Sebamed - Regenerační šampon a kondicionér

Krásný den, dnes mám pro vás tip na vlasovou kosmetiku od značky Sebamed , kterou mi zaslal ke spolupráci e-shop Kupkosmetiku.cz . Jedná se...

Krásný den,
dnes mám pro vás tip na vlasovou kosmetiku od značky Sebamed, kterou mi zaslal ke spolupráci e-shop Kupkosmetiku.cz. Jedná se o regenerační šampon a kondicionér pro obnovu poničených vlasů. Musím se přiznat, že vlasovou kosmetiku často střídám a většinou nezůstávám dlouho u jednoho produktu, ale tady už jsem si další produkty pro vlasy do zásoby koupila, což se u mně stává jen zřídka.


- regenerační komplex pro stabilizaci struktury vlasů 
- pro jemné mytí a ochranu vlasové pokožky
- podporuje obranu přirozeného ochranného pláště kůže s pH 5,5
- neobsahuje mýdlo, přidaná barviva a alkalické složky


 Šampon je v plastovém širším obalu. Celý design se nese v jednoduchosti, ale přesto zaujme barevným nápisem a detailem. Když produkt otevřete a přičichnete, tak je cítit příjemná vůně, která není nijak výrazná, ale spíše lehká.



Šampon má gelovou konzistenci, ale při mytí vlasů celkem pěkně pění, takže ho stačí nanášet v menším množství. Vlasy pěkně umyje a zbaví je veškerých usazených nečistot i mastnoty. Jakmile ho vmasírujete do vlasů, tak okamžitě cítíte, jak vlasy lehce vyhlazuje, což já naprosto miluju. Po použití šamponu jsou vlasy krásně hebké, vyhlazené a opravdu nádherně lesklé. Krom toho mi přijde, že jsou vlasy i lépe vyživené a i velmi poškozené vlasy vypadají po umytí zdravěji. Moje vlasy se celkem rychle mastí, ale šampon používám už několik týdnů a nezdá se mi, že by se mi mastili více, nebo méně.



- neutrální pH
- pomáhá s obnovou poničených vlasů 
- obsahuje zvlhčující panthenol a kombinaci rostlinných extraktů, které obnovují přirozený lesk


Kondicionér je mou nedílnou součástí, každého mytí vlasů a popravdě si nedovedu představit, že bych ho vynechala, to bych se asi nedočesala. Obal je opět stejný jako u šamponu, jen se tu trochu liší barevnost. Co se týče vůně, tak ta je nádherná. Opět to není nic vtíravého a nějak silného, prostě jemná, příjemná, svěží vůně.


Kondicionér má gelovo krémovou konzistenci. Na vlasy se nanáší velmi dobře a opět ho stačí nanést v malém množství. Už při aplikaci je cítit, jak vlasy krásně vyhlazuje a změkčuje, takže už při mytí vlasů si můžete oddechnout, že vlasy vám rozčesat půjdou a i ty zničené. Já to už poznám hned, jak kondicionér do vlasů vmasírovávám, to je co mi stačí, abych věděla jak mi sedl a nebo nesedl. Každopádně vlasy jdou krásně a dobře rozčesat a to i následující dny. Také mi přijde, že vlasy vypadají zdravější, jsou více vyhlazené, lesklé, a i na oko zacelenější.

Na produkty Sebamed se můžete podívat - zde.

Já jsem s produkty velmi spokojená a celkem předčily mé očekávání. Šampon vlasy krásně umyje a ani při delším používání mi na vlasové pokožce nevytvořil paseku. Navíc vlasy pěkně vyhlazuje a dělá je krásně lesklé. Co se týče kondicionéru, tak ani tady jsem nic špatného nenašla. Svůj účel stoprocentně plní, protože vlasy jdou rozčesat opravdu dobře a lehce. 

Vyzkoušeli jste některý produkt od značky Sebamed?

FACEBOOK   |   INSTAGRAM   |   YOUTUBE
Děkuji zastoupení e-shopu Kupkosmetiku.cz za poskytnutí produktů k recenzi.


You Might Also Like

4 komentářů

  1. Šampon i kondicionér by se mi líbil :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Značku Sebamed mám moc ráda a už jsem vyzkoušela celkem hodně jejich produktů, i tuhle dvojci :) Byly super, ale pak se mi zdálo, že se mi dřív mastí vlasy, takže znovu už si je nepořídím.
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Značka se mi také zalíbila :) Ale mně se vlasy mastí pořád stejně, takže každý třetí den vlasy myji jak s touto dvojicí tak i s jinými produkty. Takže já si nemůžu stěžovat :)

      Vymazat
  3. Tuhle značku neznám, ale vypadá dost slibně! :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři