Rimmel - BB Cream Matte

Krásný čtvrteční den, dnes se chci zaměřit na  BB krém od Rimmel London, který jsem nedávno objevila v drogerii. Já jsem BB krémů velkou ...

Krásný čtvrteční den,

dnes se chci zaměřit na BB krém od Rimmel London, který jsem nedávno objevila v drogerii. Já jsem BB krémů velkou milovnicí (ale pokud čtete články, tak to už víte). BB krémy používám opravdu nejčastěji a mám je mnohem raději než makeupy. I když je teda pravda, že pro mou mastnější pleť je to občas oříšek, najít nějaký BBčko, které by hodovalo mé pleti na maximum. Ale i tak je upřednostňuji více a v drogerii většinou sáhnu po BB krému.

BB CREAM MATTE
 (Cena 159Kč)

-pečující balzám, který spojil síly make-upu a krému
-produkt se sílou 9v1
-velmi lehké a svěží složení s rovnoměrným pokrytím, které zakryje různé nedokonalosti 
-pleť je hydratovaná a chráněná, D19 SPF 25 
-zmatňuje
-kontroluje přílišný lesk po celý den
BB krém má pěkný design obalu. Lehká tělová barva s fialovou kombinací je podle mě báječná. BBkrém je v tubě se šroubovacím uzávěrem, takže nic neočekávaného a zvláštního. Ve výběru jsou pouze dva odstíny, což není nic moc. Jeden je světlejší (Light) a druhý tmavší (Medium). Já jsem tedy sáhla po tmavším, protože přeci jen bylo léto a tak jsem pleť měla opálenější.

BB krém je celkem hodně tekutý a i když je zavřený, tak vytéká do víčka a okolo něj. Má opravdu jemnou vůni, která je skoro nepatrná, což mi vyhovuje. BB krém stačí nanášet na pleť v malém množství, díky tekutější konzistenci. Roztírá se celkem fajn, ale musí se roztírat pečlivě, jinak tvoří nánosy. Vstřebávání je celkem dobré a rychlé. Krycí schopnost BB krému mě příjemně překvapila, protože se mi zdá, že kryje skoro jako obyčejný makeup, takže zakryje i větší nedokonalosti, jako lehké kruhy pod očima, nebo pupínky. 
Po nanesení vytváří okamžitý matný finiš, který jsem vždy ještě zapudrovala, protože na mé mastnější pleti by bez pudru asi extra dlouho matný nevydržel. Na pleti je příjemný a velmi lehký. Také lehce pleť hydratuje. Pleť se mi po použití BBkrému a pudru začala lesknout za 3 hodiny a krém se i začal trochu slévat do vrásek. Takže jsem zapudrovávala tak 3 denně. Po 5 hodinách jsem si všimla, že na některých místech jsou malé mapky.
Fotka bez BB krému a s BB krémem odstín (Medium)
 Na tomto BB krému se mi líbí jeho krytí, které je na BBčko parádní. Také mě uchvátil pěkný matným finiš, který na pleti vytvoří. Co se mi moc nelíbilo je, že mastnější pleť se začne lesknou už za pár hodin. Po dalších pár hodinách se BB krém začíná lehce slévat do vrásek a vytváří mapky. BB krém mě celkově nějak neohromil a s mou mastnější pletí si v některých směrech moc nesedl, určitě je vhodnější pro normální a sušší typ pleti.

Vyzkoušeli jste tento BBcream Matte?

FACEBOOK   |   INSTAGRAM   |   YOUTUBE

You Might Also Like

17 komentářů

  1. ja týmto BBkrémom nemôžem prísť akosi na chuť, asi preto, že moje nedokonalosti by to asi veľmi nezakrylo a v konečnom dôsledku by to vyzeralo ešte horšie ako to je :D
    No ten matný finish je vidieť aj na fotke, takže to je naozaj plus :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám teda radši BBkrémy, až tedy na vyjímky :D No matný finiš je krásný o to víc mě mrzí, že mi nesedl.

      Vymazat
  2. Mám ho teraz a na mojej pleti dopadol rovnako, tiež mám mastnú pleť, no toto je príliš hydratačná vecička pre moju pleť. Okrem toho sa mi po äom dosť vyhadzuje akné, normálne stačí, že ho používam len pár hodín a po odlíčení vyzerám ako bodkovaná lienka, čo mu ale kvitujem je jeho krytie, to je na BB krém mega vysoké, škoda len, že je tak príšerne mastný a to je Matt verzia.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak aspoň nejsem jediná, komu nesedl :) To krytí je vážně paradní i ten matný finiš. Je to škoda.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Pokud máš mastnější pleť, tak bych ho moc nedoporučila.

      Vymazat
  4. Nezkoušela jsem a asi ani nezkusím. Mně by nesedl :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  5. Tento BB Cream jsem nezkoušela, ale plánuji ho vyzkoušet až vypotřebuji BB Cream od Avonu :))

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
  6. Má svoje plusy i mínusy. Nezkoušela jsem ho a ani mě neláká. Stále hledám BB krém, který mi sedne a jsem zatím spokojená s Dermacolem. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  7. Nezkoušela jsem, používám většinou jen korektor a pudr :) Ale vypadá docela fajn :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já v práci také většinou nanáším jen korektor a pudr, hlavně v létě, když nejsem tak ,,vyblitá,, :)

      Vymazat
  8. Tento jsem zrovna nezkousela.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  9. Nezkoušela jsem, ale odstín se mi moc nezdá.. :/

    OdpovědětVymazat
  10. BB Cream doma mám a není úplně nejhorší, ale chtěla by to více odstínů, protože i ten nejsvětlejší je na mě moc tmavý zvlášť teď na zimu. Taky mi vadí, že vytéká a je to celé upatlané, ale na pleti vypadá docela hezky a mě i dobře drží :)
    Double Infinity

    OdpovědětVymazat
  11. Tyjo, ta změna před a po! Skvělý blog.

    OdpovědětVymazat
  12. Tak ten mě docela láká :) Jsem zvědavá, co udělá s moji divnou mastnou pletí :D pořád se taky lesknu jak zrcátko :D

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři