Inspirace líčení - Barevné linky

Krásný den, dnes mám pro vás nachystané líčení, kde jsem se zaměřila na barevné linky. Léto je přímo pro barvy stvořené a kdy jindy experi...

Krásný den,

dnes mám pro vás nachystané líčení, kde jsem se zaměřila na barevné linky. Léto je přímo pro barvy stvořené a kdy jindy experimentovat, než právě v tuto chvíli. Linky miluji, ale někdy je dobré zkusit něco víc, než černou klasiku.


1. Nejprve jsem nanesla bázi pod oční stíny.
2. Víčko jsem sjednotila stínem v tělové barvě.
3. Začala jsem barevnou linkou ve fialovém odstínu, kterou jsem udělala silnější.
4. Pak jsem nanesla slabě černou linku.
5. Vnitřní koutek jsem projasnila stínem šedým, který hází odlesky do fialova.
6. Na spodní linku jsem použila zlatý stín.
7. Bílou tužkou jsem vykreslila vnitřní vodní linku.
8. A nakonec jsem zvýraznila řasy černou řasenkou.


Na vyčištěnou pleť jsem nanesla podkladovou bázi a následně jsem pleť sjednotila lehkým make-upem. Nedokonalosti a kruhy pod očima jsem zamaskovala korektorem a celý obličej jsem zapudrovala. Obočí vykresluji tmavším hnědým stínem. Obličej jsem lehce vykonturovala a tváře zvýraznila tvářenkou v přirozeném odstínu. Abych make-up ještě trochu prozářila použila jsem rozjasňovač. Nakonec jsem sáhla po matné hnědé rtěnce.


Použité produkty:
Podkladová báze pod oční stíny - Urban Decay
Paletka XX Vice Reloaded - Urban Decay
Linky Vivid Brights - Nyx
Černé gelové linky - Dermacol
Jumbo tužka bílá - Nyx
Řasenka Volume Million Lashes - L´Oreal
Podkladová báze - Rimmel
Make-up Long Lasting Finish - Rimmel
Korektor Radiance reveal - Bourjois
Pudr Sexy mama - The Balm
Obočí - Beauty UK
Bronzer - Mary Kay
Tvářenka - Benefit
Rozjasňovač - Makeup Revolution
Rtěnka Lingerie Honeymoon - Nyx
Fixátor make-upu - Nyx


Nevím jaké máte rozlišení a nastavení barev, protože na jednom počítači mi to barvy ukazuje bezvadně a na tom druhém je to skoro bezbarvé a přesvětlené.

Nosíte barevné linky?
FACEBOOK   |   INSTAGRAM   |   YOUTUBE

You Might Also Like

6 komentářů

  1. vyzerá to veľmi pekne :) hlavne tá pastelová fialová farba :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné líčení :-) tak fialová vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké líčení! :) Já ty fialové linky prostě miluju ❤️

    Petra Bartáková

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je nádhera, hrozně se mi to líbí! Já barevné linky nenosím, protože jsem asi trochu srab, ale třeba se někdy odhodlám. :) Chce to čas stejně jako tmavé rtěnky. :)
    Diary of Girly Things

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři