Nominace do Blogerky roku - poděkování a chystání novinek

Krásný den, tímto článkem bych vám chtěla především poděkovat za nominaci do BLOGERKY ROKU. Už jen to, že vás baví číst moje články a s...

Krásný den,

tímto článkem bych vám chtěla především poděkovat za nominaci do BLOGERKY ROKU. Už jen to, že vás baví číst moje články a sledovat můj blog mi dělá obrovskou radost, která je slovy nepopsatelná. Dáváte mi neustálou energii pokračovat v tom, co mě baví. A za to já vám děkuji!!! Nikdy jsem nevěřila tomu, že mě bude něco bavit tak, jako psát tento blog... Opravdu si toho všeho moc vážím a už jen to, že zavítáte na můj blog je pro mě velkou odměnou!

Nominace v kategorii Cosmo objev
-hlasovat můžete zde
A abych neskončila jen u děkování s odkazem, tak mám jednu novinku, kterou připravuji a která začátkem nového roku přibude v kategorii DIY. Bude se jednat o DIY kosmetiku, kterou jsem se v dřívější době hodně zabývala a kterou jsem si oblíbila do dnes...A určitě to nebude vše...


Děkuji vám za vaši podporu!!!

FACEBOOK   |   INSTAGRAM   |   YOUTUBE

You Might Also Like

22 komentářů

  1. Gratuluji :-) Na tvůj blog chodím moc ráda.. a na DIY články se už těším :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc gratuluji.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Moc gratuluji.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji Gabi, věřím, že jsi z toho moc nadšená, neboť my z tvého blogu také :))) A na DIY články už se nemůžu dočkat :))

    OdpovědětVymazat
  5. Gratulujem a teším sa na DIY kozmetiku :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Holky vzdyt si to nominujete samy a ted vsichni davate posty jak dekujete a skemrate o hlasy...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná se někdo nominuje sám a možná taky ne. Myslím si, že každá blogerka by tam měla být, protože každá z nás se snaží a dává blogu energii a především svůj čas. Já sama jsem nominovala hodně blogů, především ty, které navštěvuji a které začínají, protože je chci podpořit. Jinak nevidím ani špatný důvod v tom, že se někdo málo známí bez čtenářů nominuje sám. Je hodně blogů a málo čtenářů :) I když jsem se zrovna já sama nenominovala, tak jsem ráda, že někdo mě tam nominoval.

      Vymazat
  7. Congratulations on your nomination! Have a lovely week :)

    Gabrielle | A Glass Of Ice
    x

    OdpovědětVymazat
  8. Gratuluju! Každý, kdo se o svůj blog opravdu stará (a to ty vážně děláš), si takovouhle radost zaslouží :) Držím palce v soutěži :)

    OdpovědětVymazat
  9. teším sa na články o DIY kozmetike :)

    OdpovědětVymazat
  10. Přidávám se ke gratulacím :) Já se hlasování jako každý rok zdržím, ale všem vám potichu a zpovzdálí fandím :))

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  11. The post is so great! Thank you so much for sharing:)

    irenethayer.com

    OdpovědětVymazat
  12. Gratulujem!! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři