Mary Kay - Snídaně a představení novinek (Event)

Krásný den, včera jsem byla pozvaná na snídani a setkání s kosmetickou značkou Mary Kay a ráda bych vám ukázala jak celá akce vypadala. ...

Krásný den,

včera jsem byla pozvaná na snídani a setkání s kosmetickou značkou Mary Kay a ráda bych vám ukázala jak celá akce vypadala. Kromě představení novinek, které firma uvedla na trh, jsme se dozvěděli i o charitativních akcích, které firma podporuje a kterým se velmi pečlivě věnuje. Dále na nás čekali snídaňové dobrůtky, které byly odlehčené, ale přesto výborné.


Z novinek nám byl představen čistící kartáček Skinvigorate, který má pěkný, hravý a barevný design a mě na první pohled uchvátil. Dalším produktem bylo sérum Time Wise pro sjednocení tónu pleti a parfémovaná voda Forever Diamonds , která je velmi příjemná a má jemný svěží nádech.




Snídaně byla opravdu výborná a vydatná, nechybělo sladké a ani slané. 


Kromě povídání, dobrého jídla a pití pro nás byla připravena vizážistka Mary Kay - Hanička, která po celou dobu líčila.


Celé setkání bylo příjemné v krásné pozitivní energii a jsem moc ráda, že jsem se ho mohla zúčastnit a dozvědět se něco více o kosmetické značce, ale i o jejím působení, co se týče charity. 

Tímto bych chtěla poděkovat Mary Kay za pozvání a krásně strávené ráno.

Budu ráda, když mi napíšete, jaká novinka vás zaujala a jestli jste už od této značky vyzkoušeli nějaké produkty.


FACEBOOK   |   INSTAGRAM   |   YOUTUBE

You Might Also Like

20 komentářů

  1. Značku Mary Kay mám osobně moc ráda hlavně teda minerální pudrový makeup. Zaujal mě nejvíc asi čistící kartáček. Moc pěkný článek:)

    Natalie.
    http://natalieholz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Minerální pudr jsem zatím nezkoušela, ale je velmi chválený, takže se na něj také budu muset podívat :) Čistící kartáček se mi také líbí, hlavně barevná kombinace :)

      Vymazat
  2. Ta snídaně vypadá fakt bombově, mňam :) a celkově to musela být fajn akce :)

    eL

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem vyzkoušela štětec a pudr v rámci výzvy pro Blogerky, ale kamarádka si chválí jejich čisticí gel :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsem zatím nezkoušela, ale četla jsem plno recenzí :)

      Vymazat
  4. Mary Kay je skvělá kosmetika. Mám ráda jejich stíny,lesk na rty atd. Zaujal mě ten čistící kartáček. Mám klasický z drogérie, nejsem moc spokojená s tvrdostí štětinek.
    http://kniho.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejich lesky na rty mám také moc ráda :) Stíny jsem zkoušela, ale ty pro mě nebyly nic moc. Tento čistící kartáček má hodně jemné štětinky, což je super.

      Vymazat
  5. Mňam, to jídlo, vypadá famózně :)) A co kartáček, zkoušeli jste ho už? Stojí z to? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím jsem ho zkoušela jen na ruku samotný a byl opravdu hodně jemný a příjemný. Až ho vyzkouším tak napíši i článek a srovnání s ostatními kartáčky :)

      Vymazat
  6. Docela přemýšlím, že bych si od této firmy i něco koupila , chválená je hlavně dekorativní kosmetika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ráda jejich lesky na rty. Také plno slečen chválí ty jejich minerální pudry, ale ty jsem nezkoušela.

      Vymazat
  7. Myslím, že už jsem od Mary Kay něco zkoušela, ale za boha si nevzpomenu, co to bylo. Na reportážích z těchto akcích se vždycky nejvíc těším na to papání :D

    OdpovědětVymazat
  8. AAAA to JEDLO :DDDDD
    www.leekralova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. To vypadá na parádní akci! Já bohužel se značkou nemám žádné zkušenosti a docela mě to mrzí. :)¨
    Fairychain

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Akce t byla moc povedená :) Já už několik produktů vyzkoušela z dekorativky.

      Vymazat

Pravidelní čtenáři