Too Faced - Chocolate Bar

Krásný den, jaký kosmetický nadšenec a hlavně milovník nude barev, by neznal paletku od Too Faced - Chocolate Bar, která je ve tvaru tabul...

Krásný den,

jaký kosmetický nadšenec a hlavně milovník nude barev, by neznal paletku od Too Faced - Chocolate Bar, která je ve tvaru tabulkové čokolády, ale která i jako čokoláda voní? Asi se nikdo takový nenajde, že? Já si paletku pořídila před nějakým časem a stále nechápu, proč jsem si jí pořídila až teď, když po ní velmi často sahám, co velmi často, skoro obden. No rozmýšlela jsem se mezi touto variantou a mezi Semi-Sweet. Nakonec u mně barevně zvítězila Chocolate Bar, které se dnes podíváme na zoubek.


Paletka má krásný plechový obal, který připomíná tabulku čokolády, musím říct, že tenhle styl a design se mi moc líbí, i když jsem popravdě spíše na papírové obaly. Obal paletky má celkem pevný plech, který je docela velký, hlavně co se týče její tloušťky a proto na nějaké cestování to určitě nebude to pravé ořechové. Uvnitř paletky kromě očních stínů najdeme i menší zrcátko, které dobře poslouží k úpravě make-upu během dne. U Too Faced se mi líbí, že k paletkám vždy přidává papírek, kde je několik druhů líčení, které můžete vytvořit za pomoci paletky, což určitě ocení především začátečníci, ale i ostatní, kteří se nechají rádi inspirovat.

Když paletku otevřete, tak ještě než si všimnete stínů, tak jako první ucítíte krásnou vůni čokolády, nebo spíše kakaa. A tak pěkně voní, to je slast, protože ve stínech je obsažený čokoládový pudr.


Až když si vůni pořádně očicháte, tak uvidíte šestnáct stínů, kde převládají nude odstíny, z nichž je pět stínů matných, osm třpytivých a nechybí tu ani jeden matný rozjasňovač a jeden rozjasňovač, který se třpytí.

Konzistence stínů je taková lehce máslovitá a pěkně sametová, přesně taková, jakou mám ráda a která mi vyhovuje. Je teda pravda, že matné stíny trochu práší, ale jen maličko a popravdě jsem ještě neviděla matný stín, který by ani trošinku nezaprášil. Pigmentace stínů je velmi dobrá, především matné stíny jsou na tom výborně, ale ani třpytivé stíny na tom nejsou nějak hůř. Až teda na tmavší odstíny, které obsahují třpytky. Tady by se to dalo trochu vylepšit, ale stěžovat si jako na celek rozhodně nemůžu a asi ani nebudu. S paletkou, hlavně se stíny se pracuje velmi dobře, protože se lehce nanáší a především se i dobře rozmazávají, jak do ztracena, tak i do sebe, když barvy potřebujete spojit. Co se týče výdrže, tak já používám vždy bázi a s tou mi drží dobře po celý den. K večeru tedy už lehce začínají ztrácet na intenzitě, ale je to také tím, že mám víčka hodně mastná. 

Pigmentace v jedné vrstvě


Já jsem s paletkou velmi spokojená a určitě nejsem jediná a ani poslední. Paletka má krásné složení nude odstínů, které jsou využitelné a můžete s ní vytvořit nejen líčení na den, ale také na večer. Pokud mě sledujete na Instagramu, tak vám s touto paletkou neuniklo ani několik inspirací líčení, které jsem s ní vytvořila. Nicméně v brzké době některý look hodím i sem na blog, takže se můžete těšit.

Máte rádi paletky od Too Faced? A co říkáte na tuhle čokoládu po které neztloustnete?


You Might Also Like

24 komentářů

  1. Odpovědi
    1. To je, jak barevně tak i co se týká zpracování a vůně:-)

      Vymazat
  2. Moc se mi nelíbí ty odstíny, které v této jsou -.-"

    eLblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nelíbí? Mně teda jo :-) Jsou to podle mého takové základní odstíny, které se neztratí a jsou využitelné při každé příležitosti:-)

      Vymazat
  3. to je super že do tieňov priadli aj čokoládovú vôňu :) paletka vyzerá naozaj super :) krásne farby :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  4. Paletka vyzerá krásne!:) Veľakrát som o nej počula a videla veľa recenzií aj na jej "sestry". GettheLouk mala problém s tými veľkými tieňami, ktoré vraj narúšajú celkový dojem paletky a pokojne namiesto tých dvoch, tam mohli byť štyri. Mne príde paletka poskladaná dobre pre ľudí, ktorí majú radi tieto zemité farby. Tri z nich sa tam na seba dosť podobajú, možno by som ich vymenila za iné. Inak Too Faced milujem. Obaly, nápady, všetko!

    TheVOUX

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně ty velké obdélníky nějak nevadí. Hlavně matný rozjasňovač používám i jako podklad na celé víčko, takže i rychle mizí. Proto celkem tuhle skladbu oceňuji. Ale tak dá se vždycky najít nějaký nedostatek, ale jako celek mi paletka přijde velmi dobrá. Taky jí využívám nejčastěji:-)

      Vymazat
  5. Paletka je moc pěkná a hodně se mi líbí, že voní po kakau. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta vůně je mňam:-) I ty stíny jsou sladké jako teď myslím chuťově:-)

      Vymazat
  6. Paletku vlastnim a nedam na nu dopustit! S trblietavymi odtienmi mas pravdu, trocha to pokulhava, ale inak je dokonala! :) planovala som tiez recenziu, budem musiet teraz ale pockat :P
    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že nejsem jediná kdo jí má rád:-) Ale to nemusíš, jen to sepiš!

      Vymazat
  7. Táto paletka je nádherná aj ja som jej podľahla a kúpila som si ju v Toskánsku :) Je krásna. Tiež som ešte nestihla spraviť na ňu príspevok ani sa s ňou líčiť. Celkom by ma zaujímal nejaký tip na líčenie :) a fakt je krásna plechová a voňavá! Mňamka! A inak chválim foto sú krásne!

    blog FromLenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji:-) Nějaké inspirace líčení udělám, snad co nejdříve:-)

      Vymazat
  8. Paletka se mi moc líbí, má moc pěkné odstíny.
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odstíny má krásné, hlavně neutrální a dobře kombinovatelné :-)

      Vymazat
  9. Miluji Too Faced paletky, a zdá se mi, že nikdy jich nebudu mít dost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo :-) Mám to s Too Faced stejně, až tedy na jejich limitky...

      Vymazat
  10. Skvelá recenzia! Paletka vyzerá vážne dobre a ak by som nemala milión iných tieňov, tak by som nad ňou možno aj vážnejšie uvažovala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc:-) No já mám také stínů hromadu, ale neodolala jsem:-D

      Vymazat
  11. Taky bych volila tuhle, nude odstíny jsou krásné. Super musí být i vůně ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Já tuhle paletku přímo miluju. STrašně dlouho jsem se ji vyhýbala, moc se mi totiž nelíbilo balení. Jenže pak jsem si ji nakonec vybrala v Sephoře k Vánocům a používám ji téměř pořád. Je to jedna z mých nejoblíbenějších paletek vůbec a jsem moc ráda, že ji mám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme na tom podobně:-D Já jí prohlížela, říkala jsem si, že jí nepotřebuji no a teď po ní sahám skoro pořád:-) Přesně tak:-)

      Vymazat

Pravidelní čtenáři