MAC - NUTCRACKER SWEET NUDE LIPSTICK KIT (VÁNOČNÍ EDICE)

Krásný den, dnešní článek není jen recenze, ale i malý tip na vánoční limitku od velmi známé kosmetické značky M.A.C . Internet se plní zá...

Krásný den,

dnešní článek není jen recenze, ale i malý tip na vánoční limitku od velmi známé kosmetické značky M.A.C. Internet se plní závratnou rychlostí vánočními balíčky, které lákají už pouhým pohledem na design. Jo, tohle období různých limitek a zvýhodněných setů je pro mou peněženku dost náročné a mám co dělat, abych se trochu udržela a nenakoupila vše, co se mi líbí a co bych chtěla vyzkoušet. No o tomhle bych tu mohla kecat hodiny a hodiny. Stejnak, když řeknu že končím a už nic nekoupím, tak narazím na něco, čemu odolat nejde. I když možná jde, ale já nechci. Prostě maniak, který kosmetiky nebude mít nikdy dost. Díky ale téhle mojí úchylce píšu i tento blog, abych vám dávala tipy a ukazovala, jaké novinky se k nám dostaly. Nicméně, pojďme se vrátit k dnešní značce MAC. Popravdě a na rovinu (dodnes nevím proč) tahle značka mě nikdy nějak nepřitahovala a spíše jsem jí ani nevyhledávala, teda do té doby, než se spustil e-shop, ale především když se na něm ukázaly vánoční limitky. To už jsem měla potřebu něco vyzkoušet a ověřit si, jaké produkty jsou. MAC si letos s limitkami vyhrál a celá jejich kolekce Nutcracker je pastvou pro oči. Sami se podívejte, jaké krásné kousky tam jsou...


Když se celá kolekce Nutcracker objevila na e-shopu, tak jsem původně chtěla paletku na tvář, která ukrývala tvářenku a rozjasňovač. No, jenže byla vyprodaná a když se teď koukám na stránky, tak se nic nezměnilo - vyprodáno. Možná to tak bylo lepší, protože jsem natrefila na další produkty, které mě chytly za mé kosmetické srdce více. Po chvíli hledání a srovnávání jsem se rozhodla pro set mini rtěnek Sweet Nude Lipstick Kit , kde jsou karamelové odstíny do nude tónů, které já nosím nejčastěji. Většinou, když si pořizuji nějaký set, tak chci, aby obsahoval alespoň osmdesát procent produktů, které využiji, tenhle jich obsahuje sto. 


Jak jsem psala v úvodu, některé sety vás okouzlí pouhým pohledem na design. Tady to byla láska na první pohled. Kolekce je laděná do růžovo-černé barvy, kde se prolínají zlaté detaily. Jedním slovem prostě nádhera. Krabička je plastová a moc pěkně zpracovaná. Je to ten pevnější plast, takže se nemusíte bát, že se hned zničí. Je to krásný a stylový doplněk v podobě šuplíku, který krásně rozzáří váš kosmetický koutek. Všimněte si nápaditého zlatého detailu, kterým set jednoduše otevřete a zavřete.


Když krabičku ,,šuplík,, otevřete, tak na vás vykouknou čtyři malé rozkošné rtěnky, z nichž jsou tři odstíny matné a jeden je podle popisku do polomatna, ale na obale je napsáno Cremesheen (vysoký lesk). Rtěnka samotná mi přijde efektem na rtech jako sheen, takže asi tak, ale k tomu se ještě dostaneme.



Rtěnky jsou malé a proto se bezvadně vejdou do kabelky, nebo kosmetické taštičky, kde nezaberou příliš místa. Pokud tedy cestujete, můžete si je všechny zabalit s sebou a každý den vytáhnout jinou barvu, na kterou zrovna máte náladu.


Matte Lipstick

Začínám matným efektem rtěnek, které v tomto setu mají převahu. MAC nabízí variantu rtěnek Matte, které vytváří matný vzhled a Retro Matte pro ultra matný vzhled, to je ale jen detail, aby jste měli nějakou představu, co v jejich nabídce můžete najít. Teď se bavíme ale o Matte. Vždycky, když rtěnky otevřu, tak si k nim nejdříve přičichnu. Udělala jsem to i tady a musím říct, že nějakou kapku vůně tam cítím. Je to teda skoro nepatrné a díky tomu i příjemné a nevtíravé. Konzistence rtěnek mě velmi překvapila, protože i když se jedná o matný finish, tak při nanášení mají krémovější konzistenci, díky které se krásně nanáší a jsou i na rtech příjemné. Takovou příjemnou texturu mají při nanášení, po chvilce, co rtěnku aplikujete, se ale začínají měnit na matný efekt, ale i přesto příjemný a lehký pocit barvy na rtech zůstává. Je pravda, že i tyto rtěnky rty trochu vysušují, ale když to porovnám s těmi, které jsem vyzkoušela dříve, tak se to ani moc srovnávat nedá. Pokud se rozhodnete, že použijete nějaký podklad, co rty trochu hydratuje, tak si nějakého vysušování ani nevšimnete. Rtěnky jsou celkem pěkně pigmentované a kryjí již při první vrstvě, takže ani tady není co dodat. Výdrž se mi zdá slušná, protože i když jím a piju, tak čtyři hodinky rtěnka zvládne úplně v pohodě. Když se začne vytrácet, tak rovnoměrně, což opět musím pochválit a především to oceňuji. Další plus, které jsem našla, je to, že rtěnky zůstávají na svém místě a nemusíte použít ani konturku. Jednoduše je nanesete a když se po pár hodinách podíváte do zrcátka, tak vidíte, že se barva nikam nehnula, neposunula a ani neobtiskla na zuby, nebo část vaší tváře, či někoho jiného. 


Cremesheen

Jak jsem již psala, tak v popisku setu se uvádí polomatný efekt a na obalu rtěnky je napsáno Cremesheen (vysoký lesk). Takže kdo se v tom má vyznat? Nicméně, když jsem rtěnku nanesla, tak už konzistencí mi jako polomatná nepřipadala, protože byla hodně krémová, příjemná a při styku se rty jakoby tála. Prostě lehoučká rtěnka, která rty dokáže i hydratovat a vytvoří příjemný pocit. Pigmentace mě už kvůli textuře a odstínu příjemně překvapila, protože už při první vrstvě jsem na rty nanesla krásnou barvičku. Co se týče výdrže, tak bych řekla, že vydrží o dost méně, určitě nevydrží tolik jídla a pití než předchozí Matte. To nečekejte už kvůli její krémové textuře a hydratační schopnosti.


Jednotlivé odstíny můžete vidět zde na ruce a následně i na rtech...



Créme Cup (Cremesheen) - tento odstín je ten jediný v sadě, který vytváří saténový lesklý efekt. Má krásnou světle růžovou barvu s modrým podtónem. Tenhle odstín mám moc ráda a nosím ho velmi často, především k dennímu líčení je pro mně ideální volbou.


Kinda Sexy (Matte) - rtěnka, která má neutrální růžový odstín a vytváří matný efekt. Další odstín, který ráda nosím a který se hodí na den k jemnému líčení.



Nouvelle Vogue (Matte) - výraznější, ale přesto stále jemná růžová barva s modrým podtónem, která vytváří matný efekt. Opět se dá krásně sladit s jemným denním líčením, ale můžete jí nosit i k večernímu líčení, kdy chcete rtům dodat šťávu.



Whirl (Matte) - matná růžová (teda podle popisku). Já tam vidím nádech do hnědého podtónu a i tak působí na rtech. Další pro mně využitelný odstín, který nosím spíše k večerním příležitostem, nebo když chci líčení dodat šmrnc a rty zahalit do jiné barvy, než jen typické růžové.


Moje první zkušenost s MAC je celkově pozitivní. Matné rtěnky mě překvapili hodně a jsem z nich nadšená. Hodlám si pořídit odstín Kinda Sexy v plném balení, který jsem si oblíbila. Co se týče rtěnky s efektem cremesheen, tak ani ta mě nezklamala, hlavně odstínově mi parádně sedla. Na druhou stranu mě ale ani neposadila na zadek jak jsem čekala. Nicméně je to otázka vkusu, pokud na kosmetice ujíždíte a rádi si pořídíte něco dražšího a luxusnějšího, tak proč ne. Já se teda ale přikláním k MAC rtěnkám s matným finishem. A v tom celém vidím hlavní důvod, proč tyhle sety miluju. Člověk si může vyzkoušet různé produkty, nebo v tomto případě různé odstíny a efekty a následně se rozhodnout, co potřebuje a naopak bez čeho se obejde.


Vyzkoušeli jste některý produkt od MAC? A co říkáte na limitku Nutcracker?

You Might Also Like

14 komentářů

  1. Tý jo tahle sada vypadá zcela skvěle :) Líbí se mi hlavně ten poslední odstín :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sada je úžasná :) Jo ten poslední odstín je krásný :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Celkové zpracování této sady je krásné :) To mě oslovilo hned na první pohled :)

      Vymazat
  3. Limitka je nádherná! Na rtech se mi nejvíc líbí Whirl

    OdpovědětVymazat
  4. matné rtěnky jsou super tuto sezónu jsem si je oblíbila akorát u té poslední jsem čeklala, že bude vypadat tmavěji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo matné rtěnky jsou bezva :) No je to jen jedna vrstva, pro lepší efekt, co se týče barvy by to chtělo ještě druhou vrstvu :) Ale takhle mi to stačí, kdyby byla víc tmavší, tak bych jí nespíš nevyužila :)

      Vymazat
  5. Ta celá kolekce je prostě sladká! :) Dlouho jsem nad nějakými věcmi uvažovala, až mi vyprodali tu sadu s rozjasňovačem i ten meruňkový pudr, takže to asi letos už vynechám úplně. Nicméně se mi líbí výběr odstínů o obaly celé téhle limitky a na rtěnkách MAC se asi nedá co zkazit. Krémové rtěnky od MACu mi také nepřijdou nic úplně extra, jsou fajn to ano, ale jak si psala, na zadek se z nich neposadím. Určitě ne, když jsou teď na trhu krémové rtěnky od UD :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je, už na první pohled se mi ta limitka líbila :) Jo tak rozjasňovač jsem chtěla taky, ale byl hned pryč :/ Přesně tak, čekala jsem od těch krémových trochu víc, no ale matné jsou super :)

      Vymazat
  6. Od Mac jsem nic nezkoušela, ale limitka vypadá krásně. Ten obal je skvostný:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásna limitka! Určite MAC v najbližšej dobe navštívim! :-)

    www.allaboutnathalie.com

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři