Batiste - Suché šampony (Medium & brunette, Blush)

Krásný den, dnes bych se chtěla věnovat suchým šamponům od Batiste. Suché šampony používám už několik let a je to pro mě záchrana, protože...

Krásný den,

dnes bych se chtěla věnovat suchým šamponům od Batiste. Suché šampony používám už několik let a je to pro mě záchrana, protože moje vlasy se rychle mastí a koho by bavilo si vlasy mýt obden. Vlastně to, že si vlasy pořád myjete taky není nic dobrého, a to ani časté používání suchých šamponů. Ale někdy se prostě nadá nic dělat a já si popravdě život bez nich už nedovedu představit a vždycky jich mám v zásobě několik. Suchých šamponů jsem už vyzkoušela dost, většinou jsem ale byla zklamaná a vlasy po použití byly stále mastné. Jediný který mi sedl byl od Alpy - Amica, který je bílý, práškový a připomíná mi posyp pro miminka. Jedině tenhle šampon mi mastné vlasy vždy dobře eliminoval. Jenže...hnědé vlasy a bílí prášek taky není žádná sláva, protože na tmavých vlasech vytvoří lehký zašedlý efekt, takže ho musíte zapracovat do vlasů opravdu dobře a několikrát rozčesat, ale i tak tam nějaká zašedlá stopa bude. Ale dnes se chci zaměřit na tyto dva produkty suchých šamponů, které jsou celkem velkým hitem.

Batiste - Dry Shampoo 
Vyzkoušela jsem dva suché šampony Batiste.
Medium & brunette v plném balení, který je s barevným nádechem pro hnědé odstíny vlasů a Blush v cestovním balení který má květinovou vůni.

Značka nabízí celkem velký výběr suchých šamponů. Základní řada obsahuje sedm produktů, které se zaměřují hlavně na vůně spojené se svěžestí, čistotou, nebo objemem vlasů. Další řada šamponů obsahuje čtyři produkty s přidanou hodnotou, tedy šampony pro blondýnky, brunety a tmavovlásky, ale najdeme tu i jeden šampon pro objem. A poslední řada nabízí cestovní balení ve čtyřech variantách, které jsou parádní na cesty a do kabelky.


Balení těchto suchých šamponů se mi velmi líbí, samotný design je podle mě velmi povedený a základní řada šamponů je krásně barevně pestrá. Líbí se mi i design řady s přidanou hodnotou, protože už podle obalu zjistíte, na jaké vlasy je šampon vhodný. Navíc díky spreji je aplikace velmi pohodlná, jednoduchá a rychlá.


Dry Shampoo - Medium & Brunette a hint of colour 
(pro hnědé odstíny vlasů)


Už jen proto, že jsem hnědovláska, tak jsem okamžitě jako první sáhla po tomto šamponu, který by měl splynout s barvou vlasů. Vůně šamponu je lehká a nevtíravá. Nevím k čemu bych ji přirovnala, ale mě sedla. Jak už jsem řekla, aplikace je velmi snadná, stačí si vlasy rozdělit a sprejem šampon nastříkat ke kořínkům. Šampon na vlasech vytvoří nejdříve takový zašedlý nádech, ale po chvilce krásně splyne a sjednotí se s mojí barvou vlasů. Po vmasírování šamponu do vlasů a následného rozčesání okamžitě zmizí maz a vlasy nejsou mastné. Ani mi nepřišlo, že by tento produkt nějak vlasy zatěžoval, protože po použití byly pěkně čisté a působili i svěže.


Aplikace - krok po kroku


Dry Shampoo - Floral & Fruity Blush Séduction fleurie
( s květinovou sexi vůní - vlasy čisté, svěží a plné objemu)


Tento šampon má krásně lehkou a svěží vůni, z které cítím květiny. Je to opravdu příjemná vůně. Šampon už barevný nádech nevytváří a tak po nastříkání vytvoří spíše šedý nádech, který se po vmasírování celkem hodně vytratí, ale i přesto tam malý náznak použití šamponu zůstane. Také mi přišlo, že tak rychle a dobře mastnotu neeliminoval a já ho na některá místa musela nanášet víckrát, aby mastnota z vlasů zmizela. Vlasy po použití nebyly tak zplihlé a byly lehce nadýchané, takže malý objem vytvořil. Opět mi přišlo, že šampon vlasy nezatěžuje. 


Když to shrnu, tak šampony jsou podle mého názoru parádní a já konečně našla svého oblíbence. Více mi vyhovoval ten na hnědé vlasy, protože nevytvářel zašedlý efekt, mastné vlasy okamžitě eliminoval a vlasy zůstaly krásně čišté. Jen co mi trochu u tohoto šamponu vadilo je, že po použítí spreje na obkladech koupelny, zůstávaly tmavé stopy, které ale jdou lehce setřít hadříkem. U šamponu Blush mi přišlo, že je trochu slabší a mastnotu u tmavších vlasů neeleminuje tak dobře. Řekla bych, že se spíše hodí pro světlejší vlasy.

Vyzkoušeli jste suché šampony od Batiste? Jaké suché šampony používáte vy?

