou odstínů vzorečky, protože se nemohu rozhodnout, jaký by mi seděl více...Od zítra začnu testovat, tak jsem moc moc zvědavá, snad nezklame, ráda bych si pořídila v plném balení:)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, snad ti BB krém sedne jako mě, kdyžtak mi sem pak napiš, jak jsi byla spokojená, nebo nespokojená :)

      Vymazat
    2. Kdepak se daji sehnat vzorečky ? Rada bych vyzkoušela nejdříve nez koupím .... Nerada bych koupila špatný odstín ;)

      Vymazat
    3. Určitě v prodejně Manufaktury můžeš vyzkoušet :)

      Vymazat
  8. Hezká recenze :) o této značce jsem ještě neslyšela, ale BB krém má moc hezký obal :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ja mám BB krém od Rimmelu a som s ním spokojná, len jeho výdrž je dosť slabá, je to skrátka krém, čiže asi sa nedá čakať, že pokryje celý pracovný čas. BB používam málo, len cez leto a aj to až tento rok, po minulé roky tomu tak nebolo.

    OdpovědětVymazat
  10. Já teď taky zkouším jeden BBkrém od Rimmelu. Ale ta výdrž mi také nepřijde velká, navíc mi i po pár hodinách vyzdvihuje suchá místa...což je škoda, ale ještě uvidím :)

    OdpovědětVymazat
  11. Super článek, tenhle produkt jsem ještě nezkoušela :) zrovna teď ale píšu článek o produktech z Manufaktury, které jsem si pořídila o dnech Marianne :)

    OdpovědětVymazat
  12. Vypadá sympaticky, ale bojím se, že by na mě byl moc tmavý
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zas tak tmavý není, ale určitě je lepší vyzkoušet odstíny ve vzorečkách :)

      Vymazat
  13. Já Manufakturu miluju a na několik produktů jsem psala i recenzi u sebe na blogu... Zatím jsem měla tuhá mýdla, peeling, denní pleťový krém, asi milion krémů na ruce a balzám na rty a se vším maximální spokojenost... O BB taky přemýšlím... http://mypinkspirit.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsem ještě nezkoušela, ale ráda se podívám, na tvé recenze :)

      Vymazat
  14. Děkuji za recenzi, teď už vím ze si ho mam koupit. Manufakturu miluji, v koupelně sned nemam jiné výrobky 😊 miluji ty vůně, krásné obaly.... Navíc se mi po jejich pleťové kosmetice krásně zlepšila pleť. Kdo nevyzkoušel, jen do toho! Nebudete litovat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasim opravdu to zkuste mam smisenou citlivou pleť jsem takový alchymista. Ale od te doby co vim o tehle značce mam vyreseno

      Vymazat
  15. Ahoj :) je tento bb krém čistě přírodní kosmetikou, nebo ,,jen'' netestuje na zvířatech?

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři