COULEUR CARAMEL - BIO minerální make-up

Krásný den, dnes jsem si pro vás připravila článek, který bude o BIO minerálním make-upu Couleur Caramel. Ani nevím proč, ale minerální...

Krásný den,

dnes jsem si pro vás připravila článek, který bude o BIO minerálním make-upu Couleur Caramel. Ani nevím proč, ale minerální make-upy jsem dlouhou dobu obcházela. Nakonec jsem se rozhodla, že bych už nějaký také mohla vyzkoušet, protože často na ně slyším chválu a pro mastnou pleť bývají často ideálním produktem. 

Bio Minerální make-up - 06 Light brown

COULER CARAMEL - BIO minerální make-up
Jemný hedvábný prášek s lehkou konzistencí, který vaši pleť vůbec nezatíží a díky svému složení má příznivý vliv na stav pokožky. Dodává pokožce přirozený vzhled, má příznivé účinky na problematickou a citlivou pleťNeucpává póry, umožňuje pokožce dýchat. Přirozeně chrání pleť před nepříznivými účinky ultrafialového záření, před větrem a volnými radikály.

Japonské gejši, známé svou porcelánovou pletí, používaly jako základ make-upu rýžový prášek. Rýžový prášek je i jedna z ingrediencí bio minerálního make-upu od Couleur Caramel. Působí jako přirozená ochrana proti UV záření a drží po celý den. Brusinkový olej má antioxidační účinky a chrání pleť před předčasným stárnutím. Jemné částečky slídy odrážejí světlo a dodávají pleti jas.


Minerální make-up je v papírovém kartonovém obalu, který je celkem bytelný. Design je jednoduchý, ale i tak na mě působí příjemně a je to něco jiného, než to, na co jsem zvyklá. Po otevření víčka je na sypátku nalepená ochranná lepící fólie, která brání make-upu v rozsypání. Je lepší jí nalepovat po použití opět zpátky, pokud se chystáte na cestu, nebo pokud produkt nebude v jedné poloze, jinak se vám bude rozsypávat.


Doporučuji si pleť před použitím minerálního make-upu vždy namazat, ať už podkladovým, či obyčejným krémem a nechat vstřebat. Pak make-up vždy nasypu do víčka a zapracovávám ho do štětce, následně ho krouživými pohyby nanáším na pleť.



Make-up je na pleti tak úžasně lehký, že ho ani necítím a to je pro mě úžasná vlastnost. Díky lehké konzistenci pleť nezatěžuje a pokožka může dýchat. Make-up pleť pěkně rozzáří, sjednotí  a vytvoří krásný matný a přirozený vzhled. Velkou výhodou tohoto minerálního make-upu je to, že se dá vrstvit, aniž by vzniknul efekt masky. Jeho krytí není takové, jako u běžných make-upů, ale i tak na malé nedokonalosti pleti vystačí. Další výbornou vlastností je to, že se neslévá, nezalézá do vrásek a ani do pórů, kterými trpím v některých částech obličeje. Výdrž make-upu na mé mastnější pleti mě také překvapila, protože mi vydrží opravdu celý den. Za celou dobu používání jsem si nevšimla, že by se na pleti tvořily mapky a ani jiné neplechy, dokonce mi nezvýrazňoval ani sušší místečka v okolí nosu.



Pleť po nanesení minerálního makeupu



S minerálním make-upem jsem velmi spokojená a musím říct, že mě mile překvapil. Líbí se mi, že pleť nezatěžuje a je opravdu lehký. Navíc na pleti vytvoří přirozený vzhled a pleť je krásně rozzářená a sjednocená. Celkovou výdrž make-upu hodnotím také pozitivně. Co mě moc neoslovilo je balení a celkové zpracování obalu, které není nejlepší na cesty a ani do kosmetické taštičky.

Tento minerální make-up můžete zakoupit na Krasnakazdyden.cz.


Jak se vám líbí tento minerální make-up a jaké zkušenosti s těmito produkty máte vy?


FACEBOOK   |   INSTAGRAM   |   YOUTUBE

You Might Also Like

20 komentářů

  1. tahle značka je pro mě nová :) ale dělá hezký efekt. Moc se mi líbí ty krásné podzimní fotky :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, ten vypadá krásně! Krásná krabička a krásné prvky ve složení, budu muset vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  3. Minerální make-up jsem ještě nezkoušela, ale zní moc fajn, možná si ho pořídím. Většina make-upů mi pleť docela zatěžuje, takže tenhle by mi mohl sedět :)
    Double Infinity

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si je teď oblíbila a musím vyzkoušet opět nějaký :) Je opravdu úžasně lehký :)

      Vymazat
  4. Vyzerá byť fakt super a veľmi ma na ňom láka, že je minerálny.

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk aktuálne i s GIVEAWAY a samozrejme budem naozaj veľmi rada, ak ťa môj blog zaujme a staneš sa odberateľom :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá dobře, minerální make-up jsem ještě nikdy nezkoušela. Fotky se ti moc povedly! :)
    Infinity of Colors

    OdpovědětVymazat
  6. Makeup má úžasný obal. Miluji papírové obaly u dekorativní kosmetiky.. :-) Krásné fotečky.. :-)

    The world of makeup

    OdpovědětVymazat
  7. Tie fotky sú úžasné! S touto značkou ešte nemám žiadne skúsenosti, ale dosť ma zaujala. Možno napíšem Ježiškovi :D :)

    pinkshaaark

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá opravdu dobře, moc hezké fotky! :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Musím říct, že máš všechny články moc hezky nafocené :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak značku neznám, ale vypadá dost dobře!
    Pěkný článek :)
    Ještě si se nezapojila do soutěže na blogu? Tak honem soutěž totiž končí 31.10.! Pokud soutěžit nechceš, tak budu ráda když si přečteš moje příspěvky a necháš mi u nich milý komentář!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  11. Nikdy jsem nic takového nezkoušela, ale celkem mě to láká :) zajímavé !

    OdpovědětVymazat
  12. O tejto značke som taktiež nepočula ale vtom minerálnom makeupu vyzeráš úžasne..prirodžene a ešte mladšie tak to oňom určite popremýšľam! ;-) :-*

    OdpovědětVymazat
  13. O tejto značke som taktiež nepočula ale vtom minerálnom makeupu vyzeráš úžasne..prirodžene a ešte mladšie tak to oňom určite popremýšľam! ;-) :-*

    OdpovědětVymazat
  14. Tuto značku neznám ale vypadá to pěkně :) jinak sama nepoužívám minerální pudry, ale třeba začnu :)

    Ráda bych Tě pozvala na svou GIVEAWAY :)

    OdpovědětVymazat
  15. Make-upy moc nepoužívám, ale taky jsem nějakou dobu o minerálním uvažovala. Co se týče toho rýžového prášku, tak ten jsem jednu dobu používala samostatně místo pudru a bylo to super! On je takový bílý, ale přitom je transparentní, takže žádná bílá fasáda na obličeji. Hodně dobře zmatňuje a přitom opravdu drží celý den a nevysušuje. Přestala jsem ho používat jen kvůli špatné dostupnosti - nebavilo mě pořád kupovat na netu zvlášť prášek, zvlášť krabičku, přesypávat si to...

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři