Annemarie Borlind Natural Beauty - Kompaktní pudr Sun

Krásný den, dnes bych vám chtěla představit certifikovanou   přírodní kosmetickou značku Annemarie Borlind , která byla založena roku 195...

Krásný den,

dnes bych vám chtěla představit certifikovanou přírodní kosmetickou značku Annemarie Borlind, která byla založena roku 1959. U této kosmetické značky najdeme pečující kosmetiku, ale také kosmetiku dekorativní.Všechny produkty obsahují především velkou dávku rostlinných ingrediencí a jsou bez živočišných výtažků, silikonů, ale i ropných derivátů. Navíc tato značka používá svou vlastní vodu z pramene Walter - Linder - Spring, který se nachází v Německu. Díky spolupráci s touto firmou jsem dostala možnost několik produktů vyzkoušet a začnu produktem s dekorativní kosmetiky.



Kompaktní pudr Sun
Ultra lehký pudr, který se postará o dokonalý vzhled. Je vhodný i pro zralou pleť. Pudr minimalizuje vrásky, rozjasňuje pleť a pleť se stává pevnější.

- Opticky minimalizuje vrásky a nerovnosti pleti
- Dodává pleti příjemný jemný pocit bez blokování pórů
- Dodává pleti matný vzhled
- Pomáhá make-upu déle držet (fixuje)
- Přírodní barevné pigmenty dodávají pleti extra ochranu proti škodlivým UV paprskům
- Pleťová kompatibilita je dermatologicky testována



Pudr je ve dvou variantách - Transparent a Sun. 
Pudr Sun je vhodnější pro opálenou pleť, nebo tmavší odstín pleti.



Obal pudru je celkem bytelný a pevný, ale i tak je celkem lehký a vhodný i na cesty. Design je jednoduchý v černo zlaté kombinaci, ale přesto na mě působí velmi luxusně. Když obal otevřu, na horním víčku je velké zrcátko,které mi u pudrů velmi vyhovuje a často ho využívám. Dále obsahuje i labutěnku, kterou jsem moc nevyužila, protože pudry nanáším raději štětcem.



Pudr má tužší konzistenci, ale přesto je hodně jemný. Nanáší se na pleť velmi dobře a při použití labutěnky, nebo štětce vůbec nepráší. Při nanesení pudru na pleť není vůbec cítit, je opravdu hodně lehký a nezdá se mi, že by pleť nějak zatěžoval, protože pleť může dýchat a póry nejsou ucpané. Jeho krycí schopnost je na pudr opravdu parádní a zakryje i malé nedokonalosti pleti. Pleť okamžitě a dobře sjednotí a vytvoří matný vzhled. Pleť je po použití krásně jemná a lehce rozzářená. Pudr vydrží téměř celý den, nevytváří na pleti mapky a ani se nedrolí. Jen k večeru začínají lehce vylézat mastnější místa na pleti, především v mé T- zóně.



S tímto pudrem jsem velmi spokojená. Líbí se mi, že je na pleti lehký a nezatěžuje ji. Dalším plusem je dobré sjednocení pleti a lehké rozzáření. Navíc oceňuji jeho krycí schopnost a krásný matný efekt, který vytvoří. Jediné mínus, které jsem na pudru našla, je tmavší odstín, který sedí pouze tmavším odstínům pleti. Pudr můžete zakoupit na oficiálních stránkách Annemarie Borlind.

Znáte tuto značku, nebo jste od ní už něco vyzkoušeli?


FACEBOOK   |   INSTAGRAM   |   YOUTUBE
Děkuji zastoupení firmy za poskytnutí produktu k recenzi

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Znacku vubec neznam, ale pudr nevypada spatne, i kdyz na me by byl moc tmavy :)

    OdpovědětVymazat
  2. Znacku vubec neznam, ale pudr nevypada spatne, i kdyz na me by byl moc tmavy :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tuto značku neznám, je mi sympatická přírodním složením a navíc Němci přírodní kosmetiku opravdu umí

    OdpovědětVymazat
  4. Jednoduché obaly jsou nejhezčí a tento se opravdu povedl :) Pudr vypadá opravdu elegantně, já bych ale potřebovala nějaký extra světlý odstín :)
    Infinity of Colors

    OdpovědětVymazat
  5. Pro mě nová značka, o které jsem ještě neslyšela :-) Ale nevypadá zle. I když já jsem bledulka a na mě by zrovna tenhle uplně svítil :-D

    Pája

    OdpovědětVymazat
  6. vôbec tuto znacku nepoznam :)) ale obal vyzera velmi pekne a zaujimavo :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojky. A ozkoušela jsi, prosím, též tužku na oči od této značky? Velice by mě zajímala její kvalita. Jak s ní vydrží horní linka v průběhu dne? Rozmazává, obtiskává se na víčko? Pokud máš nějakou referenci, prosím o ni. Děkuji.

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři