Revlon - setkání a představení značky

Krásný den, v úterý jsem byla pozvaná do Prahy na představení značky Revlon , který se již pomalu objevuje ve FAnn parfumeriích . Celé set...

Krásný den,

v úterý jsem byla pozvaná do Prahy na představení značky Revlon, který se již pomalu objevuje ve FAnn parfumeriích. Celé setkání bylo báječné, v krásných prostorách útulné restaurace Altány Kampa a dnes bych vám chtěla ukázat, jak celá akce a představení značky vypadalo.


Značka byla založena roku 1932 bratry Revsonovými v USA a nabízí kompletní sortiment dekorativní kosmetiky pro líčení tváře, očí, rtů a nehtů. 


Kromě spousty kosmetiky na nás čekalo i výtečné jídlo a pití a mé milované makronky, které fakt miluji.




Revlon má podle mě celkem široké spektrum dekorativní kosmetiky a myslím si, že si k němu najde cestu skoro každý. Já jsem se hlavně nemohla vynadívat na rtěnky, především na matné rtěnky v pastelce, které jsou v krásných odstínech a nechybí ani odvážnější barvy.



Další produkty, které mě zaujaly, byly řasenky. Musím říct, že ani tady výběr nechybí. Z řasenek mě nejvíce okouzlila Ultimate All-In-One (řasenka 5v1 - červená) , která má velmi unikátní kartáček, je tedy hodně drobný, má oválný tvar, krátké štětinky a dutý střed.



Pudry, tvářenky a bronzery byly dalším produktem, u kterého jsem strávila hodně času. 


A samozřejmě make-upy,Colorstay, na které slýchám samou chválu a které jsou dostupné ve dvou variantách, jak pro normální a suchou pleť, tak i pro smíšenou a mastnou pleť. Kromě toho u této značky můžeme najít i make-up pro vyhlazený vzhled pleti, make-up přizpůsobující se pleti a nebo BBkrém.


Značka kromě zmíněných produktů nabízí i klasické laky na nehty, gel laky, podkladové báze, rozjasňovače pleti, korektory,oční stíny, tužky na oči, gelové linky, tužky s gelem na obočí a další dekorativní kosmetiku.


.
Dostupných a představených produktů je a bylo opravdu spousty, tak jako i informací. Značka mi přijde celkově zajímavá a sympatická.


Po celou dobu akce, jsme měli možnost nechat se nalíčit vizážistkou a produkty značky Revlon.



Celé setkání bylo velmi vydařené v příjemném prostředí s pozitivní energií. 
Tímto bych chtěla Revlonu moc poděkovat za pozvání a za příjemně strávený den, který jsem si užila a dozvěděla se o značce a produktech více. 

Znáte značku Revlon? Jaké produkty vás zaujaly?

FACEBOOK   |   INSTAGRAM   |   YOUTUBE

You Might Also Like

24 komentářů

  1. Mám od Revlonu jeden rúž a je úžasný, takže odporúčam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na ty jsem moc zvědavá, protože mají krásné barvičky :)

      Vymazat
  2. Značka vyzerá úžasne, muselo to tam byť skvelé :)

    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  3. Páni ty rťenky vypadají skvěle.

    ZU
    http://zubandf.blogspot.cz/?m=1

    OdpovědětVymazat
  4. Ach ty makronky! :-) Revlon miluju, jsem ráda, že je konečně u nás. Měla jsem s ním zkušenosti ještě před lety, to jsem jej hojně objednávala ze zahraničí. :)
    Fairychain

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo makronky, ty jsou :) Já jsem hlavně zvědavá na ty make-upy a matné rtěnky :)

      Vymazat
  5. Chci vyzkoušet ten Colorstay makeup, když ho každý tak vychvaluje :)
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ten jsem také zvědavá, když ho každý chválí :)

      Vymazat
  6. Wau tak to ti závidím vyzerá to krásne :)
    www.leekralova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Na slavné Revlon pastelky na rty se chystám už dlouho.

    OdpovědětVymazat
  8. taky se těším, až něco vyzkouším, jsem na to moc zvědavá, mají tolik skvělých věcí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mají :) Doufám, že si najdu nějaké oblíbence :)

      Vymazat
  9. Nemůžu se dočkat až tuto značku potkám ve Fann. Chtěla bych vyzkoušet úplně všechno

    OdpovědětVymazat
  10. Jeeejjj, tak to (v dobrom) závidím, takýto event. =) Ja sa chystám už celú večnosť na rúž od Revlonu. Ty sama si už vyskúšala nejaký ich produkt? vedela by si odporučiť alebo toto bolo prvé zoznámenie? =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já produkty teprve budu zkoušet, takže jsem sama zvědavá jaké budou :)

      Vymazat
  11. Super fotky, značku znám a už dlouho se ji chystám vyzkoušet:)
    The pearls of my life

    OdpovědětVymazat
  12. Moc pěkné fotky, určitě to bylo fajn :)

    Lucy Enne

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři