Inspirace líčení- Dramatic Metallic Look

Krásný den, dnes mám pro vás dramatičtější Inspiraci líčení - Dramatic Metaliic look. Kombinace barev (černé a stříbrné) k sobě parádn...

Krásný den,

dnes mám pro vás dramatičtější Inspiraci líčení - Dramatic Metaliic look. Kombinace barev (černé a stříbrné) k sobě parádně jdou a dá se s nimi vytvořit krásné večerní líčení, které na podzimní a zimní nošení je ideální. Musím říct, že tohle líčení jsem si naprosto zamilovala, především pro jeho výraznost, kterou mám moc ráda.

Líčila jsem paletkou Sleek - Bad Girl
- ale pokud ji nemáte stačí vám k tomu černý matný stín, stříbrný stín se třpytkami a světlí bílý stín.
Jako první jsem na pleť použila lehký BB krém, který dělá matný finiš. Korektorem jsem zakryla malé nedokonalosti pleti jako kruhy pod očima a pupínky. Pleť jsem zapudrovala pudrem. Obočí jsem lehce upravila a zvýraznila řasenkou na obočí.
Na celé víčko jsem nanesla bázi pod oční stíny, aby líčení vydrželo co nejdéle. Do vnějšího véčka a i do ohybu oka jsem štětečkem nanesla černý matný stín, který jsem rozmazávala dovnitř oka. Pak jsem nanesla od vnitřního koutku oka stříbrný stín, který jsem nanesla až k černému stínu. Přechody jsem rozmazala. Vnitřní koutek jsem rozjasnila bílým stínem. 
Horní linku jsem udělala slabou s ocáskem. Na dolní vodní linku, jsem použila černou tužku, pod kterou jsem nanesla i třpytivý stříbrný stín. Nakonec jsem řasy zvýraznila řasenkou. Na rty jsem použila výraznější odstín rtěnky, kterou jsem doplnila leskem na rty.
Použité produkty
BB Cream Matte - Rimmel
Korektor Flawless Light Reflecting - Barry M
Compact Powder - Beige (Essence pudr)
Gelová řasenka na obočí (Make me brow 02) - Essence
Báze pod oční stíny - Dermacol
Paletka Bad Girl - Sleek
Gelové oční linky - Dermacol
Tužka na oči (Eyeliner contour) - Gabriella Salvete
Řasenka Get Big Lashes Volume Curl - Essence
   Krémová rtěnka (Dusty Rose třpytivý) - Mary Kay
 Lesk na rty NouriShine Plus (Fncy Nancy třpytivý) - Mary Kay 

Jak se vám líbí dnešní Dramatic Metallic Look?

FACEBOOK   |   INSTAGRAM   |   YOUTUBE

You Might Also Like

22 komentářů

  1. Povedene liceni.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné líčení, ale více zaujal ten piercing v nose. Myslím, že ti hrozně sluší. :)
    Můžu se zeptat, co máš za foťák? :) Fotky vypadají fakt hodně dobře.
    NLlifestyle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Žádnou zrcadlovkou nefotím, dřívější fotky jsou z mobilu a ty novější články a fotky jsou z foťáku Nikon Complix S9900 :)

      Vymazat
  3. Hezké líčení :))
    Šedé se stříbrnými stíny mám moc ráda :))

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
  4. Velmi pekne vecerne licenie. Paci si mi aj lak na nechty.

    OdpovědětVymazat
  5. sice na toto líčení nemám uplně odvahu, ale to bě sluší moc.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Achjo .. já bych se takhle nikdy neuměla nalíčit :-D Ale vypadá to moc hezky!!! Sluší :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale jo, chce to jen trénovat a pak to jde samo :) Jinak moc děkuji

      Vymazat
  7. Kombinace barev je super, výborné na party nebo větší událost :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc se mi tohle líčení líbí, hrozně ti sedne! :)

    Natálie
    NATALIEHOLZ

    OdpovědětVymazat
  9. Super líčenie, ale hlavne ty máš tak krásne biele zuby, používaš na to nejaké bielitko alebo je to od prirody?

    OdpovědětVymazat
  10. Na první fotce to skoro není vidět a pak najednou kuk :)) Máš to opravdu skvěle vystínované, výborná práce :)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři