Remington - Fén na vlasy PROtect

Krásný den, dnes bych vám chtěla představit dalšího pomocníka na vlasy. Jedná se o fén na vlasy od Remington z řady PROtec. Nedávno jste...

Krásný den,

dnes bych vám chtěla představit dalšího pomocníka na vlasy. Jedná se o fén na vlasy od Remington z řady PROtec. Nedávno jste mohli na blogu vidět ze stejné řady žehličku, kterou jsem si zamilovala a neustále ji používám. Fén je ale můj největší pomocník a používám ho vždy, když si vlasy umyji. Už jen proto, že mám husté a dlouhé vlasy, tak mi schnou velmi pomalu a když jsem dříve chodila spát s mokrými vlasy, tak ještě ráno byly vlhké a různě přeležené, což není zrovna dobrý start do nového dne, protože pak strávím v koupelně ráno více času, než kdybych si je po umytí okamžitě vyfoukala.



  • ThermoCare technologie vysouší vlasy rychle při menší teplotě* s úžasným výsledkem a menším poškozením vlasů
  • 2400W výkon motoru, rychlé výsledky* při vysoušení od 2100W
  • 2 x delší životnost motoru**
  • Zdokonalený vysoušecí kroužek napuštěný keratinovým, arganovým a makadamovým olejem pro lesklé a zdravé vlasy
  • Studená vlna
  • 3 teploty / 2 rychlosti
  • Koncentrátor a difuzér
  • Nízká hmotnost pro snadnější styling
  • Očko k zavěšení
  • Odnímatelná zadní mřížka pro snadné čištění




Design fénu se mi opět líbí, je barevný a kombinace barev je velmi stylová a povedená. Myslím si, že Remington se nejen zaměřuje na kvalitu, ale i na samostatné provedení a celkový design produktů, což je podle mě jedině dobře. Fén se kromě pěkného designu pyšní i technologií ThermoCare, díky které se vlasy vysouší rychle i při nízké teplotě. Jeho další výborná vlastnost je, že vysoušecí kroužek je napuštěný keratinovým, arganovým a makadamovým olejem, které vlasům dodávají lesk a vlasy vypadají zdravěji.

Pokud bych měla říci, co od fénu očekávám, tak bych jako první zmínila, že vlasy chci mít co nejrychleji vysušené. Další mou prioritou je, že fén by měl být lehký a jako poslední bod je. aby vlasy po vyfoukání nebyly krepaté (ale tady si můžeme pomoci i různými přípravky).

Fén je na pohled větší, ale je lehký, což je pro mě velkou výhodou, protože vlasy mám přeci jen delší a tak musím fén držet déle, než kdybych měla vlasy krátké. Ovládání je velmi jednoduché a tipické pro fény, takže žádná přebytečná tlačítka, pouze ty, které opravdu využíváme při fénování, jako je rychlost, teplota a nebo foukání studeného vzduchu. Fén vlasy vysuší opravdu rychle a za pár minutek, pokud máte dlouhé a husté vlasy a jestli je máte krátké, tak to zvládne raz dva. Vlasy jsou po vysušení krásně nadýchané, lehce s ním získají na objemu. Navíc jsou po vyfoukání krásně hebké a jemné.


V balení jsou dvě hlavice - jeden koncentrátor pro hladké vysušení vlasů a druhý difuzér pro vlnky.

Výrobci zapracovali i na zadní straně fénu, která je o trochu více chráněná. Určitě se vám už stalo, že zadní část vám vcucla vlasy, které následně přetrhala, vyrvala, nebo zamotala.

S fénem jsem velmi spokojená. To, co jsem od fénu očekávala, splnil. Je lehký, takže se dobře drží, vlasy vysuší velmi rychle a zůstanou krásně hebké a jemné. Také se mi líbí i lépe chráněná zadní část, která vlasy ráda vcucává.


Děkuji zastoupení portálu Blogerky.cz za poskytnutí produktu k recenzi.

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Fén vyzerá naozaj veľmi atraktívne. Naozaj ma oslovil a ešte aj tá nádherná farba :)

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta barva je moc povedená :) Jinak fén celkově je také super a kvalitní :)

      Vymazat
  2. Fén vypadá moc hezky, ale já mám radši, když mi vlasy uschnou volně, fénuju je jenom když je to nezbytně nutné
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já fénuji pořád, nemám ráda, když mám mokrou hlavu a hlavně mi vlasy usychají hrozně pomalu, že i když je nechám volně schnout přes noc, tak jsou ráno pořád dost vlhké :/

      Vymazat
  3. Fén vypadá velmi dobře. Líbí se mi jeho barva, že je lehký a i to, že nejspíše nebude tak ničit vlasy, jako ostatní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je vážně super, hlavně to, že vlasy jsou za pár minutek suché :)

      Vymazat

Pravidelní čtenáři