REVITALON FORTE - DOPLNĚK STRAVY PRO ZDRAVÉ A SILNÉ VLASY

Krásný den, je to už nějaká doba, kdy na portálu Blogerky.cz probíhala výzva o doplněk stravy Revitalon Forte, který přispívá ke kvalitě...

Krásný den,

je to už nějaká doba, kdy na portálu Blogerky.cz probíhala výzva o doplněk stravy Revitalon Forte, který přispívá ke kvalitě vlasů. Já jsem se rozhodla do této výzvy zapojit, protože se o své vlasy ráda starám a čas od času nějaké doplňky pro vlasy používám. Navíc od této značky jsem v minulosti již vyzkoušela šampon a kondicionér (recenze - zde) a byla jsem velmi spokojená a i dnes se k nim ráda vracím. No a jaké jsou moje postřehy po měsíčním testování?


  • Obsahuje silné složení osmnácti účinných látek v každé kapsli, které vyživují vlasy přímo od kořínků.
  • Speciální složení Revitalon Forte: aminokyseliny, měď, vitamín B6, pivovarské kvasnice, biotin, zinek, selen, extrakt z přesličky, vitamín C a extrakt z kopřivy.
  • Účinky: vyživuje vlasy přímo od kořínků a současně přispívá k udržení přirozeného stavu zdravých vlasů.

Krabička, která mi dorazila obsahovala 30 kapslí, což je měsíční kůra. V nabídce můžete ale najít i tříměsíční a čtyřměsíční kůru. Někdy bývá i akce, kde získáte k tobolkám krásný náramek zdarma a proto mi to přijde i jako dobrý tip na dárek, třeba pod stromeček, nebo k narozeninám.


Tobolky jsou celkem velké a pokud s touto velikostí máte problém co se týče polknutí, tak mám pro vás radu: zakloňte hlavu a půjde to lépe. Určitě nedoporučuji tobolku rozkousnout, nebo jí nechat v puse déle, když se totiž rozpůlí, tak obsah látek není nic chuťově dobrého, prostě žádný med. Doplněk stravy jsem užívala přesně třicet dní podle návodu, tedy tobolku 1x denně a nejlépe po jídle. Protože v užívání doplňků nejsem spolehlivá, tak jsem je měla u počítače, abych je měla hezky na očích a zbytečně nezapomínala. No a musím říct, že jsem byla poctivá a nevynechala ani jeden den. 


Doplňky stravy užívám často, především sahám po doplňcích které obsahují vitamíny, protože těch v zimě do sebe tolik nedostanu jako v létě, kdy stromy oplývají vitamíny všude kolem a na zahrádce je to vitamínová bomba. No nebudu vám lhát, protože po měsíční kůře a především u doplňků podporující kvalitu vlasů si myslím, že je skoro nepatrné vypozorovat nějaké výsledky. V nedávné době jsem měla větší problém s padáním vlasů a teď už se to trochu srovnalo. Ovšem je tu několik faktorů, které to ovlivňují, jako například stres, výživa, ale i roční období (teda u mně) a další a další důvody... Nicméně si myslím, že obecně doplňky stravy jsou fajn, je to dobrý způsob jak vlasy podpořit co se lesku, celkové kvality a růstu týče. Vlasy se vám po nich ihned zázračně neuzdraví, ale je to dobrý krok jak pro vás, tak pro vaše vlasy.


Dnešní článek je spíše takový tip, a ukázka doplňku stravy, který můžete vyzkoušet na podporu kvality vlasů. Já po měsíci užívání zatím žádné výsledky nezaznamenala, ale jak říkám, je to běh na delší trať.

Užíváte doplňky stravy? Pokud ano, tak mi určitě napište jaké.

Děkuji zastoupení blogerky.cz za poskytnutí produktu k recenzi.

You Might Also Like

20 komentářů

  1. Docela mě to zaujalo jen musím dozobat všechno, co mám doma, abych si mohla pořídit něco dalšího.
    Můj blog: Beauty by K. + u mě na blogu najdeš soutěž o voucher na 700 Kč :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš s doplňky stravy stejný jako já s krémy :-D Všeho moc a nestíhat to spotřebovat:-)

      Vymazat
  2. Já co se týče vlasů mám zkušenosti pouze s Donna Hair a Biosilem. U Donny jsem nevydržela brát pravidelně a celou krabičku takže jsem změnu neviděla. Možná když k tomu budu důsledná tak to pujde. Jinak Biosil ten mi pomohl pouze na nehty a pleť, s vlasama si nikdy neporadil :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S Donnou jsem byla spokojená, je fakt, že jsem jí brala pravidelně a byla důsledná. Biosil jsem také užívala, ale už si vůbec nepamatuji na výsledky.

      Vymazat
  3. Já doplňky používám jen zřídka, ale jak jsem si četla článek, tak jsem dostala chuť zase nějaký zkusit. Kouknu v první řadě na tenhle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to mám často taky :-D Nepotřebuji nic a pak mě něco zaujme a potřebuji to zkusit :-) Jsme ženy, že? :-D

      Vymazat
  4. Já zkoušela před několika lety Donna Hair a byla jsem spokojená. Revitalon mě celkem zaujal a jestli na něj narazím, tak ho vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Donnu jsem taky brala a byla jsem celkově spokojená:-) Určitě vyzkoušej mají ho v některých lékárnách:-)

      Vymazat
  5. Já na takové podobné výrobky moc nejsem, nebo jim spíše moc nevěřím. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak obsahují vitamíny, tak k něčemu nějaké ty doplňky přeci jen jsou. Chce to ale dlouhodobé užívání a taky se fakt zaměřit na to co slibujou a danou oblast (např. vlasy) pozorovat.

      Vymazat
  6. Gratulujem k možnosti testovať tento doplnok stravy. Som zvedavá na výsledky, keďže by sa mi niečo podobné hodilo tiež :)
    CRYSTAL PEOPLE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :-) Máš krásné jméno jako moje sestřenice:-)

      Vymazat
  7. Awesome product! Thanks for sharing dear :)
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpovědětVymazat
  8. Já doplňky stravy moc nejím, sem tam si dám nějakou šumivou tabletu s vitamíny, ale moc to nepřeháním. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je pravda, že všeho moc škodí :-) To já se šumivkám vyhýbám, nejsou mi po chuti:D

      Vymazat
  9. Vitaminové doplňky docela užívám, kdysi jsem měla Viaderm na vlasy, nehty a pleť , používala jsem ho asi 3-4 měsíce, nehty jsem měla krásně pevné, ale na vlasech jsem rozdíl nezaznamenala. Je pravda , že u vlasů se to dost těžko pozná, ale každopádně každý vitaminek do těla je plus.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ten musím zkusit, kvůli nehtům, protože se mi často lámou. Jo to máš pravdu. U vlasů se to musí fakt sledovat bedlivě :-)

      Vymazat
  10. Já už jsem toho na vlasy vyzkoušela docela hodně a taky jsem žádné velké změny nezaznamenala. Spíš jsem si oblíbila různé produkty, ale s doplnky bohužel dobrou zkušenost zatím nemám.

    OdpovědětVymazat
  11. Ja pouzivam na vlasy Das Gesunde Plus z DM a jsem celkem spokojena :)

    OdpovědětVymazat
  12. tyhle doplňky mně nikdy netáhly

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři