Inspirace líčení - Sleek Garden Of Eden a Too Faced Chocolate Bar

Krásný den, dnes mám pro vás inspiraci líčení s paletkou od Sleek - Garden Of Eden a paletkou od Too Faced Chocolate Bar. Před nějakou ...

Krásný den,

dnes mám pro vás inspiraci líčení s paletkou od Sleek - Garden Of Eden a paletkou od Too Faced Chocolate Bar. Před nějakou dobou mi od e-shopu Lilibela.cz dorazila krásná paletka Garden Of Eden na kterou bude brzy recenze. Už teď vám můžu ale říct, že nějaké nedostatky má, ale její kombinace barev je naprosto dokonalá a jde z ní vytřískat opravdu hodně...


1. Obočí jsem orámovala a vybarvila tmavším stínem v hnědé barvě.
2. Na celé víčko jsem nanesla podkladovou bázi, aby líčení vydrželo celý den.
3. Do ohybu oka jsem nanesla stín Salted Caramel z paletky Chocolate Bar, který jsem rozmazávala směrem k obočí.
4. Ohyb víčka jsem ještě trochu ztmavila stínem Milk Chocolate opět z paletky Chocolate Bar.
5. Na celé pohyblivé víčko jsem nanesla stín Evergreen z paletky Garden Of Eden.
6. Vnější koutek jsem zdůraznila a ztmavila stínem Triple Fudge z paletky Chocolate Bar a protáhla jsem ho až na spodní linku.
7. Vnitřní koutek jsem prozářila stínem Gates Of Eden od Sleek.
8. Černou tužkou jsem vymalovala spodní vodní linku a následně použila řasenku-


Použité produkty:

Báze pod oční stíny - Milani Cosmetics
Chocolate Bar - Too Faced
Garden Of Eden - Sleek
Oční linka - Kosmetika Moje
Obočí - tužka Anastasia Beverlyhils
Obočí - pomáda Freedom Makeup
Řasenka - Excessive Lash - Makeup For Ever


Snad se vám dnešní inspirace líbila a budu ráda, když mi napíšete jakou paletku jste si v poslední době oblíbili?

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Skutočne krásne! Podobné líčenie musím vyskúšať aj ja.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné, jaká je prosím ten odstín pomády na obočí od Freedom ?

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné líčení, moc tě obdivuju, já bych to nikdy nedokázala :)

    OdpovědětVymazat
  4. Teda, vypadá to úžasně! Vážně! Evergreen ti krásně zvýrazní barvu očí (oka). Fakt povedené, krásně vystínované.

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři