Nivea Make-up Starter - podkladový krém

Krásný den, dnes jsem si pro vás připravila recenzi podkladového krému Make-up Starter - Nivea.  Tento krém mám už nějakou dobu a často...

Krásný den,

dnes jsem si pro vás připravila recenzi podkladového krému Make-up Starter - Nivea. Tento krém mám už nějakou dobu a často jsem ho používala pod make-up.  Celkově mám tuto značku ráda, velmi jsem si oblíbila především pečující kosmetiku v které mám několik oblíbenců.

MAKE-UP STARTER - NIVEA
NIVEA Lehký podkladový krém s vitamíny a přírodními výtažky z lotosu zajišťuje optimální hydrataci normální až smíšené pleti. Okamžitě se vstřebává a slouží jako základ pro rovnoměrnou a jednoduchou aplikaci make-upu, čímž prodlouží životnost vašeho líčení.


- Podkladová báze vyhladí a sjednotí pleť a připraví ji tak pro bezchybné nanesení make-upu.
- Díky ultralehkému složení se vstřebá již během 1 minuty.
- Dodává pleti dlouhodobou hydrataci a zanechá ji hedvábně jemnou.
Krém je v plastovém kelímku se šroubovacím uzávěrem. Design obalu je jednoduchý ve stylu značky, takže nic nového. Po otevření je cítit lehká a nevtíravá vůně. Krém má krásně gelovější a krémovější konzistenci. Při nanášení na pleť ho stačí nanášet v malém množství, krásně se roztírá a na pleti přímo taje. Vstřebávání krému do pokožky je celkem rychlé. Po vstřebání krému je pokožka krásně jemná, lehce vyhlazená a řekla bych, že je i lehce rozzářená. Krém je na pleti příjemný, lehce ji hydratuje a pokožku nějak nevypíná.
  Líbí se mi, že je krém na pleti lehký tak, že ho ani necítím a pleť je po celý den pěkně hydratovaná. Krém je vhodný určitě jako podkladový krém pod make-up, díky hydratační vlastnosti, a také lehkému vyhlazení pleti. Výdrž makeupu byla ale vždy stejná a nepřišlo mi, že by ji krém prodlužoval. 

Vyzkoušeli jste tento podkladový krém?

FACEBOOK   |   INSTAGRAM   |   YOUTUBE

You Might Also Like

16 komentářů

  1. Ano, je opravdu super, skvěle hydratuje, jsem s ním spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  2. O tomhle krému jsem nevěděla, ale mrknu na něj, dochází mi můj oblíbený krém :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  3. O tomto krému slyším poprvé :)
    Ale zaujal mě, asi po něm mrknu!

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
  4. Pro mě novinka, ale zaujala mě, mrknu na něj :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  5. O tomto krému jsem neměla tušení, ale konzistenci má pěknou. Škoda, že výdrž makeupu opravdu neprodlužuje. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konzistence je u něj parádní, no škoda jen té výdrže, ale i tak je dobrý :)

      Vymazat
  6. Určite sa na to kuknem :)
    mastylelife.blogspot.ie

    OdpovědětVymazat
  7. Super recenze, určitě se na krém mrknu...často mi vadí, že podobné krémy vysušují. Tenhle ale jak ty píšeš hydratuje, což je super :)

    Týna
    TP-Bloggers

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Tenhle rozhodně nevysušuje, což se mi také líbí :)

      Vymazat
  8. Já make up nepoužívám, tak je pro mne zbytečný asi i starter :D ale máš krásné fotky, celý článek je skvěle a přehledně napsaný, takže palec nahoru :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já moc děkuji za velmi milý komentář a za pochvalu :)

      Vymazat
  9. Vpada dobre.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  10. Máš to moc hezky nafocené. :)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři