PHYT´S ZMATŇUJÍCÍ VÝŽIVNÝ KRÉM (SOIN MATIFIANT)

Krásný den, dnes mám pro vás článek a tip na krém pro mastnou pleť od kosmetické značky Phyt´s, který mi byl zaslán krásným e-shopem Luca ...

Krásný den,

dnes mám pro vás článek a tip na krém pro mastnou pleť od kosmetické značky Phyt´s, který mi byl zaslán krásným e-shopem Luca Natura. V tomto obchůdku najdete certifikovanou bio a organickou kosmetiku, která určitě zaujme většinu z vás. Co se týče značky Phyt´s, tak ta vnikla roku 1972, je to přírodní kosmetika se zakladateli biologa, naturopata a kosmetičky.



Phyt´s - Zmatňující výživný krém 

Krém je v tubě, která má příjemný a jednoduchý design, kde se prolíná bílá a růžová barva. Musím pochválit balení, protože mám krémy v tubičkách nejraději, je to pro mně praktické a především i hygieničtější, než produkty v kelímku.


Po odšroubování víčka, ihned ucítíte jemnou vůni, která je bylinková a v které je cítit především levandule. Pokud jste milovníci bylinných vůní, tak tady určitě vedle nešlápnete. Konzistence krému mě ze začátku překvapila, protože produkt je hutnější a připomíná našlehané máslo. Nicméně se této konzistence vůbec bát nemusíte, když krém začnete nanášet, tak se perfektně a lehce roztírá a do pleti se vstřebá během chvilky. Je hodně lehoučký, příjemný a na pleti není skoro cítit. Po úplném vsáknutí je pleť krásně jemná a hebká na dotek. Krém nevytváří mastný a ani lepkavý efekt, což oceňuji. I když je krém lehký, tak pleti dodá potřebnou hydrataci a přitom jí pěkně zmatní. Já krém nanášela především ráno, pod make-up a musím říct, že po delším používání se mi pleť mastila o něco méně. Tím ale nechci říct, že krém nedělá službu ihned, právě naopak, službu udělá obrovskou už při prvním použití. Navíc pleť pěkně rozzáří a na pohled vypadá zdravěji.


S tímto krémem jsem spokojená. Líbí se mi, že má příjemnou texturu, na pleti je lehoučký, vsakuje se rychle a dá se použít i pod make-up aniž by udělal nějakou neplechu. Nejvíce ale oceňuji to, že pleť zmatní aniž by vytvořil lepkavý efekt. Řadím ho mezí mé oblíbence co se týče krémů na mastnou pleť.

Co říkáte na krém? Znáte značku Phyt´s?

Děkuji e-shopu Lucanatura za poskytnutí produktu.

You Might Also Like

17 komentářů

  1. Značku neznám, ale vypadá hodně dobře. Já měla kdysi strašně mastnou pleť, ale použila jsem krém od biodermy a od ted jsem přešla k suchému nosu :D krém pod makeup používám od biodermy s modré řady. :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nos mám většinou taky spíše suchý, ale jinak mám pleť mastnou. Jojo Biodermu mám taky ráda, jak krémy, tak i micelární vody :)

      Vymazat
  2. Značku neznám, ale krém vypadá dobře, hlavně podle toho, jak ho popisuješ :) Dříve jsem měla pleť spíše mastnou, ale teď je suchá, takže taky žádná výhra :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je super :) Jo já mám většinou suchý nos, jinak pleť mastnou jak kdybych se namazala sádlem :D

      Vymazat
  3. Ďakujem za tip. Značku nepoznám, ale hľadám už dlhšie dobrý krém na mastnú pleť.

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat
  4. Značku vůbec nepoznám, ale krém vypadá dobře. Jen by nebyl na můj typ pleti. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Krém vypadá opravdu krásně, ale pro mě by byl nevhodný - já mám šileně suchou pleť, zrovna používám krémy od Ziaja (kozí řada) a občas i klasický nivea krém (v té kulaté modré pixle) :D :)

    Cacorka z Prahy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krémy od Ziaji mám ráda, hlavně jejich oční krémy jsou super :)

      Vymazat
  6. Vďaka za skvelú recenziu, krém sa mi ozaj zapáčil, aj dizajnovo, aj podľa toho čo píšeš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo je super :) Jestli budeš mít možnost, tak vyzkoušej, stojí za to :)

      Vymazat
  7. Hmm vypadá zajímavě :) Já většinou moc zmatňující krémy nemusím,ale sem tam se hodí, hlavně tedy v létě

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To u mě jsou na poličce zmatňující celoročně :) Mám pleť extra mastnou.

      Vymazat
  8. Tak tohle je velmi zajímavá kosmetika pro mě. Já mám právě rychle se mastící pleť, takže se určitě kouknu na jejich stránky. CO teď na rychlo koukám, tak ani ty ceny nejsou příliš vysoké.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě za vyzkoušení stojí a milovníci certifikované kosmetiky tuto značku určitě ocení :) Jo ceny nejsou nic strašného a pokud sedne, tak není co řešit :)

      Vymazat

Pravidelní čtenáři