FACEBOOK   |   INSTAGRAM   |   YOUTUBE

You Might Also Like

35 komentářů

  1. Zadny suchy sampon od Batiste jsem zatim nezkousela, ale az mi dojde ten, co mam ted (Timotei), tak mu asi uz taky neodolam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mého jsou to super šampony, hlavně ty, které se přisbůsobí barvě vlasů :)

      Vymazat
  2. Zadny suchy sampon od Batiste jsem zatim nezkousela, ale az mi dojde ten, co mam ted (Timotei), tak mu asi uz taky neodolam :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem se bohužel ještě k nim nedostala, abych je zkusila. ale tolik chvály na ně slyším, že už je prostě musím zkusit.. Hlavně ten pro brunetky.. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten pro brunetky je úžasnej :) Já spíš četla víc negativních recenzích na Batiste šampony. No ale já jsem spokojená :)

      Vymazat
  4. Ja mám Batiste original a som s ním veľmi spokojná, je to môj záchranca, pretože sa mi taktiež strašne rýchlo vlasy mastia. Určite vyskúšam aj tento hnedý pre brunetky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Original jsem nezkoušela, ale ten na hnědé vlsy můžu jedině doporučit :)

      Vymazat
  5. Ja tito sampony take velmy rada pouzivam.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Já na suché šampony moc nejsem, ale třeba jednou taky vyzkouším. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já si to bez nich představit nedokážu. Vlasy mám dlouhé a hrozně se mi mastí :/ Jinak bych se bez nich obešla

      Vymazat
  7. Batiste je můj každodenní pomocník. Zatím jsem vyzkoušela jen 3 ty typy :D:)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super :) Já zatím dva, ale u toho s přidanou hodnotou zůstanu :)

      Vymazat
  8. Som rada, že Batiste je aj u nás ja ho mám však ešte skôr ako sem prišiel, veľmi mi vyhovuje a mám ho rada vôňu mám myslím Tropical :)
    www.leekralova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Pro mě jako pro blondýnku bude vhodný asi ten s květinovou vůní! Vypadá dobře. Teď mám suchý šampon od Baley, tak až doslouží, mrknu se po tomto! :-)

    Pája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Suchý šampony od Baley jsem neměla, ale už jsem na ně několikrát koukala :) Určitě za vyzkoušení stojí

      Vymazat
  10. Priznám sa, že som zatiaľ ani jeden produkt nemala. No vyzerajú super :)

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk aktuálne i s GIVEAWAY o bieliace zubné pasty a set bielenia zubov.

    OdpovědětVymazat
  11. Ja ho mam doma a pouzila jsem ho teprve parkrat ale efektivni vysledek zatim zadny nebyl. Tak uvidim po nejakem case.

    OdpovědětVymazat
  12. Ještě jsem nezkoušela žádný suchý šampón, ale nejspíš si ho pořídím, protože se mi vlasy mastí opravdu dost a jak říkáš, koho má bavit mýt si vlasy skoro každý den.. Díky za tip :)
    Infinity of Colors

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mě to mytí vlasů nebaví, ještě jak jsou to dlouhé vlasy, tak to zabere hodně času a chodit spát s mokrou hlavou je pro mě hrozný pocit :)

      Vymazat
  13. Tak to rozhodně vyzkouším co nejdřív :)

    OdpovědětVymazat
  14. Mně teď zrovna ten s květy třešní došel :( takže musím při první příležitosti zaběhnout do Douglas a doplnit zásoby. Kamarádce jsem kupovala ten na hnědé vlasy a také nad ním přemýšlím :)
    Co se týče těch cestovních balení, přijde mi, že než zdražili, byly o něco větší :D :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten na hnědé je super, ale šampon s květy třešní musí mít krásnou vůni :) Vážně? Toho jsem si ani nevšimla

      Vymazat
  15. Ja mám presne tento pre svetlé hnedé vlasy a som s ním maximálne spokojná, je fakt vynikajúci, najlepší suchý šampón, aký som doposiaľ mala možnosť vyskúšať.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem toho názoru :) Zatím jsem na lepší nenarazila :)

      Vymazat
  16. Já se na Batiste chystám už dlouho. Koupila jsem si suchý šampin od Aussi a hned jak ho dodělám, běžím pro něj. :)
    KattyLife
    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Aussi jsem také koukala a chci je zkusit :) Jak jsi s nimi byla spokojená?

      Vymazat
  17. Nikdy jsem nepoužívala suchý šampón a poslední dobou, kdy se mi začínají hrozně mastit vlasy bych o tom měla začít uvažovat. Určitě se kouknu po značce Batiste, když je tu tak vychválená. Hezká recenze. :)

    www.fakynn.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Pěkná recenze :) já jsem ještě žádný suchý šampon nezkoušela, ale tyhle mě docela lákají :)

    OdpovědětVymazat
  19. Také jsem používala spíš ten od Alpy, ale po použití této značky už se k němu asi nevrátím :)

    OdpovědětVymazat
  20. Všichni si je pořád tak chválí, mám na ně zálusk taky, jsem jsem ještě pořád neměla čas si pro něj zaběhnout do drogérky :(

    OdpovědětVymazat
  21. Ja uz jeden vyzkousela a jsem spokojena. :)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  22. O týchto suchých šampónoch som počula už dávnejšie ale len teraz ma zaujali. Vypadajú skvele, asi si ich pôjdem niekedy kúpiť. :-) Inak pekný článok a tiež aj fotky. :-)

    http://style-makeup-tips.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři