Loccitane - Krém na ruce a balzám na rty (Bambucké máslo - Růže)

Krásný den, dnes jsem si pro vás přichystala článek a recenzi na francouzskou kosmetickou značku L´Occitane . Po této značce pokukuji už ...

Krásný den,

dnes jsem si pro vás přichystala článek a recenzi na francouzskou kosmetickou značku L´Occitane. Po této značce pokukuji už nějakou dobu a vždycky bylo těžké odolávat. Nakonec jsem podlehla a některé kouzelné produkty si objednala. Musím říct, že málo která kosmetika mě nadchne už od pohledu, ale tahle mě opravdu okouzlila na první pohled.

L´OCCITANE - Bambucké máslo a růže 
(krém na ruce a balzám na rty)

Taštička nejspíš pochází z limitky, ale protože oba produkty jsou dostupné, tak nevidím důvod, proč bych vám o produktech a mých dojmech něco neřekla.


 Krém na ruce bambucké máslo Růže


Obal je plastový a musím říct, že celé provedení a design se mi moc líbí. Jedním slovem je obal krásný. Uzávěr je plastový a šroubovací.



Po otevření je cítit krásná, jemná vůně, v které cítím růže. Krém má hutnější konzistenci, ale roztírá se lehce a vstřebání je téměř okamžité. Na rukou nezanechává žádný film a ani mastný pocit.  Ruce jsou ihned po vstřebání krásně zvláčněné, hydratované, hebké a jemné na dotek. Vyživené jsou taky dobře, ale pokud máte ruce hodně vysušené a popraskané, tak jedna vrstva stačit asi nebude. 



Balzám na rty bambucké máslo


Balzámek na rty má opět krásný plastový obal se šroubovacím uzávěrem. Vůně mi přišla skoro stejná jako u  krému, krásná a svěží, plná růží, jen malinko lehčí. 


Konzistence je hutnější, až lehce gelová. Na rty se díky aplikátoru nanáší dobře a snadno. Balzámek je na rtech velmi příjemný, ale přijde mi, že je trochu těžký. Na rtech vytvoří film, který není moc lepkavý a rty se po něm jen lehce lesknou. Balzámek vysušeným rtům dodá potřebnou výživu, hydrataci a zvláční je. Na rtech mi vydrží až 2hodiny, což není moc, ale záleží samozřejmě na tom, jak často piji a jím.


S produkty jsem velmi spokojená. Mají úžasnou a příjemnou vůni. Krém ruce pěkně zvláční a hydratuje je. Balzámek je vhodný i na sušší rty, protože je dobře vyživí, škoda jen že na rtech nevydrží déle.

Už jste vyzkoušeli některý produkt od této značky?


FACEBOOK   |   INSTAGRAM   |   YOUTUBE

You Might Also Like

24 komentářů

  1. Baleni se mihrozne libi. Zkusila bych krem na ruce.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  2. Túto značku mám veľmi rada :) mimochodom, nádherné fotky a recenzia ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Obaly mají nádherné, to se musí nechat. Já jsem si myslela, že jsou plechové, ale máš pravdu :D Jeden jsem doma měla a byl plastový. Už jsem na to málem zapomněla. Mně výrobek jako takový moc nenadchl, tak jsem si nikdy další nekoupila. Ale někdy možná... Často něco koupím kvůli hezkému obalu :)
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky často kupuji věci kvůli obalům. Mně produkty vyhovují, tak jsem zvědavá i na další :)

      Vymazat
  4. Opravdu radost pohledět! :) Taky jsem po téhle značce vždy pokukovala a jednou bych si přála krém na ruce :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já tuhle značku už dlouho "očumuji", ale ten krém je opravdu dokonalý, hlavně ten obal! Zrovna takový nějaký krém sháním :))

    Tipy na vánoční dárky | Zase ta kosmetika!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem pořád na ni koukala :D Nakonec ale jsem neodolala.

      Vymazat
  6. Obaly ma tahle znacka opravdu krasne, ale zatim jsen nemela moznost zadny jejich produkt vyzkouset :)

    OdpovědětVymazat
  7. Obaly ma tahle znacka opravdu krasne, ale zatim jsen nemela moznost zadny jejich produkt vyzkouset :)

    OdpovědětVymazat
  8. Obaly jsou naprosto úžasné, už kvůli nim, bych si produkty koupila :) zkušenosti s touto značkou nemám a pokud vím, tak úplně nejlevnější není. Raději bych nejdříve zkusila vzoreček než si koupit plné balení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obaly jsou božské. No nejlevnější není, což je škoda, ale i tak jsem neodolala :)

      Vymazat
  9. Mají povedený obaly :) Já jsem jen jednou měla v časopise sprchový gel asi 50 ml balení, ale nesedla mi vůně a sám o sobě mi nepřišel nějak extra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teď mám malé balení sprchového oleje, takže jsem zvědavá :)

      Vymazat
  10. Ještě jsem od nich nic neměla, ale balením výrobky zaujaly i mě. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  11. Balenie je naozaj krásne túto značku síce nepoznám ale dizajn vyzerá skvelo a to je jedna z vecí (po kvalite) ktorá ma zaujme najviac pri kúpe :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ja som skúšala mydlo, no dosť ruky vysušovalo, takže to nebolo dobré a potom ešte telové mlieko s bambuckým maslom, to bolo úžasné, tá hydratácia držala na tele po celý deň aj noc prakticky až kým som nešla znova do sprchy a dokonca aj moje extrémne suché lýtka boli konečne hydratované.

    OdpovědětVymazat
  13. Já jsem v adventním kalendáři měla tělové mléko s bambuckým máslem, tak jsem zvědavá :) Dneska ho vyzkouším, hydratační mléka miluji :)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři