ZOEVA - BLANC FUSION, CARAMEL MELANGE, STROBE GEL HIGHLIGTER

Krásný den, dnešní článek je recenze novinek, které si pro nás připravila Zoeva . Pokud se zajímáte o kosmetiku více, nebo jste milovníci ...

Krásný den,

dnešní článek je recenze novinek, které si pro nás připravila Zoeva. Pokud se zajímáte o kosmetiku více, nebo jste milovníci této značky jako já, tak jste tyto novinky na stránkách makeupandmore.cz nebo makeupandmore.sk jistě zaznamenali. Není to dlouho, co mi přišel e-mail od zastoupení, že mi posílají balíček posledních novinek. Co vám budu povídat...měla jsem ohromnou radost, protože jak víte, Zoeva je moje srdcovka, hlavně co se týče paletek a štětců. Málem mi vyletělo srdce z těla, protože ta radost byla opravdu nepopsatelná, asi taková, jako když malé dítě rozbaluje pod stromečkem dárky. Beztak to takový vánoční balíček byl, protože byl krásně zabalený ve zlatém papíře, kde byly i výborné pralinky s logem značky.


V nabídce se objevily dvě paletky a také box, který obsahuje tři paletky, z nichž jsou dvě nové (Blanc Fusion a Caremel Melange) a jedna stálice Cocoa Blend, kterou jedním slovem miluju a pokud by jste chtěli, tak se na ní můžete podrobně kouknout zde. Další a poslední novinkou je Strobe Gel, neboli rozjasňovač, který je k dostání ve třech odstínech. Tak a můžeme se jít na novinky podrobně kouknout...


Nejdříve začnu obalem, který se liší pouze barvou. Světlá varianta patří tónům bílé čokolády a ta tmavá tónům karamelu. Design se mi opravdu moc líbí a celkově mám ráda tyhle tvrdé kartonové obaly, protože v kosmetickém šuplíku nezabírají příliš místa.




Paletka, která v sobě ukrývá odstíny bílé čokolády, odlesky pražených mandlí, zlatého medu s perleťovým nádechem. No už jste dostali chuť na čokoládu? Stačí se jen zakousnout, nebo nejlépe zabořit štěteček a tuhle barevnou paletu nanést na vaše víčko. Já jsem se nejprve těchto barev obávala, protože stíny působí hodně světle a co vás jako první u světlé paletky napadne je to, jakou bude mít pigmentaci. Chvilka pochybností zašla hned, jak jsem jednotlivé stíny začala nanášet na ruku a následně na víčko. Zoeva s pigmentací opět nezklamala a už při první vrstvě nanášíte krásnou pestrou barvu. Perleťové odstíny je ale nejlepší u této paletky nanášet prsty, aby vynikly co nejvíce. Musím pochválit sestavení paletky, protože se mi líbí, že nahoře je pět stínů perleťových a dole pět stínů matných. Takže je jen na vás, jestli chcete vytvořit jemné líčení na den, nebo vytvořit lesklé líčení na večerní příležitost. Konzistence stínů je hodně zvláštní, příjemná, sametová a lehce máslová, přesně tak, jak má Zoeva ve zvyku. Co se týče prášivosti, tak vám nebudu říkat, že nepráší vůbec, to ne, ale práší jen maličko, především když stín nabíráte na štětec, ale není to nic hrozného. Se stíny se pracuje velmi dobře. Na štěteček, ale i na oči se dobře nanáší a především se krásně rozmazávají, jak do sebe, tak i do ztracena. Myslím si, že zrovna paletky od této značky budou díky této vlastnosti výborné i pro ty, kteří s líčením teprve začínáte. No a vrháme se na výdrž, tady je to hodně individuální. Já pod stíny používám vždy bázi, protože se moje víčka rychle mastí. Nicméně mi s bází drží velmi dobře až do večera, pak samozřejmě už začínají lehce ztrácet na intenzitě, ale to je úplně normální a mám to u všech stínů, které vlastním. 


Ukázka jednotlivých stínů - pouze jedna lehká vrstvička bez báze i barevného podkladu. Jak můžete vidět, tak stíny můžete nanášet rovnou na víčko, aniž by jste použili podkladovou barvu.



Noble - perleťová bílá s jemným zlatým odleskem
Single Origin - tlumená zlatá s odlesky champagne
Vision Of Gold - zářivá žlutozlatá
Late Bloomer - měděná s kovovým odleskem
Sweetness Lingers - hnědofialová s odlesky do bronzu



Travel Inspired - matná světle béžová
Joy In a Box - matná světle hnědá
Conched - matná středně hnědá
Question Of Taste - matná karamelově hnědá
Last Bite - matná tmavě hnědá


Inspirace se stíny: Travel Inspired, Joy In A Box, Conched, Visions Of Gold, Noble


CARANEL MELANGE

Druhá paletka už z názvu napovídá, že bude obsahovat odstíny karamelu, od jemné zlatohnědé po zlaté a skořicové tóny. Tyhle odstíny jsou přesně podle mého gusta a připomíná mi i celkovou barevností Cocoa Blend paletku. Konzistence je opět něco úžasného, sametového, jemně namletého a příjemně máslového, přesně tak jak to má být. Pokud jste si už všimli dalších fotek, tak jste zjistili, že pigmentace je opět výborná. Všechny stíny do jednoho jsou totiž krásně syté, vyniknou bez jakéhokoliv podkladu a už při první vrstvě zahalí víčko do krásné barvy. Sestavení stínů je opět pěkně zpracované. Paletka obsahuje totiž šest stínů matných a čtyři stíny perleťové až metalické a proto s ní můžete vytvořit líčení jemné, vhodné na den, ale i na večer, kdy můžete přidat a rozzářit třeba střed víčka perletí. Výdrž s bází je opět stejná jako u předchozí Blanc Fushion. Stíny drží dobře až do večera, pak opět začínají ztrácet lehce na intenzitě, ale jak jsem říkala, mám to u každých stínů.



Ukázka jednotlivých stínů - pouze jedna lehká vrstvička bez použití báze i barevného podkladu. No řekněte sami, ta pigmentace je naprosto úžasná, že?



Wax Peper - matná krémová 
Universal Delight - matná světlá do béžova
Aftertaste - matná červenooranžová
182´C - perleťová měděná
Liquid Center - měděná kovově bronzová 


Alchemy - matná lososově hnědá 
Start Soft - matná teplá středně hnědá 
Finish Sensual - matná středně hnědá 
Almost Burnt - kovově zlatá
Edible Gem - fialovohnědá se třpytky



Poslední produkt, který se v balíčku ukrýval, byla novinka v podobě rozjasňovače, na kterou jsem byla hodně zvědavá. K dostání je ve třech odstínech: Halo - pro velmi světlou a světlou pokožku Aureole - pro středně tmavou a olivovou pokožku, Corona - pro světlou a středně tmavou pokožku. Rozjasňovače jsou navíc obohacené o vitamín E.


Highligter přišel v krásné papírové krabičce laděné do elegantní černé barvy se stříbrnými detaily. Uvnitř už se ukrýval samotný produkt ve skleněné dózičce s černým víčkem, na kterém je logo značky. Musím tento styl pochválit, protože Zoeva má obaly vždy elegantně zpracované a působí tak luxusním dojmem. Po otevření je už na pohled vidět, že se jedná o gelovější konzistenci, která se mi nejlépe nanáší prsty a to tím způsobem, že gel lehce do pleti vklepávám, samozřejmě, že můžete použít i štěteček, to závisí jen na tom, co preferujete. Doporučuji ho nanášet v malém množství, aby jste to hned při první vrstvě nepřepískli. Málo je většinou více a pokud budete chtít docílit výraznějšího efektu, tak ho můžete jednoduše navrstvit. Gel je krásně pigmentovaný a pleti dodá krásný lesk a jas. Ten efekt, který na pleti vytvoří je naprosto fantastický a famózní. I když jsem zastánce spíše pudrových rozjasňovačů. tak tenhle si mé srdce získal ihned po aplikaci a jedním slovem jsem si ho zamilovala. Na pleti  je úžasně lehoučký, že ho vůbec necítíte. Výdrž je hodně individuální a určitě bude držet lépe a déle na pleti normální a suché, než na pleti mastné. 




Jak můžete vidět na fotce, Strobe Gel v odstínu Corana má krásnou barvičku do růžova se zlatým odleskem.



 S rozjasňovačem a lehkou rukou vytvoříte krásný rozzářený a přirozený vzhled.


Dnešní článek byl hodně dlouhý a snad obsahuje vše potřebné, aby jste se o novinkách dozvěděli co nejvíce. Z paletek je mému srdci blíže Caramel Melange, protože má tmavší odstíny, které já nosím nejčastěji. Na druhou stranu v každé z těchto paletek je několik barev, po kterých sahám často, především perleťové a měděné odstíny dodají každému líčení něco víc. Jedním slovem, každá z nich má něco do sebe, co se týče barevnosti. No a rozjasňovač je naprosto perfektní a nádherný, stal se velkým oblíbencem v mém líčení.

Co říkáte na novinky a jaká paletka vás zaujala nejvíce?

Děkuji zastoupení Zoeva za poskytnutí produktů k recenzi.

You Might Also Like

41 komentářů

  1. Ty paletky nutně potřebuji, vypadjí prostě dokonale! :O <3
    BLOG EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  2. Po té Caramel paletce stále víc a víc pokukuji :) Jinak líčení se ti povedlo. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Caramel je nádherná, připomíná mi Cocoa Blend :-) Děkuji moc.

      Vymazat
  3. Tak a já kvůli tobě udělala objednávku paletky Caramel a rozjasňovače:-D Už se nemůžu dočkat až dorazí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super :-) Snad budeš spokojená jako já, nicméně myslím že jo :-) Rozjasňovač je dokonalej :)

      Vymazat
  4. Ta CARAMEL MELANGE paletka je něco tak nádhernýho! Jeden odstín hezčí než druhý ❤️

    Petra Bartáková

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím:-) Ty odstíny jsou úžasné a celkově pěkně poskládané:-)

      Vymazat
  5. Nádherný článek, ta Caramel paletka je dokonalá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc:-) Ta je krásná, že? Už jen na pohled je to něco pěkného.

      Vymazat
  6. Nádherný článek :) Ze začátku se mi líbila hlavně paletka Blanc Fusion, nakonec jsem ji i koupila :) Ale teď mi připadá hodně hezká i ta druhá paletka... O rozjasňovači ani nemluvě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji:-) Snad budeš s paletkou spokojená, ale věřím že ano :-) No rozjasňovač je bezkonkurenční a hlavně ho stačí nanášet jen maličko, takže vydrží věčnost:-)

      Vymazat
  7. Máš krásné recenze a fotky. To je vždycky radost číst nový článek a o Instagramu ani nemluvím . Nejvíc se mi líbí paletka Blanc Fushion , ale jako první si chystám pořídit Cocoa Blend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to moc děkuji:-) Cocoa Blend je úžasná, jen do ní! Věřím, že litovat nebudeš :-)

      Vymazat
  8. Krásné fotky! :) Paletka mě moc neoslovila, ty stíny nejsou úplně pro mě, ale ten rozjasňovač je přesný opak. Ten mě totálně nadchl! Dost o něm teď uvažuju, vypadá krásně! :) Z touhle konzistencí teda nemam úplně zkušenost, takže by mě zajímalo i to, jak by se mi to aplikovalo, já na krémové/gelové konzistence moc nedám, protože to s nima tolik neumím :DD


    Nikola Mills

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mně se paletky líbí moc :-) Ale tak každý má rád něco jiného. Jako rozjasňovač je super! Aplikace je snadná, pokud ho aplikujes na pudr, tak je dobré ho nanést vklepáváním nejlépe prsty :-) Jinak drží moc pěkně, nehne se a ani neflekatí:-)

      Vymazat
  9. Popravdě vše zmíněné se mi zalíbilo. Odstíny jsou dle mého nádherné a pigmentace vypadá taky moc hezky :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi líbí všechno :) Hlavně u této značky to platí vždy, dokáže zaujmout jak obaly, tak produkty :)

      Vymazat
  10. Super recenze!Novinky vypadají krásně, už vím co si napíši na seznam jako dárek pod stromeček :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Tak ať pod stromečkem najdeš vše, co si přeješ :)

      Vymazat
  11. Jééé, tak trochu ti závidím! :) Krásné paletky a musím říct, že se mi kupodivu velmi líbí obě a budu nad nimi uvažovat. Myslela jsem si, že ta Blanc Fusion se mi nebude líbit, ale čím víc koukám na fotky, tím víc mám pocit, že ji také potřebuji! :)) Vlastně je asi potřebuji obě :D Ty gely jsou strašně zajímavé, nezbude mi nic jiného, než je vyzkoušet také :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já když jí viděla na e-shopu poprvé, tak mě nechávala chladnou. Když ale přišla, tak jsem se do ní zakoukala a velmi mě překvapila, ať už barevným složením, tak samotnou kvalitou co se týče pigmentace :) No a rozjasňovače jsou naprosto TOP! Dělají krásný efekt a pleť pěkně rozzáří.

      Vymazat
  12. tie paletky vyzeraju super, len neviem ktorá viac. haha ja som klasicka zena, ze chcem vsetko co vidim :D a to zlte licenie ti velmi pristane :)

    lapepla.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško, tak to znám moc dobře:-) Chci to a to, chci všechno co se mi líbí:-D

      Vymazat
  13. Ty paletky jsou krásné, vlastně ani nevím, která se mi líbí více. Loni jsem jednu Zoeva paletu kupovala mamce k Vánocům a je s ní vážně spokojená. Asi si budu muset taky nějakou pořídit. Nejvíce mě ale zaujaly Strobe Gel, které jsem před pár dny viděla u nějaké youtuberky na Snapchatu. Tyhle krémové rozjasnovače mám nejraději :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, že je mamka spokojená:-) Já mám obecně Zoeva paletky ráda. Teď jich mám dohromady pět a jednu ještě vyhlídlou :) Jo rozjasňovač je úžasný a dělá nádherný efekt:-)

      Vymazat
  14. Paletky jsou moc krásné, ale nejvíce me zaujal právě rozjasnovac, který musím proste mít a hned po výplatě objednávam :D jen doufám, ze to nebude hned všechno vyprodané :)
    Jinak moc pěkný a užitečný článek :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě za vyzkoušení stojí, věřím že budeš spokojená:-) Já myslím, že ne, ale kdyby náhodou, tak zase naskladní :-)

      Vymazat
  15. Tvůj blog miluju! Novinky jsem už zahlédla, jen jsem čekala na nějakou smysluplnou a podrobnou recenzi a tahle to splňuje. Nejvíc se mi líbí Blanc Fushion, kterou jsem právě objednala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé tak to moc děkuji :) Jsem ráda, že se ti můj blog i recenze líbí. No myslím si a věřím tomu, že si paletku oblíbíš :)

      Vymazat
  16. Taky je akutně nutně potřebuji. Vypadají nádherně!!!
    Můj blog: Veronique beauty

    OdpovědětVymazat
  17. Tak jsem po recenzi neodolala a rozjasňovač je na cestě ke mně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super :) Věřím, že budeš spokojená a že to nebude ani poslední produkt Zoeva :)

      Vymazat
  18. Mě nejvíc zaujala paletka Caramel Melange, možná proto, že je opravdu celkem podobná paletce Cocoa Blend, která je moje nejoblíbenější poslední dobou :).
    Jinak máš opravdu krásný blog a hlavně moc pěkné fotky! Divím se, že jsem na něj nenarazila dřív :).
    BeautyOfLife blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc ráda, že se ti můj blog líbí! Děkuji moc :)
      Já Cocoa Blend miluju, je to moje velmi oblíbená paletka :) Zoeva paletky prostě umí.

      Vymazat
  19. Tak tohle je naprosto perfektní recenze! Kdyby takhle podrobně psali všichni, bylo by to super! Na paletku Blanc Fusion čekám, dám si jí jako dárek pod stromek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za krásný komentář a pochvalu :) Tak snad jsi s paletkou spokojená tak jako já :)

      Vymazat
  20. Mám Caramel Melange, a čím dýl se dívám na Blanc Fusion, tím víc si nejsem jistá, jestli jsem se náhodou neunáhlila s tím názorem, že se mi nelíbí a že ji nevyužiju :)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři