FRAIS MONDE - TĚLOVÉ MÁSLO MUSCHIO BIANCO

Krásný den, dnešní článek ocení určitě všichni, kteří milují tělovou kosmetiku a zejména hutnější tělová másla. Před časem mi z Elnina do...

Krásný den,

dnešní článek ocení určitě všichni, kteří milují tělovou kosmetiku a zejména hutnější tělová másla. Před časem mi z Elnina dorazil balíček a já se hned pustila do testování značky Frais Monde od které jsem v dřívější době vyzkoušela parfémované oleje a také rtěnky - pokud by vás to zajímalo, tak se na recenze produktů můžete podívat zde. No a protože jsem s produkty byla spokojená, tak jsem vkládala i velké naděje do tohoto máslíčka. Obecně jsem na mazání těla lenoch, ale když mě něco hodně zaujme, tak se mažu ráda a pravidelně.



Frais Monde - Muschio Bianco 87 White Musk

Balení krému je klasické plastové, se šroubovacím uzávěrem, nic co by nadchlo, nebo urazilo. Design se nese v jednoduchosti s logem značky a zelenými detaily. Po otevření je cítit lehká vůně, která mi připomíná produkty značky Nivea, ale popravdě v ní i cítím, jakoby dětský zásyp. Nemůžu si pomoci, ale přesně tyhle dvě věci si vybavím pokaždé, když si ke krému pořádně přičichnu. 



Konzistence je úžasná a přesně taková jak má být - hutná a krásně máslová. Když ale máslo aplikujete na tělo a začnete ho rozmazávat, tak se ze začátku díky konzistenci hůře roztírá, ale po chvilce se začne jakoby rozehřívat a mazání jde lépe. Máslo se vstřebává celkem rychle a následně vytváří lehký film, který není nějak mastný, což oceňuji. Už při aplikaci je cítit, že pokožku ihned vyživí, pokud máte tedy suchou pokožku, tak ho určitě oceníte, protože jí pěkně zvláční a dodá jí potřebnou hydrataci. Po nějaké době, kdy se máslo úplně vpije, zanechává kůži jemnou a hebkou na dotek.


Já jsem s tímto máslíčkem velmi spokojená. Má perfektní konzistenci, pokožku navíc ihned zvláční a hydratuje ji. 

Mažete se? Pokud ano, tak mi určitě napište, jestli máte raději klasické krémy, nebo saháte raději po hutnějších máslíčkách?

Děkuji zastoupení Elnino.cz za poskytnutí produktu k recenzi.

You Might Also Like

13 komentářů

  1. Značka Frais Monde mě uplně překvapila a stala se moji oblíbenkyní :) Tohle máslo vypadá naprosto skvěle :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že sis tuto značku oblíbila :) Taky mě velmi mile překvapila :)

      Vymazat
  2. Mažu se hodně, jako atopik dokonce musím, teď jsem si oblíbila Cetaphil, ale jinak mám ráda jak mléka tak i másla. Docela to střídám. Máslo , které jsem měla naposled bylo oříškové Balea, ale přestali ho vyrábět ...grrrr a místo toho dali do regálu nějaké růžové s umělou vůní a naprd konzistencí ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wau, tak to je škoda, že oříškovou Baleu už nevyrábí, hned bych si pro ní skočila, musela to být totiž nádherná vůně :)

      Vymazat
  3. mám raději hutnější konzistenci krému

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já, líbí se mi jek jsou na pokožce déle cítit a jsou hutnější :)

      Vymazat
  4. vyzerá to super hlavne takto an zimu! :)
    Ivana xx

    OdpovědětVymazat
  5. Hmmm máslíčko vyzerá skvostne. Mne nevadia ani také nevábne vône. To už by muselo byť naozaj niečo, čo ma odpudzuje. Ale rovnako ako Ty, poctivo sa mažem iba vtedy, ak ma produkt zaujal :D
    NovorocnaGIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, jak něco zaujme, tak mazání je sranda a zábava :) Člověka to hned baví mnohem více :)

      Vymazat
  6. Ja osobne mám radšej ľahšie krémy :) ale teraz v zime hustejšie a snažím sa krémovať pravidelne ale bohužiaľ nie vždy sa mi to podarí
    www.veraparadis.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba až narazíš na něco extra krásně voňavého, tak tě to začne i bavit :)

      Vymazat

Pravidelní čtenáři