REMINGTON - KULMA NA VLASY PROLUXE

Krásný den, dnes bych vám chtěla představit a ukázat žhavou novinku od Remingtonu , kterou jsem díky portálu Blogerky.cz mohla otestovat....

Krásný den,

dnes bych vám chtěla představit a ukázat žhavou novinku od Remingtonu, kterou jsem díky portálu Blogerky.cz mohla otestovat. Remington zařadil do svého sortimentu novou řadu stylerů, která se jmenuje PROluxe a v které naleznete vysoušeč vlasů, žehličku, kónickou kulmu a kulmu klasickou o které bude i celý dnešní článek. Tak jdeme na to a vezmeme to pěkně popořadě.


  • Inteligentní technologie OPTIheat poskytuje teplo tam, kde je potřeba
  • Výsledky jako ze salónu, které vydrží celý den 
  • 32mm široká kulma pro vytváření objemných, stylových vln
  • Hrubý povrch Grip Tech - neklouzavý povrch pro pohodlný styling
  • Integrovaný digitální displej 120´C - 210´C
  • Pro + nastavení - 185´C - pro zdravější styling 



Celá řada PROluxe se pyšní krásným a jednoduchým designem v kombinaci béžové a perleťové barvy s lesklým a matným povrchem. Hlavní prioritou této řady je inteligentní technologie OPTIheat, díky které působí teplota přesně tam, kde je potřeba. U Remingtonu se mi ještě nestalo, že by mě celkový design a zpracování samotného produktu zklamalo. Líbí se mi, že u většiny stylerů této značky najdeme v balení i pouzdro, které je skvělé na cesty, ale i na skladování doma. Navíc i u těchto pouzder si značka zakládá na zpracování a eleganci, co se týče vzhledu.


U vlasových stylerů, v tomto případě u kulmy očekávám, že mi usnadní práci s natáčením a vytvoří během několika minut krásné vlnky. Ovšem pokud máte husté a dlouhé vlasy, tak to otázka pěti minut asi nikdy nebude a to především, když chcete opravdu oslňující výsledek jako ze salónu.

Styler se ovládá velmi jednoduše, protože nemá zbytečná tlačítka a vše potřebné najdete na jedné straně a pěkně pohromadě. Oceňuji, že je celkem lehký a díky tomu se i v ruce drží dobře, takže manipulace při práci s ním je rychlá a především pohodlná. Pokud chvátáte a zapomenete si kulmu předehřát, tak se nemusíte vůbec bát, že by jste na nahřívání čekali další půlhodinu. Kulma je nahřátá a připravená k použití během chvilky, což oceňuji, protože já většinou nikdy nemám čas nazbyt a na předehřívání stylerů si nikdy nevzpomenu. Pokud kulmu držíte prvně v ruce a vlnky vám stále nejdou tak, jak by jste chtěli, tak to nevzdávejte. Jde pouze o to, přijít na správný grif a čím častěji budete produkt používat, tak výsledek při každém dalším použití bude lepší a lepší, to mi věřte. U stylerů jde pouze o trénink a najít si ten správný způsob, který bude vyhovovat vám a který vám z rovných vlasů vytvoří vlnky. Já s ním neměla problém ani při prvním natáčení, ale co si budeme povídat, vlasy si vlním poměrně často a tak vím, jak přesně vlas uchytit a jak ho následně na styler natočit. 


Co se týče natáčení, tak musím vyzdvihnout a hlavně pochválit hrubý povrch Grip Tech, díky kterému vlasy nekloužou a drží pěkně na nahřáté ploše barelu. Moje poslední kulma měla hladký povrch a tak jsem musela vlasy vždycky hodně napínat, aby nezklouzávaly a z toho teda po nějaké době bolí dost ruce. Tady ten problém ale nemám, protože vlasy zůstanou přesně tam, kde mají.

S tímto stylerem vytvoříte různé druhy vlnek, podle vaší nálady a fantazie. Pokud máte dlouhé, husté a těžké vlasy, tak je doporučuji natáčet po tenčích pramíncích, aby jste dosáhli optimálního výsledku. Pokud jste ale milovníci ledabylých a plážových vln, tak pramínky můžete natáčet silnější. No a když do kulmy namotáte opravdu velké množství vlasů, tak je kulma dobře neprohřeje a tudíž se ani nenatočí. 

No a vrháme se na nejdůležitější otázku, na kterou se často ptáte a to jaká je výdrž natočených vlasů kulmou? Na rovinu vám můžu říct, že výdrž je hodně individuální záležitostí. Každý máme jiné vlasy a působí na ně i několik faktorů, které výdrž zkrátí, nebo prodlouží. Já po použití stylerů vlasy vždy zafixuji, a díky tomu se tato doba prodlouží. Vlasy nemám rovné jako hřebíky a jsou i trochu narušené barvením a díky tomu opět účes lépe drží. No a podstatné je i venkovní počasí, pokud je vlhko, tak vlasy mají tendenci rychle plihnout. Nicméně jak jsem řekla, s výdrží problém nemám, s kulmou mi vydržely perfektně natočené celý den. Druhý den už byly trochu přeležené, ale stále si držely tvar. No a třetí den už byly jen zvlněné.


Jednoduché ovládání, kterým kulmu zapnete a následujícím tlačítekm + nebo - zvolíte vaší požadovanou teplotu. Kulma má i speciální nastavení PRO+ které nastavíte tak, že tlačítko plus stisknnete po dobu dvou vteřin a tím se automaticky nastaví teplota na 185`C , která je pro vlasy zdravější.


Hrubý povrch Grip Tech vám usnadní práci. Vlasy k povrchovému barelu lépe přilnou a díky tomu nezklouzávají.


Zobáček je velmi dobře umístěn a tak zbytečně nemusíte přeručkovávat z jednoho místa na druhé. Konec vlasů jednoduše za něj uchopíte a natáčení bude pohodlnější.


Styler má dlouhý kabel, což je naprosto perfektní, zejména pokud máte zásuvku dále od zrcadla. Další vychytávkou jsou výstupky, které se nezahřívají a tak kulmu můžete jednoduše položit, aniž by jste se obávali, že podkladový povrch spálíte.


Výsledek vlnek s kulmou PROluxe. Vlasy jsem natáčela po tenčích pramíncích, ale ne úplně po tenkých.


Rukama mi prošlo hodně stylerů a můžu s čistým svědomím říct, že jsem s touto kulmou spokojená. Kromě toho, že má krásný elegantní design, tak i veškerá manipulace s ní je bezproblémová. Během chvilky je nahřátá a připravená k použití. Vytvoří krásné vlnky, jak precizní, tak i ledabylé, nebo plážové. Chce to jen zapojit fantazii, chytit správný grif a taky trochu snahy, uvidíte sami, že to zvládnete a vytvoříte tak krásný účes.

Používáte vlasové stylery? Určitě mi napište jaké a od jaké značky.


You Might Also Like

16 komentářů

  1. Máš krásné vlasy. Hned bych je brala! Jinak jako vždy super článek. Já mám starou kulmu a pořád uvažuji, že si pořídím novou a ještě jsem se k tomu nedokopla. Teď si mi ale nasadila brouka do hlavy. Vypadá fakt luxusně a ty vlny dělá krásné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) Jsem ráda, že jsem tě nakopla, pokud si ráda děláš vlnky, tak na tuhle kulmu určitě mrkni :)

      Vymazat
  2. skvelé vlnky ti to vytvorilo, a máš naozaj úžasné vlasy ! :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  3. Ty máš na vlasové stylery vždycky dokonalé recenze. Vždycky v nich najdu všechno potřebné :) A máš nádherné vlasy :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! Jsem ráda, že se ti mé recenze líbí :)

      Vymazat
  4. Už dlouho přemýšlím o koupi kulmy, zatím vyhrála lenost a vystačím si s fénem a žehličkou :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem dříve na vlnky používala spíš žehličku, teď ale spíše sahám po kulmách :-)

      Vymazat
  5. Máš prekrásne vlasy! Ja už jednu kulmu mám, ale neviem, asi som neschopná, lebo s ňou neviem robiť:D

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:-) Hele je to jen o cviku a najít ten správný grif :) Čím více jí budeš používat, tím lepší vlnky budou. Je to jen a jen o cviku :-)

      Vymazat
  6. Řada Proluxe se mi líbí, hlavně ten vzhled. Už jsem hlásila příteli, že bych chtěla kulmu, žehličku novou jsem si kupovala před rokem taky od Remington a jsem spokojená. Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já osobně mám stylery od Remingtonu hodně ráda:-) Zatím mě žádný jejich výrobek nezklamal :-)

      Vymazat
  7. Wau ty vlasy závidím. Děkuji za tip, mamka chce už dlouho nějakou kulmu. Tak jsem si řekla že jí k Vánocům pořídím.

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři