PÉČE O VLASY S KLORANE - PEČUJÍCÍ ŠAMPON PROTI VYMÝVÁNÍ BARVY A BALZÁM S VÝTAŽKEM Z GRANÁTOVÉHO JABLKA

Krásný den, vlasy a vlasová péče to je moje a proto jsem se zapojila do výzvy na portálu Blogerky.cz o testování kosmetiky Klorane . Znač...

Krásný den,

vlasy a vlasová péče to je moje a proto jsem se zapojila do výzvy na portálu Blogerky.cz o testování kosmetiky Klorane. Značku už nějakou dobu znám ,ale zatím jsem vyzkoušela jen jejich suchý šampon o kterém se můžete dočíst zde. Dnes mám pro vás ale článek o řadě z granátového jablka, která je určena pro barvené vlasy. Jsem moc ráda, že k testování dorazil i kondicionér v cestovním balení, protože mám nejraději, když mohu vyzkoušet kompletní péči. Produkty díky tomu na sebe navazují a především se doplňují.



Obaly jsou obyčejné plastové, nic zvláštního. Musím ale pochválit jejich samotný design, který se mi moc líbí. Je pěkně barevný v kombinaci červené a bílé barvy se zeleným nápisem značky. Díky tomuto pestrému balení praští zákazníky hned do očí, teda mně určitě.



Pečující šampon proti vymývání barvy
- bez sulfátů
- šetrné mytí 
- prodlužuje trvanlivost barvy
- hydratuje a intenzivně obnovuje vlasy



Já, vlasy a jejich barvení. No na hlavě jsem měla už snad všechny barvy na které si vzpomenete. Od klasických blond vlasů po černé, ale taky po crazy barvy, jako modré, fialové, nebo červené, která i dnes přetrvává v ombre efekt. Pokud máte barvu, která je červená, nebo která se k ní přibližuje, tak jistě víte, jak se tyto odstíny rychle vymývají. Je to opravdu hrůza na údržbu. Nicméně vraťme se k produktu. Když šampon otevřete, tak ucítíte nádhernou vůni, která připomíná granátové jablko a která je ohromně příjemná. Ta vůně mně za srdce chytla hned, hlavně miluju, když vlasová kosmetika krásně voní a to tahle řada splňuje perfektně. Šampon má načervenalou barvu a krásnou gelovou konzistenci.U produktů byla i tisková zpráva, kde jsem byla upozorněna na absenci sulfátů, díky čemuž můžu mít pocit, že šampon pění málo. Neřekla bych, že šampon pění tak moc jako drogerkové produkty, ale zase do tuhých přírodních mýdel to má také daleko, co se týče pěny. Pro mně je to ale naprosto dostačující a přesně tak akorát, snad chápete. Šampon vlasy dobře myje a zbaví je veškerých nečistot, jako je mastnota, nebo zatvrdlé nečistoty v podobě laku, gelu, nebo tužidla. Už při aplikaci, kdy produkt vmasírovávám do vlasů, tak cítím, že je lehce vyhlazuje a to mám moc ráda. Po vysušení jsou vlasy krásně lesklé a jemné. Musím pochválit hlavně to, že je šampon šetrný i k vlasové pokožce. Poslední dobou jsem měla trochu boj s lupy, které jsou v mém případě způsobené spíše naší vodou, než produkty. No a po dlouhé době mi konečně něco pomohlo a lupy víceméně eliminovalo, za což jsem moc ráda, protože lupy v tmavých vlasech jsou prostě vidět a je to pěkně na nic. Co se týče vymývání barvy, tak bych řekla, že se barva vymývá opravdu o něco méně. Ale zase to není žádný extra efekt.



Balzám s výtažkem s granátového jablka
- reparuje a regeneruje do hloubky vlasové vlákno
- navrací vlasům jemnost a hebkost
- chrání barvu před poškozením


Jak jsem už psala v úvodu, jsem ráda, že k šamponu dorazil i kondicionér ze stejné řady. Myslím si, že je pro vlasy dobré používat celou řadu, protože produkty na sebe navazují, doplňují se a společně udělají více služby. A je to stejné jako s produkty v péči o pleť. Kondicionér má opět načervenalou barvu a krémovější konzistenci. Jeho vůně je totožná jako u šamponu, takže příjemná a nádherná. Od kondicionéru očekávám hlavně to, aby vlasy uhladil a díky tomu šly i lépe rozčesat. Narušené vlasy barvením, častým fénováním, kulmováním a žehlením mají velkou tendenci se cuchat a tak rozčesávání občas nebývá nic příjemného. Po aplikaci kondicionéru je cítit, že vlasy uhlazuje a po umytí jdou opravdu rozčesat lépe a rychleji. Navíc vlasy zanechá krásně lesklé. Popravdě znám ale lepší produkty, které tento proces více zpříjemní a urychlí. Co se týče výdrže barvy, tak tady jsem žádnou větší změnu nezaznamenala.


S šamponem jsem spokojená, vlasy pěkně umyje a je šetrný nejen k nim, ale i k vlasové pokožce. Líbí se mi, že můj boj s lupy eliminoval a vlasová pokožka nepne a ani nesvědí. Barva se vymývá o něco méně, ale je to opravdu jen nepatrný rozdíl. Co se týče kondicionéru, tak ten hodnotím jako průměr. Vlasy uhladí, jdou lépe rozčesat, ale mé poškozené vlasy potřebují trochu více.

Znáte vlasové produkty Klorane? A co říkáte na tuto granátovou řadu?

Děkuji zastoupení Blogerky.cz za poskytnutí produktu k recenzi.

You Might Also Like

13 komentářů

  1. S klorane zkušenosti nemám ale tahle řada se mi zamlouvá. Navíc musí vonět moc hezky :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No voní nádherně, to je fakt něco :) Určitě vyzkoušej, až na značku narazíš :)

      Vymazat
  2. Mala som od nich žihľavový šampón na mastné vlasy, ten mi nevyhovoval. Naopak suchý žihľavový šampón bol úžasný, dodával vlasom objem, zbavil mastnoty, taký skutočný zázrak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Suchý šampon od Klorane jsem měla také a byla jsem s ním spokojená :)

      Vymazat
  3. Další super recenze. Já od Klorane ještě nic nezkoušela, ale šampon z granátového jablka mě zaujal, takže na něj kouknu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) Určitě vyzkoušej já jsem s ním spokojená :)

      Vymazat
  4. S Klorane zkušenost nemám, upřímně jsem ještě nezkoušela nic proti vymývání barvy, mám to tak , že některé barvy se vymývají rychleji a některé pomaleji :-D U šamponu koukám hlavně na to, aby mne nedráždil, jelikož trpím na seborhoickou dermatitidu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však o tom také píši v článku, že závisí na barvě a že barvy do červené se vymývají extra rychle :) Jej tak to nezávidím, mně stačí teď lupy a už nevím kudy kam. Klorane mi s tím ale teď pomohl, tak uvidím po delším používání jak se s tím vypořádá :)

      Vymazat
  5. Produkty od teto znacky neznam, ale vypadaji dobre. Uvazuji ze je poridim mámě, ta si totiz vlasy na rozdil ode me barvi.

    OdpovědětVymazat
  6. Tuto firmu neznám, ale ty výrobky vypadají dobře :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo tahle řada se mi zamlouvá :) Teda kondicionér není nic extra, ale se šamponem jsem spokojená, hlavně mi pomohl s lupy, tak uvidím ještě po delším používání :)

      Vymazat
  7. Klorane znám a dříve jsem používala často. Ted jsem na tu značku nějak zapomněla :)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři