Inspirace líčení New-Trals vs Neutrals

Krásný den, dnes jsem pro vás vytvořila další líčení s paletkou Makeup Revolution New-Trals vs Neutrals. Toto líčení je velmi jednoduché, ...

Krásný den,

dnes jsem pro vás vytvořila další líčení s paletkou Makeup Revolution New-Trals vs Neutrals. Toto líčení je velmi jednoduché, rychlé, jemnější a tak s trochou odvahy ho můžete nosit i jako denní líčení.


Nejdříve jsem začala bází pod make-up, kterou jsem nanesla na celý obličej. Dále jsem nanesla make-up, který jsem zapracovala štětcem. Lehkým korektorem jsem zamaskovala kruhy pod očima a vše jsem zafixovala pudrem. 


1. Na celé oční víčko jsem nanesla bázi, aby líčení vydrželo co nejdéle. 
2. Oranžovo-hnědý stín jsem nanesla do ohybu oka a pečlivě jsem ho rozmazávala do ztracena směrem k obočí. Do ohybu oka jsem přidala ještě tělovější stín a opět ho rozmazávala směrem k obočí.
3. Na celé pohyblivé víčko jsem nanesla červeno- hnědý stín se shimmerem. Přechod mezi ohybem oka a víčkem jsem lehce rozmazala, aby se barvy lehce spojily. 
4. Stejný stín jsem nanesla i na celou spodní linku a lehce jsem ho rozmazala. 
5. Vnitřní koutek jsem projasnila světlým růžovým stínem.
6. Na spodní vodní linku jsem použila bílou tužku.
7. Nejsvětlejším tělovým stínem jsem projasnila volné místo pod obočím.
8. Nakonec jsem řasy zvýraznila a natočila řasenkou.

Obočí jsem upravila a zvýraznila tmavým hnědým stínem. Na tváře - jablíčka jsem použila jemnou matnou tvářenku, která udělá přirozený narůžovělý nádech a rty jsem zvýraznila opět jemnějším odstínem.


Použité stíny z paletky New-Trals vs Neutrals a produkty:

Použité produkty 
Podkladová báze Fix Protect - Rimmel
Make-up Lasting Finish - Rimmel
Korektor Lift Me Up - Astor
Pudr - Essence
Báze pod oční stíny - Dermacol
Paletka New- Trals vs Neutrals - Makeup Revolution
Bílá tužka Kajal Eye Liner 01 White - E-style
Řasenka - Volume Colourist - Rimmel 
Tvářenka The Matte Blush Beloved - Makeup Revolution
Rtěnka Lipfinity Evermore Lush - Max Factor  


Jak se vám dnešní rychlé líčení líbí?

FACEBOOK   |   INSTAGRAM   |   YOUTUBE

You Might Also Like

13 komentářů

  1. Líčení je nádherné. Líbí se mi, jak krásně ho dokážeš nafotit. Když jsem to já párkrát zkoušela, tak to bylo o nervy. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) No někdy je to o nervy to nafotit :D Většinou mi z třiceti fotek vyjdou jen tři :D

      Vymazat
  2. Liceni je krasne, moc se ti povedlo :)

    OdpovědětVymazat
  3. Liceni je krasne, moc se ti povedlo :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty tóny těch odstínů.. To je úžasný! :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  5. Moc děkuji :) Také se mi tahle barevná kombinace moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  6. Liceni je krasne.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři