Inspirace líčení - Zmalovat se, Halloween

Krásný den,  Halloween u nás sice není, ale podle mě, není nad to, čas od času se pořádně zmalovat... Je asi zbytečné tedy dělat takové...

Krásný den, 

Halloween u nás sice není, ale podle mě, není nad to, čas od času se pořádně zmalovat... Je asi zbytečné tedy dělat takovéhle inspirace, ale i tak mi to nedalo a něco jsem vytvořila. Bylo to tedy opravdu rychlé a nepromyšlené, ale jaký strašidla a smrtky jsou promyšlená a přesná, možná jen ty v pohádkách.

Líčení Halloween look
-bílá obličejová barva, umělá krev a paletka (Makeup Revolution - Hot Smoked)


Jako první jsem na vyčištěnou pleť nanesla krém a bázi pod make-up. Bílou obličejovou barvu jsem nanesla na houbičku a následně jsem s ní poťupkávala celý obličej. Pak jsem použila paletku a černým stínem jsem vymalovala nepravidelný kruh kolem očí. Na černý stín pod očima jsem nanesla i modrý a fialový stín, aby líčení nebylo jen černé a abych lehce vytvořila kruhy pod očima. Na pusu jsem použila opět černý stín, kterým jsem udělala rychlé a nepravidelné čáry. Černý stín jsem použila i na vystínování nosu a čela - nic jsem nedělala pravidelně. Ještě jsem na celý obličej nanesla světlejší šedý stín, který jsem lehce vklepávala po celém obličeji. Nakonec jsem umělou krev nanesla na různé části obličeje a i na ruce. 


Rychlá aplikace, nepravidelné čáry a pustit svou fantazii... prostě zmalovat se.


(Umělé světlo)


 Jak se vám líbí dnešní Halloween look?

FACEBOOK   |   INSTAGRAM   |   YOUTUBE

You Might Also Like

20 komentářů

  1. Vypadá to skvěle! :) My máme zítra ve škole Halloween party, ale ještě stále nevím, za co půjdu :)
    Infinity of Colors

    OdpovědětVymazat
  2. Super líčení. Na Halloween přeci ze sebe nebudeme dělat princezny. :)

    www.dendyss.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Je to super, som rada, že som na tento článok narazila - možno sa nejako podobne namaľujem na Halloweensku párty :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to skvěle! Podle mě je celkem škoda, že se v ČR Haloween neslaví. :(
    www.catherineribbon.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Také mi to přijde celkem škoda, hlavně když jsem byla menší tak mě to štvalo :)

      Vymazat
  5. Wooow! Vypadá to jako reálné strašidlo! To bych rozhodně nechtěla, aby mě něco takového v noci potkalo. :D
    Jinak krásný článek. :)

    everythingononepaper.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) No večer bych to také potkat nechtěla

      Vymazat
  6. Tyjo, to je strašidelný :D ale fakt povedený!
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  7. Si nádherná, ale teraz som sa ťa naozaj zľakla :D Takže skvelá práca ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak docela jsem se lekla! Super líčení!
    Zvu tě na můj blog, kde probíhá GIVEAWAY!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  9. Nádhera!! ale popravdě potkat tě někde v noci tak před tebou uteču.. :( D:

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři