Oriflame Giordani Gold - Italská elegance (inspirace líčení)

Krásný den, před nějakým časem jsem na portále kamzakrasou.sk narazila na soutěž pro blogerky s kosmetikou Oriflame . Dlouhou dobu jsem o...

Krásný den,

před nějakým časem jsem na portále kamzakrasou.sk narazila na soutěž pro blogerky s kosmetikou Oriflame. Dlouhou dobu jsem od této značky nic nevyzkoušela a protože se líčím ráda, tak jsem si řekla, že svůj blog zapojím a zkusím štěstí. Po několika dnech mi přišla na email zpráva o tom, že jsem vybrána a můžu si vybrat čtyři produkty z řady Giordani Gold, s kterými následně vytvořím líčení, které bude ve stylu italské elegance. No a dnes vám můj vytvořený look ukáži krok po kroku, tak jdeme na to...



Než jsem si vybrala produkty, tak jsem si na internetu a především na stránce Oriflame našla líčení inspirované podle italských žen. Byl to první krok k tomu, abych měla představu, co k líčení potřebuji a co je pro ženy v této zemi typické a hlavní. Po přečtení jsem se dozvěděla zajímavé věci a hlavně jsem měla jasno v tom, po kterých produktech se budu ohlížet.


Základem pro mé líčení je make-up, který sjednotí pleť a bude mít aspoň střední krytí. Proto jsem zvolila omlazující krycí krém, který pleť rozzáří, dodá jí mladiství vzhled a zakryje nějaké ty nedokonalosti. 


Make-up jsem nanesla na vyčištěnou pleť a zapracovala jsem ho navlhčenou houbičkou. I když jsem se trochu spletla v odstínu a make-up byl světlejší, tak se během chvilky po nanesení přizpůsobil mému tónu pleti a krásně s ní splynul. Díky jeho krémové konzistenci a lehké textuře na pleti vypadá velmi přirozeně a krom toho je na ní i velmi lehký. Navíc nevytváří efekt masky a pro lepší krytí ho tudíž můžete i lehce navrstvit, nebo případné nedokonalosti zakrýt korektorem.

Kuličkový pudr Giordani Gold v odstínu Natural Bronze měl v tomto líčení hned dvojité využití, protože jsem ho nepoužila jen na tváře, ale i jako oční stíny.

Na víčko jsem použila jen kuličky v oranžovo hnědém odstínu, které očím dodaly jiskru a pěkně je rozzářily. Nejprve jsem tento pudr nanesla plochým štětečkem na celé pohyblivé víčko a následně jsem ho chlupatým štětcem rozmazala směrem k obočí, aby vytvořil plynulý přechod do ztracena


Italky dávají přednost klasickému líčení očí, kde nechybí černá linka. Já linky miluji a používám je při běžném každodenním líčení, takže volba třetího produktu byla víc než jasná, vybrala jsem tekutou oční linku Giordani Gold v černém odstínu.



Vytvořila jsem jen tenkou linku s ocáskem, který byl širší. Barvu jsem nanesla i na spodní linku oka.


Vrháme se na tváře, které mají italské ženy políbené sluncem. Tady jsem opět využila kuličkový pudr, který pleť pěkně rozzářil, dodal jí svěží vzhled a sluneční třpyt. Pokud nanášíte tvářenku, bronzer, nebo pleť chcete jen lehce zvýraznit, tak nanášejte produkt v malém množství a případně přidejte. Dejte si ale hlavně záležet se ztrácením, aby jste nevytvořili jen šmouhu, která nevypadá dobře.


Posledním čtvrtým produktem je matná rtěnka Giordani Gold Iconic . Italky totiž jsou na výrazné rty...



Já zvolila matnou variantu, protože matné rtěnky já můžu a nosím je velmi často. Odstín jsem zvolila Perfect Peach, který je výraznější. Musím tuhle rtěnku pochválit, protože vytvoří matný vzhled, ale přesto je lehoučká, příjemná a tolik rty nevysušuje.


A toto je konečný výsledek líčení ve stylu - Italská elegance.


Snad se vám dnešní líčení líbilo a v brzké době se můžete těšit i na recenzi těchto produktů. Co vám budu povídat, mile mě překvapily...ale to až v jiném článku.


You Might Also Like

9 komentářů

  1. Líčení se mi líbí, ta rtěnka ti moc sluší, má krásný odstín :) Celkově já Oriflame mám velice ráda :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji:) Já Oriflame zkoušela asi když mi bylo čtrnáct- patnáct :-D No ale teď jsem z produktů byla milé překvapená, takže nejspíše opět něco vyzkouším:-)

      Vymazat
  2. tak pozerám, že sme sa celkom zhodli v predstave Talianskej elgancie :) ja som mala len trošku iný rúž :) ale aj tento odtieň je veľmi pekný :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, že takovou představu nemám jenom já:-) Budu se těšit na tvůj článek:-)

      Vymazat
  3. Mám moc ráda oriflame a produkty vypadají bezvadně :) mimochodem máš krásné oči..až mě to popravdě trochu děsí :D

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na Oriflame moc nebyla, ale musím říct, že mě produkty překvapily, takže si něco pořídím:-) Tak to děkuji :-)

      Vymazat
  4. Myslím, že by si v Itálii zapadla (a já o tom něco vím, sama italka jsem! :D )! :) Líčení je jednoduché a u mě vždy platí, že méně je více! :)
    Také jsem sepsala recenzi na italskou kosmetiku, konkrétně KIKO (a pokud se nepletu, i Ty! :) ), tak určitě jukni! :)

    LifestyleBirdie - KIKO recenze

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je ty jsi z Itálie, tak to je super :-) Moc děkuji, jsem ráda, že jsem to zhotovila podobně, jak italky:-) Určitě mrknu , jojo taky jsem o Kiko psala.

      Vymazat
  5. Krásne a šik ! Talianky sa ponáhľajú na kávu s kamarátkami, tak nie je čas vyrábať zložité líčenia. Skvelé !
    BeautyByLenka

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři