DIY - Medová maska pro suché a poškozené vlasy

Krásný den, dnes jsem si pro vás přichystala DIY a další mou oblíbenou masku na vlasy, kterou si čas od času dopřávám. Medová maska je vho...

Krásný den,

dnes jsem si pro vás přichystala DIY a další mou oblíbenou masku na vlasy, kterou si čas od času dopřávám. Medová maska je vhodná především pro suché vlasy, ale i pro vlasy poškozené.

A proč med? Protože obsahuje antioxidanty, živiny, ale také přitahuje vlhkost a podporuje růst vlasů.

Medová maska pro suché a poškozené vlasy


Na masku budeme potřebovat
1 lžička olivového oleje
1/4 bílého jogurtu 
1 lžička medu


1. Do skleničky dáme 1/4 bílého jogurtu z kelímku


2. Přidáme jednu lžičku olivového oleje


3. Pak přidáme lžičku medu


5. Všechny ingredience dobře promícháme


6. Masku aplikujeme na suché vlasy a necháme působit 15- 20 minut. Pak vlasy umyjeme teplou vodou a šamponem. Masku nanášejte dvakrát do měsíce.


Masku nanáším skoro po celé délce vlasů, ke kořínkům jí ale nedávám.


Vlasy po použití masky (umyté a vyfoukané)


Nemusíte se bát medu, který jsem do masky přidala. Žádné uleptané vlasy z toho mít nebudete. Naopak, budou lesklé, hladké a taky hydratované.

Už jste vyzkoušeli některou masku na vlasy s medem?

FACEBOOK   |   INSTAGRAM   |   YOUTUBE


You Might Also Like

12 komentářů

  1. maska vypadá super! :) mám teď zásobu domácího medíku od přítele, tak se těším, až tuto masku vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je super v poslednom čase ako prichádza zima sú oje vlasy o dosť suchšie, takže určite vyskúšam ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem zkoušela s olivovým olejem a pak ještě jednu s majonezou :D

    OdpovědětVymazat
  4. Masku s medom som asi ešte neskúšala, ale toto je naozaj dobrý a jednoduchý typ :)
    www.leekralova.blogspot.sk aj s Giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. Med si obyčajne dávam na tvár pri nejakých nedokonalostiach a veľmi sa mi osvedčil. Na vlasy som ho dávala tuším len raz či dvakrát, ale asi sa k tomu budem musieť vrátiť. Predsalen mám radšej prírodnú pomoc, než nejaké umelé chemické masky. Vďaka za tento tip.

    Mimochodom ak máš záujem, budem rada ak ku mne prídeš na giveaway:
    http://cookiesandcocaine.blogspot.sk/2015/11/velka-nadielka-prirodnej-kozmetiky-z.html

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tuhle masku musim vyzkoušet ,vypadá vázne slibně :)

    OdpovědětVymazat
  7. Medovou masku jsem ještě nezkoušela, ale teď mám zase víc suché vlasy, takže jí asi vyzkouším :)
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
  8. Ta by se mi hodila na mé suché konecky, ale nejdřív ještě potřebují spotřebovat všechny své olejicky a potom se do ní pustím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To znám, taky mám spoustu olejů a různých tekutých krystalů :)

      Vymazat

Pravidelní čtenáři