HEALTH & BEAUTY - MINI BEAUTY BOX

Krásný den, poslední dobou se u nás objevují další a další krabičky krásy, které ukrývají různé kosmetické produkty. Dnes bych vám takovou...

Krásný den,

poslední dobou se u nás objevují další a další krabičky krásy, které ukrývají různé kosmetické produkty. Dnes bych vám takovou jednu krabičku chtěla ukázat a to od magazínu Heathl & Beauty. Před nějakou dobou H&B spustil prodej mini boxů, které jsou stále k dostání a proto než zmizí, tak vám chci ukázat celý jeho obsah, aby jste si mohli udělat představu o tom, jestli za to stojí, nebo ne.



Osobně mám krabičky krásy ráda, protože díky tomu můžu vyzkoušet různé produkty a objevit nové značky, které jsou na trhu. U boxu H&B je super, že se můžete podívat na jeho obsah a díky tomu zmizí případné zklamání z koupě. Nicméně pokud máte rádi překvapení, tak se na jeho obsah jednoduše koukat nemusíte a produkty objevit až když vám box dorazí domů. Já se přiznávám, že nerada kupuji zajíce v pytli a proto se vždy koukám na produkty, které jsou v něm obsažené, jednoduše nemám ráda zklamání a taky chci z boxů využít co nejvíce produktů

Cena mini boxu je 549Kč a dle popisku obsahuje plnohodnotné dárky a 34 vzorků v celkové hodnotě 1558Kč


Beauty box dorazil v krásném kartonovém tubusu. Je to trochu změna a to oceňuji, protože většina boxů je v normální hranaté krabičce. Po otevření víčka, byl tubus celý naplněn produkty a tak jsem se pustila do zkoumání. Tak jdeme na to...


První fotka obsahuje plná balení a větší miniatury, které v boxu můžete najít. Pokud se nepletu, tak tři produkty jsou v plném balení a to: Eos balzám na rty, 7th Heaven Montagne Jeunesse pleťová maska a pilník na nehty. Dále obsahuje pět miniaturek: L´Occitane krém na ruce, Yves Rocher rozjasňující denní péči proti vráskám, Dermacol Gommage Cleanser, Himalaya zubní pastu a Biodroga anti-age krém.

 

Dále je v boxu několik vzorků různých parfémů. Asi nemá cenu je tu vypisovat a popisovat všechny, protože se na ně můžete podívat zde. Nicméně já se nejvíce těšila na vůni od Versace Eros, Narciso Rodriguez a Clean Cool Cooton.


V boxu nechybělo ani nespočet vzorečků různých krémů, ale i čajů.


V poslední řadě uvnitř boxu nejdete dvě poukázky na úpravu a barvení obočí a také poukaz na týden cvičení. Bohužel já tyto poukázky nevyužiji, ale kdo má tyto prostory po ruce, tak je určitě ocení a především uplatní. No a abych nezapomněla, tak každý kdo box objedná, získává tři vydání časopisu H&B na jaro, léto a podzim.


A to je k dnešnímu článku vše. Každý máme jiné chutě a tak musíte sami zhodnotit, jestli se vám box líbí, nebo ne. Já bych možná raději v boxu našla méně maličkých vzorečků a více větších miniatur.

Máte rádi krabičky krásy? A co říkáte na tento box od H&B?

Děkuji zastoupení H&B za poskytnutí produktů k recenzi.

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Zvyčajne ma takéto boxy absolútne nezaujímajú, no musím skonštatovať, že tento sa naozaj vydaril :) HEALTH&BEAUTY box jednoznačne rada v budúcnosti vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
  2. to je skvelý nápad takéto miniatúrky produktov :) aspoň toho môžeš viac vyskúšať :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  3. S balíčky krásy zkušenosti zatím nemám, ale někdy bych je ráda vyzkoušela :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  4. Tý jo tak tento balíček vypadá opravdu skvěle! :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  5. Já kdysi kupovala Ladybox, ale ten mě přestal bavit a od té doby jsem žádný beauty box nezkoušela, ale momentálně jde sehnat spousta super boxů, že přemýšlím, že si taky nějaký pořídím :)

    Nikola Mills

    OdpovědětVymazat
  6. Krabicky krásy mám rada, ale tady je na me až moc vzorečků :) Já mam taky raději větší vzorečky, které lze využít například na dovolenou ;) Pytlickove vzorky mi pak konci někde na dne šuplíku :D

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  7. Tohle není nic pro mě. Já si raději koupím něco většího, o čem budu vědět, že mi to vydrží delší dobu a opravdu to využiji, namísto krabičky záhadných věcí, z nichž o mnohé vlastně ani nestojím. Ale mohlo by to být fajn třeba jako dárek, když vím, že má kamarádka kosmetiku ráda, ale nejsem si jistá, co jí pořídit.
    Péťa (Virtuální pokojík)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři