NOVINKY RIMMEL - ROYAL BLUSH TVÁŘENKA, KATE SCULPTING KONTUROVACÍ PALETKA, MATNÉ RTĚNKY THE ONLY

Krásný den, dnes bych vám chtěla ukázat novinky, které si pro nás nachystala kosmetika Rimmel. Pokud často chodíte do drogerií, tak jste t...

Krásný den,

dnes bych vám chtěla ukázat novinky, které si pro nás nachystala kosmetika Rimmel. Pokud často chodíte do drogerií, tak jste tyto novinky určitě už zaregistrovali a možná jste i nějakému produktu neodolali. Pokud ale stále váháte, tak dnes mám pro vás podrobnou recenzi, ze které se dozvíte, jestli za to tyto novinky stojí, nebo ne.


Tvářenka - Royal Blush 

Tvářenka má unikátní technologii cream-to-powder, díky které se při styku s pokožkou změní z textury krémové na texturu pudrovou. K dostání je ve čtyřech odstínech za cenu 169Kč.


Obal tvářenky je maličký, obyčejný plastový. Není to nic co by nadchlo, ale ani nic, co by urazilo. Design se nese v pastelových barvách, kde nechybí logo značky.


Na tvářenku jsem se celkem těšila, i když teda nepatřím k milovníkům krémových produktů. Nicméně se o ní nedá říci, že je úplně krémová, protože jak jste si už mohli přečíst, tak při styku s pletí zpudrovatí, což je super, hlavně pro mou mastnější pleť. Tvářenka má na pohled krásnou barvičku do broskvova, takovéhle odstíny mám moc ráda a tak jsem byla zvědavá, jaká bude až jí nanesu. Když jsem tvářenku aplikovala, tak jsem nadšená už moc nebyla, protože je pigmentovaná jen maličko a po rozmazání na mé pleti vidět vůbec nebyla. Pokud máte ale světlou pleť, tak nějakou šťávu pleti dodá, ale bude to opravdu jen nádech. To je asi vše co vám o tomto produktu můžu říct, protože na mé pleti se úplně ztratí a tak ani nemůžu hodnotit její výdrž.


Konturovací paletka - Kate Sculpting palette

Paletka navržená Kate Moss s rozjasňujícím pudrem, bronzujícím pudrem a tvářenkou. K dostání ve třech odstínech za 199Kč.


Konturování mám ráda, především pokud je přirozené a jemné. Paletka mě zaujala hned na první pohled díky jejímu balení a samotnému designu. Líbí se mi, že na druhé straně paletky je i tip, na jaké části obličeje nanášet jednotlivé odstíny. Myslím si, že to ocení všichni, kteří s konturováním začínají.



Paletka mi dorazila v odstínu 002 Coral Glow a už na pohled mi bylo jasné, že bych snesla nějakou tmavší variantu. Když jsem zkusila pigmentaci na ruce, tak jsem opět nejásala. Odstíny jsou pigmentované jen lehce, podle mého je to hodně málo a opět bych jí doporučila někomu, kdo má pleť hodně světlou. Když jsem jednotlivé odstíny nanášela na pleť, tak celková práce s nimi byla celkem dobrá, lehce se ztrácely, šly i trochu navrstvit, ale celkem dost prášily. Já produkty musela navrstvit několikrát, aby pleti dodaly aspoň trochu nádechu, no a povedlo se. Co se týče výdrže, tak pár hodin zvládly, ale večer při odlíčení už na pleti po použití paletky nebyly žádné stopy.


Rozjasňovač - má světlou barvu s opravdu jemným tónem do zlata. Shimmer je velmi decentní a jde vidět jen nepatrně.

Bronzer - má tmavší odstín do teplejší hnědé.

Tvářenka - má typický jemný růžový odstín, pro dodání zdravé barvičky.



Rtěnka - The Only 1 Matte 

Rtěnky The Only 1 rozšířily sortiment o matnou variantu. K dostání jsou v osmi odstínech za 169Kč.


Rtěnky s matným efektem miluji a nikdy jich nemám dost. Proto jsem se na tuhle matnou variantu od Rimmel těšila. Jak si můžete všimnout, tak matná varianta se od těch klasických The Only liší především barvou obalu, který je červený, jinak obal a design je stejný.


Rtěnky po otevření trochu voní a pro někoho to nemusí být zrovna příjemné, proto doporučuji si je při koupi nejdříve očichat. Konzistenci mají krásnou krémovou a díky tomu se na rty dobře nanáší a na rtech jsou i příjemné a lehké. Pigmentace je spíše střední a pokud budete chtít docílit maximálního výsledku, tak je budete muset několikrát navrstvit. Rtěnky by měly být podle popisu matné, ale s tím úplně souhlasit nemohu. Řekla bych, že jsou spíše polomatné, což pro někoho může být plus, protože tolik nevysušují rty. Co se týče výdrže, tak zvládnou cca hodinu, pak se začínají nerovnoměrně slévat ke kontuře rtů. Samozřejmě, že opět záleží na tom, jak často jíte a pijete.


Nejlépe hodnotím konturovací paletku, která by ale v mém případě mohla být odstínově tmavší a rozjasňovač by mohl pleť více rozzářit. Co mně ale vůbec nezaujalo je tvářenka, která je pro můj typ pleti moc světlá a když jí rozmažu, tak na pleti není ani nádech barvy.  No a rtěnky mají být matné, ale mně úplně jako matné nepřijdou a navíc jejich výdrž je slabá.

Co říkáte na novinky vy? Zaujal vás některý produkt?

Děkuji zastoupení Rimmel za poskytnutí produktů k recenzi.

You Might Also Like

19 komentářů

  1. hlavne lícenka ..., ale všetky vyzerajú dobre....

    OdpovědětVymazat
  2. Nejvíce mě zaujala paletka, vypadá fakt dokonale! :)
    BLOG EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  3. No mě z těchto novinek nechává chladnou vše :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nějak tak :( Limitka je spíše jak pro hodně mladé slečny.

      Vymazat
  4. Po přečtení recenze mě nezaujalo vubec nic :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je to škoda, na pohled ty produkty jsou fajn, ale jen na ten pohled :(

      Vymazat
  5. Tyhle novinky mě popravdě moc nezaujaly, snad se příští vyvedou víc :)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  6. škoda tej slabej pigmentácie pri lícenke a kontúrovacom sete :( rúže už vyzerajú trošku lepšie
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak pigmentace se nepovedla, je to škoda, především u té konturovací paletky mě to štve :-/

      Vymazat
  7. Upřímně, já moc na drogerkovou kosmetiku nejsem a většinou ji už ani nekupuji. Dříve jsem měla několik Rimmel rtěnek, ale ani jedna mě vyloženě nezaujala :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já drogerkovou kosmetiku můžu. Některé produkty stojí za nic, ale některé jsou top :-)

      Vymazat
  8. Těch rtěnek je škoda, protože Rimmel rtěnky umí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, snad příští kolekce bude lepší, věřím v to :-)

      Vymazat
  9. Na tvůj blog jsem narazila díky instagramu.Jsi pro mně velkou inspirací,máš krásné fotky líčení,ale i báječné recenze co mají úroveň! Z novinek jsem si koupila rtěnku,ale čekala jsem jí víc matnou a ta výdrž je teda malá,přesně jak píšeš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za krásný komentář:-) Jsem ráda, že jsem inspirací, to potěší :-) Jo taky jsem od té rtěnky čekala víc, no nedá se nic dělat. Snad příště kolekce sedne lépe:-)

      Vymazat

Pravidelní čtenáři